Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen työkaveri olet?

Vierailija
29.06.2021 |

Voin aloittaa. Työkaverina huumorintajuinen, iloinen, kannustava, avulias, innokas ja uusissa asioissa mielellään mukana.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekijämiehiä

Vierailija
2/19 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vain tehdä pakolliset päivän työni ja painua kotiin kun työaika päättyy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkka, huolellinen, luotettava, aina avulias ja rehellinen.

Vierailija
4/19 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

näihin ei yllättäen kukaan tunnusta olevansa se vaikea ja rasittava, valittava vastarannankiiski, joka viettää enemmän aikaa kahvipöydässä tai tupakalla kuin töitä tehden, joka aina vääntää itselleen parhaat loma-ajat ja yrittää vierittää kaikki epämieluisat työt kollegalle.

Vierailija
5/19 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen työtäni yksin. En koskaan tekisi sellaista työtä missä on ns. työkavereita.

Vierailija
6/19 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen hommat ja olen hiljaa ellet itse ala puhumaan ensiksi. En tee ylitöitä. Kouluaikoina työharjoittelussa (palkaton) pakotettiin ylitöihin minut ainoastaan. Ilmeisesti haluttiin alistaa? Kävelin parin päivän päästä koko paskasta ulos. Työpaikasta ja koulusta. Tuolla oli muitakin työharjoittelijoita mutta vain minut pakotettiin ylitöihin. Jäin siis sinne paikkaan yksin kun koko mesta laitettiin kiinni.

Vierailija
7/19 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen, keskityn työhön ja teen hommat mielellään yksin. Olen mukava niille jotka hoitavat sujuvasti omat vastuunsa. Laiskureista en tykkää ja annan sen jopa vähän näkyä.

Vierailija
8/19 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan vain tehdä pakolliset päivän työni ja painua kotiin kun työaika päättyy. 

Tämä. En ole tutustumassa ihmisiin, tienaan vain elantoni mahdollisimman vähällä hössötyksellä ja siinä se.

Vierailija
9/19 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ns. kahvihuone-pertti. Seisoskelen puoli päivää siellä ja juoruan ihmisistä toisilleen enemmän ja enemmän keksittyjä asioita.

Vierailija
10/19 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kuulla, miksi te, jotka ajattelette, että teette ns. vain työnne, ettekä ole töissä tutustumassa ihmisiin, olette tätä mieltä?

Tässä on tietysti varmasti persoonallisuuseroja, mutta minä taas koen että nimenomaan se, että saa tutustua töissä kollegoihin, lisää työhyvinvointia ja työssä viihtymistä.

Ap

Vierailija
11/19 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ns. kahvihuone-pertti. Seisoskelen puoli päivää siellä ja juoruan ihmisistä toisilleen enemmän ja enemmän keksittyjä asioita.

-Näistä työyhteisöt pääasiassa koostuu. :DD

Vierailija
12/19 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiis olla sitä hevi metallia vähän elämässä etttä saisi itteensä niskasta kiinni. EI nössöilyä ja nörtteilyä koska sillloin menee pää helposti puskaan piiiloon. Pääsis nauttimaans elvinpäiin sellasesta.

Vierailija
13/19 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella mukava, ystävällinen, kehun ihmisiä kauheesti, kun kohtaan tuntemattoman kyselen vähän sen elämästä jne ja jos toisen kanssa PYSTYY juttelemaan (vastavuoroisesti, asiallisesti, ystävällisesti), oon täydellinen työkaveri jne. Jos toisella sen sijaan on joku auktoriteetti ongelma, tai muu ongelma, esim tiuskii, ei omaa käytöstapoja, jne, nii olen tosi hiljainen ja en viihdy yhtään...

Olen myös rehellinen, autan muita enkä koe muita uhkana itselleni, haluan pyrkiä tasa-arvoon jne eli jos vaikka huomaan että joku on tehny liikaa "huonointa" työtä, niin tarjoudun tekemään vastavuorosesti, pidän huolta muista, olen hyväntahtoinen jne.. :) olen myös avoin ja suora eli en kyräily.

Arvaatte varmaan kuinka hankalaa mulla välillä on kusipäiden seassa jotka ei omaa käytöstapoja?

Vierailija
14/19 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näihin ei yllättäen kukaan tunnusta olevansa se vaikea ja rasittava, valittava vastarannankiiski, joka viettää enemmän aikaa kahvipöydässä tai tupakalla kuin töitä tehden, joka aina vääntää itselleen parhaat loma-ajat ja yrittää vierittää kaikki epämieluisat työt kollegalle.

Olisitpa malttanut odottaa useamman viestin. Juuri olin tulossa kirjoittamaan, mutta luin tämän sinun ruikutuksen, enkä kirjoitakaan.

Vierailija
15/19 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi kuulla, miksi te, jotka ajattelette, että teette ns. vain työnne, ettekä ole töissä tutustumassa ihmisiin, olette tätä mieltä?

Tässä on tietysti varmasti persoonallisuuseroja, mutta minä taas koen että nimenomaan se, että saa tutustua töissä kollegoihin, lisää työhyvinvointia ja työssä viihtymistä.

Ap

Viihdyn parhaiten kun saan tehdä työt rauhassa ilman häiriöitä.

Vierailija
16/19 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen työni eli ainakin omasta mielestäni olen ihqu. Melkein kaikki ovat samaa mieltä ja ne jotka ei ole niin ne ei oo ihquja.

Vierailija
17/19 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehdottomasti johtajatyyppi. Keksin kaikenlaista hommaa työpaikan lorvailijoille ja pidän tarkasti silmällä, että se tulee oikein tehdyksi. Narsisteista raportoin esihenkilölle, joka antaa niille sitten potkut.

Vierailija
18/19 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistuva, myönteilevä, vastaanasettelematon.

Vierailija
19/19 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minulle harvoin ollaan oltu mukavia, joten ei innosta tutustua toisiin, mutta omassa työpaikassa on vain maksimissaan kolme ihmistä töissä. Ei ole muita ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan