Nyt on sitten tämän kesän lomareissut tehty.
Viikko oli miehellä lomaa ja Gröna Lund plus Kålmorden käyty sekä särkänniemi. Enempää ei reissuja tehdä.
Kommentit (11)
Mikä helvetin Kaalimurha? Etkö edes tiedä missä olet käynyt. Se on Kolmården!
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:22"]
Paljonko meni rahaa?
[/quote]
Multa meni 100€ ,mies maksoi matkat plus hotellin ja käyttörahaa ruokaan oli 400€ ne vaihtoi sitten kruunuiksi eli ei mennyt paljoa rahaa.
Mitä alapeukuttamista aloituksessa ja vastauksessa 4 on?
Jahas.
Meillä ei ole mitään reissuja tiedossa ja mies piti toissavkon lomaa ja seur 3vkoa+elokuussa muutaman päivän, loput 3vkoa talvella.
Minä työttömänä jatko-opiskelujeni juuri päätyttyä, työt aloitan elokuussa.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:22"]
Paljonko meni rahaa?
[/quote]
Multa meni 100€ ,mies maksoi matkat plus hotellin ja käyttörahaa ruokaan oli 400€ ne vaihtoi sitten kruunuiksi eli ei mennyt paljoa rahaa.
[/quote]Söit 400 eurolla ruokaa?
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:38"]
Jahas.
Meillä ei ole mitään reissuja tiedossa ja mies piti toissavkon lomaa ja seur 3vkoa+elokuussa muutaman päivän, loput 3vkoa talvella.
Minä työttömänä jatko-opiskelujeni juuri päätyttyä, työt aloitan elokuussa.
[/quote]
Ok. Meillä mies yrittäjänä ei kerkiä lomia juuri pitämään siksi vain viikko lomaa.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:23"]
Mikä helvetin Kaalimurha?
[/quote] LOOOOOOOOOL
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:22"]
Paljonko meni rahaa?
[/quote]
Multa meni 100€ ,mies maksoi matkat plus hotellin ja käyttörahaa ruokaan oli 400€ ne vaihtoi sitten kruunuiksi eli ei mennyt paljoa rahaa.
[/quote]Söit 400 eurolla ruokaa?
[/quote]
Ei vaan meidän 3 henkinen perhe plus muutamat matkamuistot ja liput lisäksi saatiin tuolla 400€ joka oli kruunuiksi vaihdettu.
Taas sinä. Mikään ei ole ikinä hyvin. Pääsit kuitenkin hotellihuoneesta pihalle?
Oikeasti, sun täytyy tehdä omalle tilanteellesi jotain valittamisen sijaan. Please.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:52"]
Taas sinä. Mikään ei ole ikinä hyvin. Pääsit kuitenkin hotellihuoneesta pihalle?
Oikeasti, sun täytyy tehdä omalle tilanteellesi jotain valittamisen sijaan. Please.
[/quote]
Tottakai pääsin enkä mä tässä ketjussa valita mitään.
Paljonko meni rahaa?