Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on sitten tämän kesän lomareissut tehty.

Vierailija
27.06.2014 |

Viikko oli miehellä lomaa ja Gröna Lund plus Kålmorden käyty sekä särkänniemi. Enempää ei reissuja tehdä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko meni rahaa?

Vierailija
2/11 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin Kaalimurha? Etkö edes tiedä missä olet käynyt. Se on Kolmården!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:22"]

Paljonko meni rahaa?

[/quote]

Multa meni 100€ ,mies maksoi matkat plus hotellin ja käyttörahaa ruokaan oli 400€ ne vaihtoi sitten kruunuiksi eli ei mennyt paljoa rahaa.

Vierailija
4/11 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä alapeukuttamista aloituksessa ja vastauksessa 4 on?

Vierailija
5/11 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas.

 

Meillä ei ole mitään reissuja tiedossa ja mies piti toissavkon lomaa ja seur 3vkoa+elokuussa muutaman päivän, loput 3vkoa talvella.

Minä työttömänä jatko-opiskelujeni juuri päätyttyä, työt aloitan elokuussa.

Vierailija
6/11 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:25"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:22"]

Paljonko meni rahaa?

[/quote]

Multa meni 100€ ,mies maksoi matkat plus hotellin ja käyttörahaa ruokaan oli 400€ ne vaihtoi sitten kruunuiksi eli ei mennyt paljoa rahaa.

[/quote]Söit 400 eurolla ruokaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:38"]

Jahas.

 

Meillä ei ole mitään reissuja tiedossa ja mies piti toissavkon lomaa ja seur 3vkoa+elokuussa muutaman päivän, loput 3vkoa talvella.

Minä työttömänä jatko-opiskelujeni juuri päätyttyä, työt aloitan elokuussa.

[/quote]

Ok. Meillä mies yrittäjänä ei kerkiä lomia juuri pitämään siksi vain viikko lomaa.

Vierailija
8/11 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:23"]

Mikä helvetin Kaalimurha?

[/quote] LOOOOOOOOOL

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:25"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:22"]

Paljonko meni rahaa?

[/quote]

Multa meni 100€ ,mies maksoi matkat plus hotellin ja käyttörahaa ruokaan oli 400€ ne vaihtoi sitten kruunuiksi eli ei mennyt paljoa rahaa.

[/quote]Söit 400 eurolla ruokaa?

[/quote]

Ei vaan meidän 3 henkinen perhe plus muutamat matkamuistot ja liput lisäksi saatiin tuolla 400€ joka oli kruunuiksi vaihdettu.

Vierailija
10/11 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sinä. Mikään ei ole ikinä hyvin. Pääsit kuitenkin hotellihuoneesta pihalle?

 

Oikeasti, sun täytyy tehdä omalle tilanteellesi jotain valittamisen sijaan. Please.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:52"]

Taas sinä. Mikään ei ole ikinä hyvin. Pääsit kuitenkin hotellihuoneesta pihalle?

 

Oikeasti, sun täytyy tehdä omalle tilanteellesi jotain valittamisen sijaan. Please.

[/quote]

Tottakai pääsin enkä mä tässä ketjussa valita mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi