Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on herkkä ihminen?

Vierailija
28.06.2014 |

Mieheni suuttuu/loukkaantuu kun sanoin hänelle että sinun hiuksesi ovat niskasta epäsiistit, sinun pitäisi mennä parturiin, hän suuttuu kun sanon että en pidä tuosta vaalean vihreästä paidastasi tai kun hän aikoo laittaa päälleen raidallisen takin, ruudullisen paidan ja pilkullisen solmion ja totean että älä hyvä ihminen, jos et aio näyttää pelleltä.

9/10 näissä tilanteissa  hän itse kysyy minun mielipidettäni ja kun annan rehellisen vastauksen hän loukkaantuu koska hän on mielestään herkkä, minusta tuo on vain herkkänahkaisuutta. Mielestäni en loukkaa häntä, jos hän kysyy mielipidettä vaatteista tai hiusten leikkaustarpeesta tms, eri asia olisi jos toteaisin että hiuksesi nyt ovat sellaiset ettei niistä siistejä saa edes saksilla tai kropasi sen mallinen että hyvältä et näytä vaikka pukeutuisit miten tahansa.

Minusta herkkä ihminen kokee myötätuntoa myös toisia ihmisiä kohtaan ja kokee maailmantuskaa maailman pahuudesta muitakin ihmisiä kuin itseään kohtaan, tälläinen mieheni ei ole, hän voi sanoa toisen kärsimykselle että kyllä tässä muutkin saavat kärsiä, vailla minkäänlaista myötätuntoa.

Eli sanokaa että mieheni "herkkyytensä" kanssa on väärässä ja minä oikeassa!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ups

Vierailija
2/3 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sellaiset ihmiset ovat herkkiä, jotka itkevät helposti eivätkä siedä väkivaltaa eikä kauhuleffojen katsomista joissa tapetaan ihmisiä. Herkkien ihmisten tunteet ylikuormittuvat helposti ja kaikki surulliset elokuvat ja laulut koskettavat heitä ja pistävät itkemään. Minä ainakin tunnen tuollaisia ihmisiä jotka pitävät itseään herkkinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Ilona on kaunis tytön nimi :) minäkin tunnen pari Ilonaa. Ilona ei tarkoita mitään alapäätä, enpä oo ennen kuullukaan. Mulla tulee mieleen nimestä Ilona, iloisuus ja ilo :) ja ne Ilonat jotka minä tunnen niin heitä ei ole koskaan kiusattu nimen perusteella, kukaan ei oo osannut kuvitellakaan että Se tarkoittaisi naisen alapäätä, pyh, ihan naurettavaa !