Naimissa ja suhteissa olevat miehet ja naiset
Nainen: oletko miehelle kaikista kaunein nainen maailmassa ulkonäon perusteella?
Mies: Onko naisesi sinulle maailman kaunein nainen ulkonäön perusteella?
Kommentit (18)
Niin haluaisin selvän vastauksen on tai ei. Haluaisin tietää oletteko toistenne mielestä maailman kauneimmat ulkonäöltään ettei teidän mielestä ole olemassa ketään kauniimpaa ulkonäöltä pelkästään. (kauneus on katsojan silmissä tapaan siis, oletteko toisillenne kauneimmat näöltänne)
Ei tietenkään ole maailman kaunen, ei edes kaupungin kaunein. Rakastan vaimoni, ei hänen tarvitse olla maailman kaunein, vaan juuri hän.
Ei tietenkään ole maailman kaunen, ei edes kaupungin kaunein. Rakastan vaimoni, ei hänen tarvitse olla maailman kaunein, vaan juuri hän.
Kiitoksia (: ehdin läjhettää jo tuon ennenkuin oli pari vastausta joten sori siitä
No ei miesystäväni kyllä ole maailman komein. Hyvännäköinen on kyllä. Enkä usko itsekään olevani hänen mielestään maailman kaunein.
En ole hänen mielestään maailman kaunein mutta hän pitää kyllä minua kauniimpana kuin suurinta osaa naispuolisista tuttavistamme
Kyllä olen mieheni mielestä maailman kaunein nainen. Tai siis ainakin hän minulle usein sanoo niin.
hei viimeisin vastaaja, minua häiritsee kun oma mieheni ei näin minusta ajattele, mistä löysit mieheis :/
Olen, jostain ihmeen syystä, vaikka en itsekään häntä ensin uskonut. Jos ei tuntisi minua, niin tuskin olisin lähelläkään kauneinta naista.
Olen mieheni mielestä maailman kaunein, mutta en ole oikeasti maailman kaunein.
Ei ja ei.