Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtoikohan tuo Carl Philipin kosinta olla niin spontaania kuin...

Vierailija
28.06.2014 |

haastattelussa antaa ymmärtää. Sanoi haastattelussa, että nyt vain tuntui sopivalta päivältä. Eiköhän kuninkaalla ole ollut sanansensa sanottavana. Ensin piti saada Madden lapsen ristiäiset alta pois... tuskin kuningashuoneessa mikään noin nopealla aikataululla onnistuu, että kosaisenpa tänään...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se oli itse tajunnut antaa tilaa siskonsa käärön ristiäisille, ja vasta sitten kosassut. Jos se vaikka oli saanut hyvän koti- tai prinssikasvatuksen, ja tajunnut asian ihan ite.

Vierailija
2/5 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Silvia totesi että tätä on odoteltu... Eikös Silvia nimenomaan vähän niinkuin jarrutellut? Meni pitkään ennenkuin tytsy sai virallisesti vierailla kuningasperheessä/juhlissa. Ja eikös nuoripari ollut tauolla/erossakin vuosien aikana mutta pitivät yhteyttä jollain tasolla anyway.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi, kyllä minäkin olen näitä asioita pohtinut. Ihan olen yöunet menettänyt.

Vierailija
4/5 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 00:09"]

haastattelussa antaa ymmärtää. Sanoi haastattelussa, että nyt vain tuntui sopivalta päivältä. Eiköhän kuninkaalla ole ollut sanansensa sanottavana. Ensin piti saada Madden lapsen ristiäiset alta pois... tuskin kuningashuoneessa mikään noin nopealla aikataululla onnistuu, että kosaisenpa tänään...

[/quote]

Kyllähän itse kosiminen sujuu nopealla aikataululla. Eiköhän lupa kuninkaalta ole pyydettty aikoja sitten. Sen sijaan minä ihmettelen, että jos kosinta tapahtui eilen aamulla, niin mikä kiire oli järjestää lehdistötilaisuus ja viralliset valokuvat samalle päivälle. Olisivat nyt nauttineet päivästään kahden kesken ja hoitaneet muodollisuudet myöhemmin. 

Vierailija
5/5 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan kosimisen pitää sitten kestää? Sehän on vain yksi lause!! Siihen ei mene edes montaa sekuntia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi