Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään vanhempaa aseksuaalia?

Vierailija
29.06.2014 |

Haluaisin kysyä sellaista että onko vanhempana aseksuaalina yksinäistä elää? Itseä on mietityttänyt tämä, kun nyt nuorempana vielä viihtyy hyvin yksin, mutta entäs sitten vanhempana....

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole "vanhempi", kolmekymppinen vasta, mutta tarkoitatko, että kaipaako sitä sitten vanhempana puolisoa ja lapsia? Vai mitä tarkoitit yksinäisyydellä? Aseksuaaleillahan voi kyllä olla kumppani, vaikkapa toinen aseksuaali, jos ei halua kompromisseja tehdä. Vaatiihan se varmasti enemmän vaivaa ja onnea löytää yhteensopiva kumppani, mutta itse en ole ainakaan vielä menettänyt toivoa :P 

Vierailija
2/15 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oon kolmekymppinen :D Mutta sitä puolisoa tarkoitan just. Nuorempanahan on kuitenkin paljon kavereita ja helpompi tutustua uusiin ihmisiin ja kaikenlaista tekemistä muutenkin. Vanhempana ollaan jotenkin enemmän vain oman perheen kesken, ja sitten lasten perheiden kesken, ja jos ei oo lapsia niin puolison kanssa. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset on aseksuaaleja btw.

Vierailija
4/15 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:57"]

[/quote]

Ei taida kyllä olla, mutta se taitaa olla totta että miehet on harvoin aseksuaaleja

-ap

Vierailija
5/15 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 01:00"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:57"]

[/quote]

Ei taida kyllä olla, mutta se taitaa olla totta että miehet on harvoin aseksuaaleja

-ap

[/quote]

Niimpä, miksi ei miehillä ja naisilla ole samantasoiset seksihalut? Maailma on yks iso valmistusvirhe, pitäs räjäyttää ja luoda uudelleen!

Vierailija
6/15 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 40v. Minulla ei ole koskaan ollut paljon ystäviä, mutta kieltämättä nyt vielä vähemmän kuin ennen (välit menneet poikki, muttei siksi, että toisilla on perhe). En ole koskaan halunnut parisuhdetta. Joskus kaipaan toki naispuolista seuraa, mutta viihdyn hyvin itsekseni näin virtuaalimaailmassakin.

Vierailija
7/15 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 37 ja toki joskus tuntuu yksinäiseltä, mutta koska parisuhteessa miehelle seksi on se pääasia, en halua enää siihen ansaan. Viihdyn ihan hyvin yksinkin, joutuisin luopumaan niin paljosta ja saisin niin vähän tilalle parisuhteessa, etten katso sen olevan sen arvoista.

Vierailija
8/15 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en laske itseäni aseksuaaliksi. Kun lapset oli saatu tehtyä niin meni halu koko seksiin. Nykyään mua inhottaa jo ajatuskin siitä. En mä silti miehiä mitenkään inhoa.

Vierailija
9/15 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 01:21"]

Mä en laske itseäni aseksuaaliksi. Kun lapset oli saatu tehtyä niin meni halu koko seksiin. Nykyään mua inhottaa jo ajatuskin siitä. En mä silti miehiä mitenkään inhoa.

[/quote]

Niin en minäkään miehiä siis inhoa. Ihastun usein, tykkään läheisyydestä, mutta en tykkää seksistä.

-ap

Vierailija
10/15 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 01:24"]

[/quote]

Niin en minäkään miehiä siis inhoa. Ihastun usein, tykkään läheisyydestä, mutta en tykkää seksistä.

-ap

[/quote]

Erotaan me sillä tavalla etten edes ihastu tai ole kiinnostunut kenestäkään siinä mielessä. 

Vierailija
11/15 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo 60 v mies.  Yksin elelen kaukaisen, riitaisan avioeron jälkeen.  Mutta aseksuaali, ei nyt ihan silleen.  Iän myötä hormoonit kyllä hiipuvat.  Yksinäinen en ole. Harrastusten myötä on tuttuja.  Yhdistysten luvatussa maassa, Suomessa löytyy toimintaa joka lähtöön.  Ja jos tykkää kokouksissa istua, niihinhän melkein hihasta vedetään vaikka yhdistyksen toiminnan tarkoitus olisi edistää luonnossa patikoimista.

Vierailija
12/15 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50-vuotias mies. En ole koskaan seurustellut enkä harrastanut seksiä. Olen gaysuuntautunut, mutta en halua toteuttaa taipumuksiani eikä edes kiinnosta. Olisi silti kiva elää toisen kanssa ilman seksiä, mutta läheisyyttä saaden ja antaen. Yksinäisyys alkaa ahdistaa pikku hiljaa.

Vierailija
13/15 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanha eikä aseksuaali. Päinvastoin :P

Vierailija
14/15 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 02:03"]

Olen 50-vuotias mies. En ole koskaan seurustellut enkä harrastanut seksiä. Olen gaysuuntautunut, mutta en halua toteuttaa taipumuksiani eikä edes kiinnosta. Olisi silti kiva elää toisen kanssa ilman seksiä, mutta läheisyyttä saaden ja antaen. Yksinäisyys alkaa ahdistaa pikku hiljaa.

[/quote]

Peräkammarin poika? Mee mukaan sinne kyläyhdistyksen toimintaan.

Vierailija
15/15 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 01:44"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 01:24"]

[/quote]

-ap

[/quote]

Erotaan me sillä tavalla etten edes ihastu tai ole kiinnostunut kenestäkään siinä mielessä. 

[/quote]

Ja on siinä sekin syynä etten halua ketään puuttumaan elämääni. Mietin toki kauhulla sitten sitä kun viimeinenkin lentää pesästä ja jättää äidin yksinäisyyteen. Voi olla etten kykene asumaan yksin. Ajatuskin siitä tuntuu ihan kamalalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän