Milloin pakata?
Huomenna pitäisi lähteä matkalle viikoksi. Yhtään en ole pskannut. Tiedän, että vaatteet on puhtaita, mutta siinä kaikki.
Milloin aloitat yleensä pakkaamisen lähtiessäsi matkalle?
Kommentit (11)
Minä aloitan yleensä pari päivää ennen, jolloin pakkaan kaiken jota en tarvitse kotona ennen matkaa. Silloin näkee vielä jos jotain onkin pyykissä tms. ja ehdin pestä. Sitten teen listan asioista jotka on vielä pakkaamatta. Pakkailen loput sitten sitä mukaa kun pystyn tai juuri ennen lähtöä.
meillä pakayaan edellisenä päivänä.
Mä pakkaan pari tuntia ennen lähtöä, ollaan niin monta kertaa reissattu että tiedän ilman listaa mitä ottaa mukaan ja kun on kaikki pesty ja siivottu niin helppo kerätä tavarat matkalaukkuun.
Edeltävällä viikolla katselen että tarvittavat vaatteet on puhtaana ja sitten edellisenä päivänä yleensä pakkaan.
Minä en viimeksi tiennyt vielä 12h ennen lähtöä että ollaan lähdössä ja kaikki tuli pakattua.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 23:08"]
Mä pakkaan pari tuntia ennen lähtöä, ollaan niin monta kertaa reissattu että tiedän ilman listaa mitä ottaa mukaan ja kun on kaikki pesty ja siivottu niin helppo kerätä tavarat matkalaukkuun.
[/quote]
näin mäkin aattelin pärjätä. Vaatteet on puhtaina. Aamulla pakkaan. Lähtö puolenpäivän aikaan. Ja sitä mitä ei ole mukana, sitä ei tarvita.
Mulla kestää pakkaaminen ainakin viikon ja aina on vääränlaiset vaatteet mukana... Onneksi ei tarvitse matkustaa kuin noin kerran vuodessa maalle.
Jaa me ollaan jähdössä kahden viikon päästä lauantaina ja pakkaaminen aloitetaan viimeistään viikon alussa. Ei tarvi sitten hirveässä kiireessä pakata jolloin puolet kamoista unohtuu...ainakin teen muistilistan pakkaamisen avuksi. Meitä on 5 henkeä lähdössä joten paljon pakattavaa.
Aloitan yleensä tuntia, max. kahta ennen lähtöä, sen jälkeen kun olen tiskannut ja siivonnut kotona.
Me lähdetään huomenna myös viikoksi, pakkaamisen aloitin n. 2vkoa sitten