Työkaverit vtuttaa, kun ei saa seuraa vapaa-ajalle kuitenkaan
Aika turhia. Eivät pyydä mua mihinkään. Kyselevät vain : Mitä teit viikonloppuna/juhannuksena? tekis mieli vain sanoa: None of your business.
Mitä hyötyä tollasesta kyselemisestä on kuitenkaan? Ei oikein ole rakentavaa, kun tolla tasolla vain. Vtuttaa vain kun ei ole oikein mitään.
Olen omasta mielestäni hauska ja sosiaalinen. Nyt taidan kuitenkin vetää liinat kiinni, kun alkaa yksinäisyys korpeemaan. Mitäpä sitä hauskoja juttua ja on olevinaan kaveria, kun totuus on toinen. Menee harakoille.
Kommentit (34)
No kai sitä vaan jutellaan lämpimikseen...olen kyllä itekin huomannut että ei työkaverihin kannata hirveesti odotuksia ladata
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:36"]
No jos ovat perheellisiä ihmisiä niin viettävät juhannuksen perheensä kanssa kuten olettavat sinunkin viettävän. Itse kuulostat oudolta.
[/quote]
No kyl ne tietää ettei mul oo perhettä. Sitten valehtelen, että olin kaverin luona rillaamassa. En vain kehtaa myöntää istuneeni yksin kotonani.
Ihme pskoja. Pska mäihä niiden suhteen.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:38"]
Missä päin Suomea ap asustelet?
[/quote]
Vantaalla
Samaa olen mäkin ihmetellyt. Jutellaan lämpimikseen, ihan kuin ei voisi jutella vähän syvällisempiä, kuin joku lomatekeminen. Muuten huomaan, että mä ja persoonani ei kiinnosta ollenkaan. Ikävä kyllä olen alalla, jossa minulla ei tunnu olevan mitään yhteistä muiden sinne eksyneiden kanssa.
Luenkin yleensä hiljaisina hetkinä vaan nettiä. En jaksa keskustella lämpimikseni. Pari ihmistä on, jotka oikeasti juttelevatkin sentään, mutta ei hekään mitään läheisiä. Työkaverit on työkavereita ja ok niin kauan kuin eivät myöskään rasita.
Mikset itse ehdota yhteistä tekemistä? Ei voi oottaa toisilta vaan olla itse aktiivinen
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:59"]Mikset itse ehdota yhteistä tekemistä? Ei voi oottaa toisilta vaan olla itse aktiivinen
[/quote]
Ei hän voi, kun niiden muiden pitäisi ehdottaa.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:57"]
Eilenkin jauhoit tätä samaa.
[/quote]
En. Se oli sun mummos.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:59"]Mikset itse ehdota yhteistä tekemistä? Ei voi oottaa toisilta vaan olla itse aktiivinen
[/quote]
Ei hän voi, kun niiden muiden pitäisi ehdottaa.
[/quote]
No niin pitäski, mut ei pskat ehdota.
Siis ne on työkavereita, ei ystäviä, mitä sinä oikein meinaat? Että kun satutaan samaan työpaikkaan niin pitäisi ruveta ystäviksi ja alkaa viettämään yhteistä vapaa-aikaa? Onhan se kohteliasta kysyä mitä teit lomalla, ei se tarkoita sitä että heitä se sen suuremmin kiinnostaisi, se on vaan sitä smooltookkia, ettei olisi vain vaivautunut hiljaisuus koko päivää kun yhdessä joutuu kuitenkin olemaan.
Taidat ap olla jotenkin tyhmä.
Mä en ainakaan jaksaa duunilavereideni kanssa työn ja töihin liittyvien rientojen ulkopuolella kauheasti kaveerata. Ovat kyllä mahtavia tyyppejä mutta aivan eri maailmasta kuin kaveripiirini työn ulkopuolella.
on oikeastaan kolme kaveripiiriä: töissä, omat ja miehen kaverit. Kaikkien kanssa tykkään olla ja tulen hyvin juttuun, mutta ovat niin eri maailmoista toisiinsa nähden, etten mielellään sekoittele. On kokeiltu, ei toimi. Lisäksi työkavereita näkee ihan tarpeeksi töissä, 5 päivää viikossa. Olen kokeillut työn ulkopuolella näkemistä, ei toimi.
Jospa sun työkavereilla on omanlaisiaan kavereita työn ulkopuolella. Voisit aloittaa jonkin harrastuksen, josta voisit löytää oman henkisiä kavereita.
Ja millä tavalla olet hauska ja sosiaalinen? Mun yksi duunikaveri on suorastaan ahdistavan yltiösosiaalinen ja ylituttavallinen ja siltä ei saa hetken rauhaa. Liika on liikaa.
Työkaverit on työkavereita. Niiden kanssa on tekemisissä sattumsn oikusta. Kiva kun synkkaa sen verran, että töissä on mukava fiilis. Small talk ylläpitää tuota ilmapiiriä. Useimmat ihmiset eivät vietä vapaa-aikaa työkavereitten kanssa. Ahdistuisin, jos joku työkaveri alkaisi roikkua minussa.
Tosi outo asenne ap:lla. Mä olen ystävällinen työkavereille mutten odota heiltä mitään, en vaikka mulla ei olekaan laajaa sosiaalista piiriä työn ulkopuolella. Jos joku pyytäisi joskus jonnekin vapaa-ajalla niin menisin mutta en mä pyydä, en kavereita töistä itse etsi.
Et oikein kuulosta ihmiseltä, jonka kanssa haluaisi olla vapaa-aikanaan.
kavereita voi löytää kyllä töistäkin samoin kuin kouluista tai harrastuksista. miksi työpaikka olisi yhtään sen huonompi paikka tutustua samanhenkisiin?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 22:11"]
Siis ne on työkavereita, ei ystäviä, mitä sinä oikein meinaat? Että kun satutaan samaan työpaikkaan niin pitäisi ruveta ystäviksi ja alkaa viettämään yhteistä vapaa-aikaa? Onhan se kohteliasta kysyä mitä teit lomalla, ei se tarkoita sitä että heitä se sen suuremmin kiinnostaisi, se on vaan sitä smooltookkia, ettei olisi vain vaivautunut hiljaisuus koko päivää kun yhdessä joutuu kuitenkin olemaan.
Taidat ap olla jotenkin tyhmä.
[/quote]
No satutaan samaan paikaan? Silleenhän ne ystävät löytyy muutenkin. Vai soitteletko ovikelloja tarkoitushakuisesti löytääksesi ystäviä? Voishan ne mua pyytää rillailemaan tai paariin, kun kuitenkin ite siellä ovat oikeiden kavereittensa kanssa. Sitte vain maanantaina hauketollaan ja kertoillaan. vtuako noista. Mä vetelin yksin himas. Turhia pskoja, pistäsköhän sanoo et ei kiinnosta pätkäänkään vaik oisitte kuollu. Vois loppuu ainakin turha lätinä. Ois ne kuitenki viiden vuoden aikana jo pyytänyt, jos ois halunnu.
Ehdota työkavereille yhteistä illanviettoa:)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 22:16"]
Et oikein kuulosta ihmiseltä, jonka kanssa haluaisi olla vapaa-aikanaan.
[/quote]
Älä välitä. En män sun kaa haluiskaan AP
No jos ovat perheellisiä ihmisiä niin viettävät juhannuksen perheensä kanssa kuten olettavat sinunkin viettävän. Itse kuulostat oudolta.