Pietarin kävijät eivät vastaa jäljittäjien soittoihin
Kommentit (24)
Yksi kehui oikein, ettei seuraa mitään THL:n tiedotteita eikä ohjeistuksia eikä aio pitää mitään omaehtoisia karanteeneja. Jos noita sankareita on enemmänkin, niin aika tehokkaasti lähtee tartunnat leviämään.
Älkää syyllistäkö heitä - ja mikä ettei?? Kenen muun vika tämä olisi? Itse ainakin tiedän tasan tarkkaan, kenen syytä kohta tiukentuvat rajoitukset on.
Eipä se tuntemattomaan numeroon vastaaminen mikään pakko ole. En itsekään vastaa ikinä.
Kyllä tämä homma tössittiin jo siinä kohtaa, kun viranomaiset päästi fanit maahan ilman testausta.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kehui oikein, ettei seuraa mitään THL:n tiedotteita eikä ohjeistuksia eikä aio pitää mitään omaehtoisia karanteeneja. Jos noita sankareita on enemmänkin, niin aika tehokkaasti lähtee tartunnat leviämään.
Mulla alkaa näitä tyyppejä ajatellessa soimaan päässä Petri Nygårdin musa.
Miksi ihmeessä kansalaisella on muka aina oikeus palata Suomeen?
Jos lähdet terroristiksi tai tahallaan sairastumaan niin pitäisi myös jäädä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaisivat tekstarin niille.
Joo siihen ne vastais
En ikinä vastaa tuntemattomiin numeroihin. Jos asia on tärkeä, se yhteydenottaja osaa lähettää viestin perään.
Vierailija kirjoitti:
Eipä se tuntemattomaan numeroon vastaaminen mikään pakko ole. En itsekään vastaa ikinä.
Kyllä tämä homma tössittiin jo siinä kohtaa, kun viranomaiset päästi fanit maahan ilman testausta.
Ei, vaan ääliöt, jotka ehdoin tahdoin lähtivät tartunta-alueelle.
Miksi rajat venäjälle oli auki tässä tautitilanteessa ja vielä kisat siinä maassa? Sehän olisi pitänyt järjestää ilman katsojia, jos venäjällä pakko kisata.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää, että oudosta numerosta soittaja on joku jäljittäjä?
Miksi on niin kamalan ongelmallista vastata? Jos se on lehti/vitamiini/sähkökauppias, voi sanoa ei kiitti, heihei.
Olen yksi noista pietaribilaajista, mutta ei tullut koronaa eikä kukaan ole soittanut.
Kiuru sanoo A-studiossa että näihin on vaikea saada yhteyttä