Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin onnellinen, kun pääsin pois työpaikkakiusaamisen keskeltä

Vierailija
29.06.2014 |

Pakko jakaa tämä tunne!

Purin tännekin pahaa oloani, kun jouduin työpaikkakiusatuksi. Työsuhde oli onneksi määräaikainen ja sainkin heti työsuhteen päättymisen jälkeen uuden, vakituisen työsuhteen. Pitkään itsetuntoni oli kaiken tapahtuneen jälkeen murskana ja mieli maassa. Jännitin, kuinka uudessa työpaikassa sujuu, kohtaanko siellä samanlaisen kiusaajan.

Hyvin nopeasti sain huomata, että työpaikan vaihdos kannatti! Uudessa työpaikassani minut otettiin vastaan aivan ihanasti, enkä ole törmännyt siellä minkäänlaiseen epäasialliseen käytökseen. Päin vastoin, viihdyn siellä niin hyvin, että odotan jo aivan innolla huomista työpäivää taas!

Eräänä päivänä työpaikan vaihdoksen jälkeen törmäsin pikaisesti entiseen työpaikkakiusaajaani. Silloin ahdisti, mutta nyt tunnen itseni niin voittajaksi. Välit jäivät selvittämättä, mutta ei voisi vähempää kiinnostaa enää. Minun elämässäni kaikki on taas hyvin! :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut siitä ettet enää ole persoonallisuushäiriöisten kuisattavana. 

Vierailija
2/7 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea välillä näitä positiivisiakin juttuja. Onnittelut uudesta, kivata työpaikasta! :)

Vierailija
4/7 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähdin kanssa eräästä apteekista missä työpaikan ilmapiiri oli kamala ja kiusaaminen sekä tiuskiminen jokapäiväistä mihin omistaja ei puuttunut. ilmeisesti aika tyypillistä tuolla alalla. olen tosi onnellinen etten suostunut jäämään sinne ja sain heti uuden työpaikan. joka paikalla on jotain kränää kun on ollut kauan mutta kyllä epäasialliseen käytökseen kuuluu puuttua ja varsinkin yrityksen johdon tulee kantaa laillisen vastuunsa.

Vierailija
5/7 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 20:51"]

lähdin kanssa eräästä apteekista missä työpaikan ilmapiiri oli kamala ja kiusaaminen sekä tiuskiminen jokapäiväistä mihin omistaja ei puuttunut. ilmeisesti aika tyypillistä tuolla alalla. olen tosi onnellinen etten suostunut jäämään sinne ja sain heti uuden työpaikan. joka paikalla on jotain kränää kun on ollut kauan mutta kyllä epäasialliseen käytökseen kuuluu puuttua ja varsinkin yrityksen johdon tulee kantaa laillisen vastuunsa.

[/quote]

Helsingissä, Kaivopihan YO-apteekissa on tuollainen henki!

Vierailija
6/7 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 20:51"]

[/quote]

Helsingissä, Kaivopihan YO-apteekissa on tuollainen henki!

[/quote]

Ei ollut kun minä siellä viimeksi kävin :O

Vierailija
7/7 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän meidän laittaa ketju pystyyn työyhteisöistä joissa kiusaamista..? Samaan ketjuun voitais listata hyvän fiiliksen työpaikkoja :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän