Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkärit, nuo rahanahneet paskiaiset

Vierailija
28.06.2014 |

Onko kukaan koskaan tavannut lääkäriä joka EI olisi alalla palkan takia (jonka valtio viime kädessä maksaa)?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://evl.fi/EVLUutiset.nsf/Documents/48B2E0F40876C251C225760F00459A8C?OpenDocument&lang=FI

Tunnen joitain lääkäreitä, jotka ovat luopuneet joiksikin vuosiksi kaikesta Suomen hyvinvoinnista ja matkustaneet jonnekin, jossa pienemmillä tuloilla saavat paljon hyvää aikaiseksi. Tietenkin Suomessa lääkäri ottaa vastaan sen palkan, mitä siitä työstä maksetaan. Tuon linkin lääkärille tärkeintä oli, että sai auttaa.

Vierailija
22/28 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 00:46"]

En todellakaan kohtaa "ihmisten hätää ja tuskaa ja ahdistusta"päivittäin, en ole koskaan kohdannutkaan eikä se ole minua koskettanut. Jos olisin noin empaattinen en olisi lääkärin uralla.

T. Ketjun aloittaja

[/quote]

Tämä on taas hyvä esimerkki siitä miksi lääkiksen pääsykokeisiin tarvittaisiin psykologiset testit. Vähän liian monta kertaa on tullut kärsittyä empatiakyvyttömien lääkäreiden kynsissä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihotautilääkärit, kuten ap, ovat just semmoisia, että joka luomi pitää poistaa, ja jos ihminen on auringon nähnyt, pitää mennä jatkotutkimuskiin, joista löytyykin pisama tai luomi poistettavaksi.

Muuten lääkärit ovat varmasti ammattitaitoisia ja hyvää tarkoittavia, mutta ihotautilääkärit pilaavat kaikkien nimen ahneudellaan.

Vierailija
24/28 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 01:03"]Lääkäreillä on Suomessa kyllä aika matala palkka koulutukseen, työtunteihin ja moniin muihin aloihin verrattuna!

[/quote]

ja maailman paras palkka verrattuna koulutuksen hintaan.

Mitään vastuuta lääkäreillä ei ole, enemmänhän ne tappavat ihmisiä kuin liikenne.

Vierailija
25/28 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloitin opiskelut, tein sen puhtaasta kiinnostuksesta ja rakkaudesta ihmisyyttä kohtaan. Halusin auttaa muita ja tehdä työtä jolla on tarkoitus. Tahdon edelleen.

Tienaan mukavasti ja tulen hyvin toimeen. Ahneena en itseäni pitäisi.

Vierailija
26/28 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 02:31"]

Muuten lääkärit ovat varmasti ammattitaitoisia ja hyvää tarkoittavia, mutta ihotautilääkärit pilaavat kaikkien nimen ahneudellaan.

[/quote]

Ei kannata haukkua yhtä todella tärkeää työtä tekevää ammattikuntaa tuntematta aihetta yhtään. He joutuvat kohtaamaan hyvin vaikeasti hoidettavia syöpiä jopa lapsilla ja tukemaan vanhempia siitä kertoessaan. Itse olen ollut kahden oikein fiksun ihotautilääkärin tutkittavana, kun kasvaintani ja tautiani tutkittiin. Yksityinen teki työn, ohjasi yliopistolliselle ja laskutti silti vain heidän lääkäriasemansa toimistomaksun.

Vierailija
27/28 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 02:43"]

[/quote]

Ei kannata haukkua yhtä todella tärkeää työtä tekevää ammattikuntaa tuntematta aihetta yhtään. He joutuvat kohtaamaan hyvin vaikeasti hoidettavia syöpiä jopa lapsilla ja tukemaan vanhempia siitä kertoessaan. Itse olen ollut kahden oikein fiksun ihotautilääkärin tutkittavana, kun kasvaintani ja tautiani tutkittiin. Yksityinen teki työn, ohjasi yliopistolliselle ja laskutti silti vain heidän lääkäriasemansa toimistomaksun.

[/quote]

Ja plastiikkakirurgit kohtaavat elämää haittaavia epämuodostumia, mutta tunnetaan silikonitisseistä. Eipä heidän takanaan seistä, mutta pisamapuoskareita kyllä tuetaan.

Vierailija
28/28 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 02:43"]

[/quote]

[/quote]

28 Jatkaa kysymyksellä: kuka maksoi loput?