Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverit vtuttaa, kun ei saa seuraa vapaa-ajalle kuitenkaan

Vierailija
29.06.2014 |

Aika turhia. Eivät pyydä mua mihinkään. Kyselevät vain : Mitä teit viikonloppuna/juhannuksena? tekis mieli vain sanoa: None of your business. 

Mitä hyötyä tollasesta kyselemisestä on kuitenkaan? Ei oikein ole rakentavaa, kun tolla tasolla vain. Vtuttaa vain kun ei ole oikein mitään.

Olen omasta mielestäni hauska ja sosiaalinen. Nyt taidan kuitenkin vetää liinat kiinni, kun alkaa yksinäisyys korpeemaan. Mitäpä sitä hauskoja juttua ja on olevinaan kaveria, kun totuus on toinen. Menee harakoille.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 22:20"]

Ehdota työkavereille yhteistä illanviettoa:)

[/quote]

Mut emmä niit äijii omaan himaan haluis. Paariin ja pimppii mä haluun, mu ei oo kavereit.AP

Vierailija
22/34 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No just tuollaista kysytään jotta ei olisi hiljaista vaikka ei oikeasti kiinnosta paskaakaan, että mitä teit vkl/juhannuksena. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi helvetissä työkavereiden kanssa pitäisi hengata vapaa-ajalla? Kai sinulla nyt muitakin kavereita on?

Vierailija
24/34 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:36"]

No jos ovat perheellisiä ihmisiä niin viettävät juhannuksen perheensä kanssa kuten olettavat sinunkin viettävän. Itse kuulostat oudolta.

[/quote]

No kyl ne  tietää ettei mul oo perhettä. Sitten valehtelen, että olin kaverin luona rillaamassa. En vain kehtaa myöntää istuneeni yksin kotonani.

Ihme pskoja. Pska mäihä niiden suhteen.

[/quote]

Minäkin olen monesti sanonut olleeni tekemässä jotain vallan muuta kuin olleeni itsekseni kotona, ei vaan jotenkin viitsi myöntä olevansa luuseri jolla ei ole ystäviä joiden kanssa tehdä asioita. Näin on mennyt koko elämä.

Mies-X

Vierailija
25/34 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 22:25"]

No miksi helvetissä työkavereiden kanssa pitäisi hengata vapaa-ajalla? Kai sinulla nyt muitakin kavereita on?

[/quote]

Ei ole. Sehän tässä just vtuttaakin, kun ei niistäkään saanut mitään..AP

Vierailija
26/34 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs täällä on negatiivista porukkaa taas.

Vierailija
27/34 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sun pitäis ite rohkastua pyytämään tekemään jotain vapaa-ajalla. Ei töissä oikein ehdi jutella sen syvällisempiä juttuja. Mä en pyydä muita koska en eti kavereita mutta jos joku pyytäis mua niin menisin kyllä.

Vierailija
28/34 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/34 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 22:19"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 22:11"]

Siis ne on työkavereita, ei ystäviä, mitä sinä oikein meinaat? Että kun satutaan samaan työpaikkaan niin pitäisi ruveta ystäviksi ja alkaa viettämään yhteistä vapaa-aikaa? Onhan se kohteliasta kysyä mitä teit lomalla, ei se tarkoita sitä että heitä se sen suuremmin kiinnostaisi, se on vaan sitä smooltookkia, ettei olisi vain vaivautunut hiljaisuus koko päivää kun yhdessä joutuu kuitenkin olemaan.

Taidat ap olla jotenkin tyhmä.

[/quote]

No satutaan samaan paikaan? Silleenhän ne ystävät löytyy muutenkin. Vai soitteletko ovikelloja tarkoitushakuisesti löytääksesi ystäviä? Voishan ne mua pyytää rillailemaan tai paariin, kun kuitenkin ite siellä ovat oikeiden kavereittensa kanssa. Sitte vain maanantaina hauketollaan ja kertoillaan. vtuako noista. Mä vetelin yksin himas. Turhia pskoja, pistäsköhän sanoo et ei kiinnosta pätkäänkään vaik oisitte kuollu. Vois loppuu ainakin turha lätinä. Ois ne kuitenki viiden vuoden aikana jo pyytänyt, jos ois halunnu.

[/quote]

Joo, tottakai voi ystävystyä myös työkaverin kanssa, mutta ei se mikään itsestäänselvyys ole. Et sinäkään ala ystäväksi kaikkien tapaamiesi ihmisten kanssa, vaan sattumalta joskus jossain tapaat jonkun sellaisen ihmisen jonka kanssa ystävystyt koska teidän elämät ja luonteet sopii yhteen.

Kuulostat kyllä todella katkeralta, ja jopa pelottavalta ihmiseltä, haluat pakottaa työkaveri ystäviksi, todella sairasta...

Vierailija
30/34 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 22:19"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 22:11"]

Et sinäkään ala ystäväksi kaikkien tapaamiesi ihmisten kanssa

Kuulostat kyllä todella katkeralta, ja jopa pelottavalta ihmiseltä, haluat pakottaa työkaveri ystäviksi, todella sairasta...

[/quote]

Kyl mä nyt alkaisin. Ei täällä ikuisia olla. Alkaa tiimalasista loppuu hiekka. Siitä katkeruus/väkinäisyys johtuu. Kyyllähän täällä kai haluaisi jonkin verran nauttia ja ehkä jättää jonkun jäljenkin, ennen kuin aika loppuu.AP

Vierailija
31/34 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös siitä.

Vierailija
32/34 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylös, perkele kun teettte turhia ja ihan paskoja avauksia liikaa

Vierailija
33/34 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, tuommoinen "maailma ja muut ihmiset ovat minulle jotain velkaa"-mölli joka on omasta mielestään hauska, onkin niin elähdyttävää seuraa, että sen kanssa haluaa ehdottomasti hengailla vapaa-ajallakin.

Kerta et harrasta tai tee mitään muutakaan missä tutustuisi muihin ihmisiin, niin sittenhän voisi keskustella ihan vaikka niistä työjutuista. Kuulostaapa kyllä kivalta tavalta viettää vapaa-aikaa.

Vierailija
34/34 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala harrastamaan sählyä tai muuta joukkuelajia. Mene yksin baariin, kyllä siellä muitakin yksinäisiä on. Älä takerru muihin, silloin karkotat heidät takuuvarmasti. Mene tanssikurssille, siellä on miehistä pulaa. Pääasia että liikut paikoissa etkä mökötä yksin kotona. Hae nettiseuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän