Apua! Järkyttävä kipu, ovis vai kiinnittyminen?
Menossa kp18/28 ja ovis plussa tikutettu kp13.
Aamulla alkoi järkyttävät alavatsakivut jotka säteilivät peräsuoleen asti, lisäksi lievää pahoinvointia ja huimausta.. Kesti noin 1-2h..
Onko muilla kokemusta?? Mistä voi johtua?? jostain olen lukenut että kiinnityminenkin voi aiheuttaa kipuja vai onko vain ovulaatiokipuja??
Toivoisin asiallisia vastauksia.. Vauvaa siis yritetään.. Nyt yk2..
Kommentit (13)
En tiedä mistä sinun kipusi johtuu, mutta mulla raskaus paljastui kun ensimmäiset oireet olivat järkyttävät kivut jotka paikallistin kohtuun. Jouduin päivystyksessäkin käymään kahdesti. Kivut alkoivat vajaa pari viikkoa oletetusta heldelmöityksestä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:35"]En tiedä mistä sinun kipusi johtuu, mutta mulla raskaus paljastui kun ensimmäiset oireet olivat järkyttävät kivut jotka paikallistin kohtuun. Jouduin päivystyksessäkin käymään kahdesti. Kivut alkoivat vajaa pari viikkoa oletetusta heldelmöityksestä.
[/quote]
Toivon niin että olisi raskautumisesta johtuvaa mutta mahdollisesta hedelmöityksestä max 5-6 päivää..
ap
Kiinnittyminen ei ole mikään massiivinen telakoituminen. Vaikea uskoa, että siitä seuraa mitään kramppisia kipuja peräsuolessa asti, kun puhutaan solumöykyn tarttumisesta kohdunseinämään...
Mulla t tuntunut joka kerta kiinnittymiskipua. 3 rakkautta ja 6-7 vrk oviksesta on ollut selkeää kipua kohdussa. Ei noin kovaa, mitä kuvailit, mutta kuitenkin selkeää.
Toiset tuntee kehossa tapahtuvat muutokset paremmin, eihän sitä tiedä ennen sitä plussaa oliko kiinnityminen, ovulaatio vai jotain ihan muuta..
Kiitos teille joilta sain asiallisia vastauksia, katsotaan kuinka käy..Vai käykö mitenkään.
En välttämättä usko itsekään että kiinnittyminen voisi moisia kipuja aiheuttaa mutta kaikkea sitä on lukenut.. Koskaan aikaisemmin kun ei tuon tyylistä "kipukohtausta" ole ollut..
ap
Pieru siellä on jumissa. Kohta helpottaa. Prööts.
Ovulaatiokipua veikkaan. Kiinnittyminen ei tapahdu käsuttääkseni noin aikaisin ?
Niin minäkin sen ajattelin että ovis mutta toiveena tietenkin olisi tuo kiinnittyminen ;) kuitenkin ihmettelen että nyt vasta kipuilee.. ap
Veikkaan vatsatautia/ pientä vatsanväännettä
Kiinnityminen kai tapahtuu viikon päästä ovulaatiosta..
Kiinnytiminen aiheutti ainakin minulla kipuja, ajankohtakin voisi täsmätä :)