Ostin ihanan mekon -50 %, mutta pitäisi laihduttaa varmaan 15-20 kg
että mahtuu päälle. :) Nyt vaan tiukka kuri päälle, mulla olis joulukuussa juhlat joihin tuo mekko sopisi todella hyvin.
Kommentit (16)
Voi ei, no tsemppiä laihdutukseen? Ps. Päätitkö laihduttaa jo ennen mekon hankintaa vai vasta sen hankittuasi?
Eli heitit siis rahaa roskiin käytännössä.
Tiedäthän että vaatteiden pitäisi sopia sinulle eikä sinun vaatteisiin? Osta hyvä ihminen sopivia vaatteita äläkä koeta mukauttaa itseäsi sopimaan liian pieniin vaatteisiin.
Lihava vartalo tuntuu aina olevan muutostilassa. Koskaan ei kuule lihavan ihmisen sanovan, että tämä on painoni ja tässä aion pysyäkin.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:40"]
Miksi sit ostit sen? Ostaisit oman kokoisia.
[/quote]
En ole ap, mutta kerronpa oman tarinani. Ymmärrän hyvin tämän kommentin, mutta asialla on toinenkin puoli. Joskus 90-luvulla näin kaupassa mekon, joka oli ihanin koskaan näkemäni. Sitä oli jäljellä yksi kappale, joka oli minulle liian pieni, mutta minun oli pakko saada se. Jollain hassulla tavalla se kaunis mekko ilahdutti minua, vaikka en voinutkaan käyttää sitä. Ja kuinka ollakaan, vuoden 2012 kesällä inventoin varastoa ja eräästä laatikosta löytyi jo unohtamani "maailman ihanin" mekko - ja se oli liian iso. :D Joten toivoa on aina, myös ap:lla.
Hienoa. Nyt sinulla on motivaatiota ja hyvä syy aloittaa se kauan kaipaamasi laihdutuskuuri. Aloita jo tänään.
Tuohan on tavoite vaate! Tein saman reilu vuosi sitten. Ostin vaatteen jota varten täytyi pudottaa painoa 15kg. Ostin vaatteen toukokuussa ja mahduin siihen joulukuussa :). Ja mahdun muuten edelleen.
Tuo on mielestäni hyvä tsemppari painoa pudottaessa. Kun paino putoaa ei omat silmät ja mieli tahdo pysyä muutoksessa mukana. Vaakan lukematkaan ei välttämättä kerro kaikkea, koska itselläni tuli ainakin lihasta läskin tilalle. Mutta vaatteet kerovat kyllä, kun ne vihdoin menevät päälle.
Tsemppiä ap.lle painon pudotukseen.
Minulla on varmaan pian 10v roikkunut kaapissa ihana farkkupaita, jossa röyhelöitä. Sen normihinta oli lähemmäs 100€ ja tämä viimeinen kappale myytiin 20€:lla. Se on minulle yhden koon liian pieni. Menee päällee, muttei nepparit kiinni. Ehkä 10kg laihdutus auttaisi. Ehkä joskus.
Typeriä tuollaiset tavoitevaatteet. Vaikka onnistuisi laihduttamaankin, ei sitä voi tietää miten se vaate istuu. Jää kuitenkin jotain muhkuroita ja makkaroita, ja sitten se vaate näyttää kuitenkin typerältä vaikka jotenkuten päälle mahtuisikin.
En muutenkaan tajua vaatteiden ostelua ilman sovittamista, ihan liikaa näkee vääränmallisia ja huonosti istuvia vaatteita. Selvästi tilattu jostain netistä ja pidetään vaan väkisin päällä vaikka ei istu.
Kiitos tsemppaajille ja muillekin. Uskon tosiaan pystyväni tähän, ja mekkoa ei ollut muuta kokoa jäljellä. :) Mikäli en pysty, saa joku muu mekon. :) Kun nyt soraääniä kuului näinkin paljon, voin kertoa kuinka projekti etenee.
t. Tavoitemekko
No, minulla on ainakin ollut tavoitemekko. Viime kesänä ostin mekon jollaisesta olin haaveillut kauan, ja tiesin ettei sitä merkkiä tai mallia vaan kävele vastaan toiste. Se oli päällä nakinkuori eikä vetoketju mennyt kiinni sivusta. Tiesin että 10kg oli ainakin tiputettava. Ei pelkästään mekon takia vaan muutenkin.
Tänään olen laihtunut tuosta vuoden takaisesta 12kg ja osaltaan mekko toimi motivaattorina koko pitkän talven. Eilen oli juhlat ja se pitkään tavoiteltu koon 38 mekko sujahti vaivatta päälle. Itku meinasi päästä, ja hyvältä näytti vaikka itse sanonkin.
Tsemppiä ap!
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:50"]
Koskaan ei kuule lihavan ihmisen sanovan, että tämä on painoni ja tässä aion pysyäkin.
[/quote]Harva lihava varmaan sulle painostaan puhuukaan.
Miksi sit ostit sen? Ostaisit oman kokoisia.