Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahdollisuus, jota ei olisi kannattanut käyttää...

Vierailija
29.06.2021 |

Siirryin mielenkiinnosta uuteen työpaikkaan, koska halusin kokeilla vähän erilaista duunia. Kävin työhaastattelussa ja olin vakuuttunut. Otin paikan vastaan. Jätin vanhan työni (joka siis oli tosi kiva paikka) ja siirryin uusiin haasteisiin. Kuinkas sitten kävikään...

Lyhyen ajan sisällä huomasin että paikassa on rutkasti ongelmia ja työ ei myöskään sit sopinutkaan mulle. Lopetin aika nopeasti, kun huomasin ettei tästä tule mitään. En päässyt takaisin vanhaan työpaikkaani. Siinä vaiheessa halusin vetää kännit. Mikään ei mennyt putkeen. Sain kuitenkin uuden työpaikan aika nopeasti samalta alalta, missä olin ennen töissä. Eri paikassa, kylläkin.

Nyt mulla on morkkis siitä, että menin tekemään näin. Mun olisi pitäny selvittää asiat paremmin, eikä olla niin naiivi. Onko teillä kokemuksia mahdollisuuksien käyttämisestä, jotka olivatkin torsoja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokin johtaa huonompaan lopputulokseen, niin oliko se silloin mahdollisuus?

Vierailija
2/8 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänviisaus karttuu.

Tee työsi hyvin ja elä siinä hetkessä, mihin voi naikuttaa - nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi kyllä, mutta lopussa tyhmästä päästä kärsi koko ruumis. 

AP

Vierailija
4/8 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä ottaa riskin kun tuollasia elämänmuutoksia tekee, ikinä ei voi tietää onko tehty muutos loppupeleissä hyvä vai huono asia.

Vierailija
5/8 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

... lähteä Venäjälle katsomaan jalkapalloa ja hillumaan siellä venakkojen kanssa vailla tolkkua.

Vierailija
6/8 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mitään koskaan uskalla yrittää, ei voi koskaan päästäkään eteenpäin tai saada muutosta. Jostain syystähän lähdit uutta työtä hakemaan eli joku silloisessakaan työssäsi ei ehkä ollut aivan priimaa. Tuon kokemuksen myötä kuitenkin tiedät, että entinen oli ainakin parempaa kuin se mihin hait ja pääsit. Nyt olet saanut palata lähes entiseen eli eihän tässä käynyt kuinkaan.

Kokemusta ja viisautta voi kerryttää vain kokeilemalla uutta. Ole ylpeä, että olit rohkea ja siitäkin, että uskalsit myöntää, ettei uusi juttu ollutkaan sinun juttu.

Vierailija
7/8 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän tuossa lopulta kävi ja sait kokemusta ja uutta näkökulmaa asioihin. Millaista palkkaa saat nyt verrattuna siihen ensimmäiseen työpaikkaasi?

Vierailija
8/8 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aluksi kyllä, mutta lopussa tyhmästä päästä kärsi koko ruumis. 

AP

Kyl mäki oon tehnyt elämässä tyhmiä valintoja, ja aina niistä on koko kroppa "kiitelly" niin että on kyllä näkyny ja tuntunut. Tietää sen jälkeen kyllä pöheltäneensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi