Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinä haluaisit saada 40-vuotislahjaksi läheiseltä ystävältä?

Vierailija
23.05.2014 |

Budjetti on 100-300e riippuen ideasta, ja jos kyseessä olisi tavaran sijaan jotain tekemistä johon itse myös osallistuisin niin omat kuluni siihen sitten päälle.

Ko. ystäväni (nainen kuten minäkin) on tosi monipuolinen ihminen ja varmasti voisi tykätä vaikka minkälaisesta lahjasta, mutta suoraan esim. hänen harrastuksiinsa liittyen en keksi mitään mikä olisi tarpeeksi "erityistä" nelikymppisiin. Siksi ajattelin että ehkä olisi helpompi jos te keksisitte mitä itse haluaisitte ystävältä, ja siitä voisi saada ideoita.

Kiitos avusta jo etukäteen!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin monipuoliselta ihmiseltä kysyisin hänen toiveitaan, kun on hyvä ystäväkin.

Mikä tahansa lahja on kiva,  jos hän vaikka käy usein jossain ostoksilla sinne lahjakortti?

Sain joskus pellavapyyhkeitä joista tykkäsin kovasti.

Vierailija
2/10 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hemmotteluhoito niin että menette yhdessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen hauskanpitopäivä? Esim. manikyyriin, leffaan, syömään ja baariin. Tai mitä nyt tykkäätte tehdä yhdessä, voihan siinä olla kylpylä- tai teatterikäynti tms. 

Vierailija
4/10 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä jotain ihanaa hemmotteluhoitoa ja sitten hyvin syömään

Vierailija
5/10 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin mielelläni ystävän kanssa vaikka koskenlasku- tai ratsastusretkelle. Toki joku konsertti tai teatterikin kävisi.

Vierailija
6/10 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä haluiaisi pyyhkeitä tms läheiseltä ystävältä vaan yhdessä kivaa tekemistä, laivalle tai lennolla vaik johonki kaupunkiin tms. 

Vierailija
7/10 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja esimerkkejä edellä. Minäkin satsaisin yhteiseen tekemiseen.

Vierailija
8/10 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin ruusun. Olisi ihana, kun ystävä tulisi kahville ja toisi samalla yhden ruusun.

Vierailija
9/10 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipun oopperaan haluaisin, minkä mun ystävät hyvin tietääkin. :)

Vierailija
10/10 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin kukkia, vaikka koko rahalla. Toisaalta vanha kunnon husaarien nauttima juoma kanssasi olisi myös kivaa (Keltainen leski). Olen siitä kummallinen että minua kaikki kauneudenhoito- ja kampaamolahjakortit loukkaavat, koska ne saavat minut ajattelemaan etten kelpaa tällaisena luomuna ystäväksi (vaimoksi olen kelvannut).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän