Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naamastaan rumat pitää pitkiä hiuksia

Vierailija
27.06.2014 |

Pitkät hiukset vie hyvin huomion rumasta naamasta, paitsi jos hiukset on ohuet ja mitäänsanomattoman väriset. Lyhythiuksiset uskaltaa näyttää kasvonsa  ja itsevarmuus kaunistaa vielä entuudestaan. 

Mulla on muutama kaveri jotka on kasvoiltaan tosi kauniita ja lyhyessä hiuslookissa upea luusto tulisi paremmin esiin. Harmi vaan että itsevarmuus ei riitä siihen...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole aikoihin tyhmempää kuultu.

Vierailija
2/12 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkö sä AP just kumoa väitteesi tuossa viimeisessä kappaleessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö... Sulla on siis rumia kavereita, joilla on upea luusto? Onneksi et ole ollenkaan kateellinen toisten pitkille hiuksille, vaan pelkästään ajattelet toisten parasta. :D

Vierailija
4/12 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Hassu ajatus. Mulla on kauniit kasvot ja kauniit pitkät hiukset. Olen upea ;)

Vierailija
5/12 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma naama erottuu aina, ihan sama minkä mallinen pehko sitä reunustaa. Ja sama toisin päin.

Vierailija
6/12 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Naamastaan rumat muotoilevat aamulla tunnin ajan lyhyitä tai keskipitkiä värjättyjä tai raidoitettuja hiuksiaan ja laittavat ihan aina täydelliset varjostukset, poskipunat ja luomivärit ennen ripsiväriä ja huulipunaa! Pitkähiuksiset laittavat ponnarin tai nutturan kiinni ja sipaisevat täydeliselle iholleen enintään hitusen ohutta ja läpikuultavaa meikkivoidetta ja laittavat ripsaria tai huulipunaa.

Vierailija
7/12 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kananpersetukka sopinutkaan sulle?

Vierailija
8/12 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuttukkaiset nyt vaan joutuu valitsemaan sen lyhyen tukan, ettei ihan hiirenhännältä näytä. Naamalla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
9/12 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 20:43"]

Päinvastoin. Naamastaan rumat muotoilevat aamulla tunnin ajan lyhyitä tai keskipitkiä värjättyjä tai raidoitettuja hiuksiaan ja laittavat ihan aina täydelliset varjostukset, poskipunat ja luomivärit ennen ripsiväriä ja huulipunaa! Pitkähiuksiset laittavat ponnarin tai nutturan kiinni ja sipaisevat täydeliselle iholleen enintään hitusen ohutta ja läpikuultavaa meikkivoidetta ja laittavat ripsaria tai huulipunaa.

[/quote]

Miksen mä saanut täydellistä ihoa, kun annoin hiusten kasvaa??

Vierailija
10/12 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajelen itseni kaljuksi. Sittenpähän olen vastustamaton kaunotar.

Vierailija
11/12 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, kaikilla misseillä ja malleillahan on lyhyet kananpersehiukset.

Vierailija
12/12 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tavallaan peittävät pulleat posket, huonon ihon, suuret rinnat tms. pitkien hiusten alle. Heillä on huono itsetunto ja saavat pitkistä hiuksista turvaa, vaikkei se omiin kasvoihin paras hiusmalli olisikaan. Olin teininä juuri sellainen. Nyt on vanhempana parempi itsetunto ja vaikka hiukset ovat edelleen pitkät, teen niihin mielelläni kampauksia jotka jättävät kasvoni paremmin näkyviin.

Pitkiä sekä lyhyitä hiuksiahan saa yhdistää naamaan kuin naamaan, mutta toiset vaan näyttävät upeilta lyhyissä ja toisia kaunistaa pitkät. Onneksi hius kasvaa ja saksilla sen saa poikki. Niin voimme olla kaikki itseemme tyytyväisiä. Toistenhan ei meihin tarvitse tyytyväisiä ollakaan...