Ihanaa, vihdoin meidän vuoro!
Nyt kun käly on miehensä kanssa jo saavuttanut kaiken elämässä (yhteenmuutto, kihlat, häät, lapsi), on vihdoin minun ja mieheni vuoro olla hyysättävänä. Nämä kaikki edellä mainitut siis meillä vielä edessä, jee! Saa tuleva anoppi tällä kertaa ommella meille tyynynpäällisiä, järjestää kihlajaiskahveja, itkeä onnenkyyneliä häissä ja kysellä vointia raskausaikana.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 00:29"]Miten niin? Voit odottaa hyysäystä lähinnä omalta äidiltäsi. Tuskin kälyään hänen anoppinsa hyysäsi, vaan äitinsä.
[/quote]
No kyllä se anoppi saa hyysätä mua ihan yhtä lailla kuin tytärtään, perkele! Kuten kaik muutkin.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 00:31"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 00:29"]Miten niin? Voit odottaa hyysäystä lähinnä omalta äidiltäsi. Tuskin kälyään hänen anoppinsa hyysäsi, vaan äitinsä.
[/quote]
No kyllä se anoppi saa hyysätä mua ihan yhtä lailla kuin tytärtään, perkele! Kuten kaik muutkin.
[/quote]
Saa sitä aina toivoa.
Kokeilkaa nyt edes aloittaa siitä yhteenmuutosta. Siihen varmaan ei anoppia tarvita.
Eka on aina ihmeellisin. Se juna meni jo.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 00:44"]
Kokeilkaa nyt edes aloittaa siitä yhteenmuutosta. Siihen varmaan ei anoppia tarvita.
[/quote]
Menkää ensin naimisiin ja muuttakaa vasta sitten yhteen.
Jumalauta, jos minua joku yritti aikoinaan hyysätä, latoin sille välittömästi stopin. Haluan pitää itse asoistani huolen.
Mua ei hyysänny kukaan ja selvisin ihan hyvin. Joskus harvakseltaan pakottavasta syystä saatiin anoppi meidänkin lasta hoitamaan ja silloinkin lapsessa oli anopin mielestä aina jotain vikaa kun taas tyttären lapset oli niin ihania. Oma äitini kun vakavasti sairas, niin ei pystynyt auttamaan, mut on sairauksistaan huolimatta miljoona kertaa kiinnostuneempi lapsenlapsestaan kuin anoppi. Turha anopin odottaa mua hyysäämään sitten kun aika tulee, ehkä tyttärensä sitten toivottavasti hoitaa.
Miten niin? Voit odottaa hyysäystä lähinnä omalta äidiltäsi. Tuskin kälyään hänen anoppinsa hyysäsi, vaan äitinsä.