Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailma on lopultakin aika kylmä ja rakkaudeton paikka

Vierailija
28.06.2014 |

Olisipa elämäni jo ohi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen rakkautta kaikkialla. En ehkä romanttista, mutta muuten. Luonnosta hehkuu jonkinlaista rauhaa. Siksi teen työkseni ympäristöasioita.

Vierailija
2/13 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tunne. Olisinpa kuollut! En jaksa enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 13:21"]

Mä näen rakkautta kaikkialla. En ehkä romanttista, mutta muuten. Luonnosta hehkuu jonkinlaista rauhaa. Siksi teen työkseni ympäristöasioita.

[/quote]

Minäkin näin rakkautta alun alkaen vähän kaikkialla. Olin todella empaattinen ja hyvin herkkä ihminen. Mutta minut on käytetty loppuun jo ajat sitten, minua on kohdeltu liikaa väärin. Olen todella nähnyt jo tämän kaiken, mutta pidän sen kyllä oikeassa elämässä omana tietonani. Elinkautinen tämä oikeastaan on. ap

Vierailija
4/13 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se on. Mitä vanhemmaksi tulee, sen paremmin sen ymmärtää. Mutta yksinhän tänne synnytään ja yksin täältä lähdetään..

Vierailija
5/13 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 13:21"]Sama tunne. Olisinpa kuollut! En jaksa enää.

[/quote]

Minä myös.

Vierailija
6/13 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap ollut liikaa tällä palstalla, lopeta tai ainakin pidä tauko. Tämä ei ole kovin herkän psyyken omaavalle mikään terveellinen paikka, ihmisen pahuus tulee aika hyvin esiin täällä.

Tosin välillä Se hyvyyskin pilkahtaa. Tsemppiä ap, kyllä hyvyyttäkin elämässä on vaikkei siltä aina tunnukaan.

Vierailija
7/13 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Jumala on rakkaus ja sanoo viimeisen sanan.

Vierailija
8/13 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 13:29"]Sitähän se on. Mitä vanhemmaksi tulee, sen paremmin sen ymmärtää. Mutta yksinhän tänne synnytään ja yksin täältä lähdetään..

[/quote]

Mä en ole tajunnut tota yksin synnytään juttua. On siinä aina vähintään äiti aika lähellä. Joskus sisaruskin, kun on kaksonen tai kolmonen.

Vierailija
9/13 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 13:21"]

[/quote]

Joo, Jumala puhuu luonnonkin kautta. Rakkauttakin on kahdenlaista. Se rakkaus, josta nykyään puhutaan, ei oikeastaan ole rakkautta ollenkaan, vaan pelkkää pinnallisuutta. Nykyään "rakastutaan" kauneuteen ja seksikkyyteen ym.

Sitten se "rakkaus" jossain kohtaa lopahtaa, tai niin kuin sanotaan Raamattua pilkaten, että; rakkaus on ikuista, mutta kohde vaan välillä vaihtuu.

Todellista rakkautta tässä maailmassa ei ole. Sen voi antaa vain Jumala.

(1. Joh. 4:19    Me rakastamme, sillä hän on ensin rakastanut meitä.)

J-P

Vierailija
11/13 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 13:19"]

Maailma on lopultakin aika kylmä ja rakkaudeton paikka. Olisipa elämäni jo ohi.

[/quote]

Älä luovuta vielä! Olet kyllä oikeassa, että maailma on usein rakkaudeton paikka, mutta varmsati ei ainoastaan sellainen. Uskon vilpittömästi, että sinullakin on toivoa ja että sinua, juuri sinua RAKASTETAAN :) Katso toki tämä lyhyt mutta koskettava video sellaisesta rakkaudesta, joka koskee sinuakin:

http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Vierailija
12/13 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on vain matka kohti ikuista rauhaa.

Vierailija
13/13 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 15:54"]

Elämä on vain matka kohti ikuista rauhaa.

[/quote]

Ehkä, mutta vain jos on sillä tiellä, joka vie "ikuista rauhaa" kohti - kaikki tiet, joita voi tässä elämässä valita, eivät ehkä viekään tuohon rauhaan, siksi varmasti kaikkein tärkeintä on ymmärtää tehdä ratkaiseva valinta viisaasti:

http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4 http://www.healingrooms.fi/?sid=100

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä