Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten paljon yleensä teet muutostöitä uuteen asuntoon

Vierailija
27.06.2014 |

jotta se alkaa tuntua kodilta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokra-asuntoon olen vaihtanut tapetit. Maalattu ollaan myös, ja pintoja fiksailtu. Laitettiin keittiöön verhokiskon viereen toinen, jotta saadaan kappa ja verhot, pelkkien verhojen sijasta. Tärkeintä on tietenkin huolellinen pesu, joka paikka puhtaaksi. WC-pytty on sellainen, jonka voisin vaihtaa uuteen, jos ois  paskalle haiseva ja pinttynyt.

Eipä vuokrakämppään paljon voi tehdä, ellei maksa itse.

Omistusasuntoon on nyt odotettavissa putkiremppa, joten kylppäri saa olla, samoin sauna.

Makuuhuoneisiin ollaan aloitettu seinäpaneelien asennus. Seuraavaksi keittiöön suunnittelin laattalattiaa. Samoin välitilalaatat vaihtuvat stukkopinnoitteeseen tai vastaavaan. Suunnitelmia on, kunhan rahaa vaan ois...

Vierailija
2/4 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään suurempia yleensä, puolipaneelit olen kuitenkin laitattanut sekä edelliseen että nykyiseen vuokrakämppään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinien maalaus, listojen uusiminen/maalaus, tarvittaessa keittiökaappien ovien vaihto, tarvittaessa parketin asennus, tarvittaessa vessan kaapiston vaihto. Kylppärin kaakeleiden vaihto on kallista. Siksi suosinkin asuntoja, joissa neutraali kylppäri.

Vierailija
4/4 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No?