Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuntelin radiosta seksityöntekijän haastattelun...........

Vierailija
28.06.2021 |

Oli vaihtanut lähihoitajasta seksityöntekijäksi. Jaksoi tehdä lähihoitajan työtä noin 2 vuotta. Kyseessä nuori nainen. Tienaa puolessa tunnissa 150 eur.

Pidän itse seksistä ja olen seksuaalinen, minulla ei ole miestä tällä hetkellä. Kaksi pitkää parisuhdetta takana. Olen vielä ihan kuosissa ja tiedän että miehet pitävät ulkonäöstäni.

Tällä hetkellä en halua rakkautta vaan minullekin riittäisi seksuaalinen tyydytys, ajattelin itse että pitäisköhän laittaa putiikki pystyyn. Mukavasti tienaisi rahat asunnon lyhentämiseen.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä voi kokeilla. Kerran täällä vaan eletään ja jos tuo kiinnostaa, niin kokeilemalla se selviää. Voihan olla, että haluat lopettaa sen alkuunsa tai sitten haluatkin jatkaa hommaa vuosia.

Vierailija
22/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhdy dominaksi..niistä on pulaa..paljon fiksumpaa ja ikäänkuin teatteria..luovaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tule saamaan sitä seksuaalista tyydytystä jos seksistä tulee kaupankäynnin väline. On ihan eri asia harrastaa seksiä omien mieltymysten perusteella valitun kumppanin kanssa kuin harrastaa sitä sen kanssa joka sattuu asiakkaaksi haluamaan. Ja vaikka kuinka pitäisit kiinni rajoistasi, niin kyllä siinä tilanteessa kuitenkin pohjimmiltaan aina mennään asiakkaan ehdoilla koska hän maksaa sinulle tietystä palvelusta. Raha muuttaa tilannetta aina.

En ole kuullut kenestäkään joka olisi tuota tehnyt jota kokemus ei olisi millään lailla haavoittanut.

Vierailija
24/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tule saamaan sitä seksuaalista tyydytystä jos seksistä tulee kaupankäynnin väline. On ihan eri asia harrastaa seksiä omien mieltymysten perusteella valitun kumppanin kanssa kuin harrastaa sitä sen kanssa joka sattuu asiakkaaksi haluamaan. Ja vaikka kuinka pitäisit kiinni rajoistasi, niin kyllä siinä tilanteessa kuitenkin pohjimmiltaan aina mennään asiakkaan ehdoilla koska hän maksaa sinulle tietystä palvelusta. Raha muuttaa tilannetta aina.

En ole kuullut kenestäkään joka olisi tuota tehnyt jota kokemus ei olisi millään lailla haavoittanut.

Yllättyisit jos tietäisit miten moni asiakkaista on kiinnostunut nimenomaan nautinnon antamisesta tälle palveluntarjoajalle! Itse koen, että sain ihan samantasoista tyydytystä kuin olisin saanut ilman että mukana olis ollut rahaa. Ennen kuin tuota tein niin harrastin satunnaisten seksiseuralaisten etsimistä ja niissä oli enemmänkin huonoja kokemuksia.

En haavoittunut millään lailla, mutta johtui varmaan siitä kun en tehnyt sitä parikymppisenä vaan huomattavasti vanhempana. Nuorille en suosittelisi. 

Vierailija
25/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilemalla selviää.

Mä tein tuota muutaman vuoden, siitä tosin jo yli 10v aikaa.

Tein naapurikaupungissa, vuokrasin sieltä halvan yksiön (300€/kk). Muistaakseni hintani oli 150€/30min ja 280€/60min. Hinnat ovat kyllä tulleet hieman alaspäin tuon jälkeen. Mulla sisältyi tuohon ihan basic jutut, yhdyntä, hyväily, suihinotto kondomilla. Ei mitään spessumpaa.

Helposti saatoin ottaa 6-8 asiakasta päivässä, en toki joka päivä koko viikkoa. Tosi monet halusivat jutella aika paljon, eli iso osa ajasta meni jutteluun ja halailuun, sitten lyhyt yhdyntä päätteeksi.

Mä pidin hommasta kyllä, oli helppoa, mutta seksin kanssa sillä ei ollut mitään tekemistä (joskin satunnaisesti kävi sellaisia asiakkaita, joista itsekin innoistuin). Pääasiassa tosi mukavia miehiä, satunnaisesti jotain vähän liian ressukoita tai sellaisia jotka eivät puhuneet sanaakaan.

Mä kerroin työstä myös puolisolleni sen jälkeen kun tavattiin. Toki siis lopetin myös työn siihen. Mentiin loppujen lopuksi naimisiin ja lapsiakin on tullut. Eli minulla ei ole vaikuttanut tulevaisuuteen.

Vierailija
26/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättyisit jos tietäisit miten moni asiakkaista on kiinnostunut nimenomaan nautinnon antamisesta tälle palveluntarjoajalle! Itse koen, että sain ihan samantasoista tyydytystä kuin olisin saanut ilman että mukana olis ollut rahaa. Ennen kuin tuota tein niin harrastin satunnaisten seksiseuralaisten etsimistä ja niissä oli enemmänkin huonoja kokemuksia.

En haavoittunut millään lailla, mutta johtui varmaan siitä kun en tehnyt sitä parikymppisenä vaan huomattavasti vanhempana. Nuorille en suosittelisi. 

Jatkan vielä, että oikeesti maksullinen nainen on yllättävän monen ressukan ainut mahdollisuus saada seksiä ja päästä eroon poikuudestaan. Vaikka ne peräkammarin pojat eivät suosikkejani olleetkaan niin kyllä siinä tuli semmonen fiilis että tekee sosiaalisesti tärkeää työtä :D

Vierailija
27/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin pitää muistaa että suurin osa asiakkaista on ihan peruspenttejä jotka alkaa tinkaamaan hinnasta ja heillä ei ole vara käydä huorissa joka viikko, ainakaan tuolla 150euron 30min/1h hinnalla. Eli voit saada vakkareita mutta he käyvät harvakseltaan. Eli jos haluat tienata niin sulla pitää olla TODELLA monta asiakasta.

Sitten niihin asiakkaisiin. Siellä on kaikenlaista tyyppiä liikenteessä. Ujoja ikisinkkuja, kilttejä perheenisukkeja, vanhoja ukkeja, lipeviä sikoja, rajusta tykkääviä, naista alistavia pervoja jne. Et ikinä tiedä millainen sieltä tulee vaikka kuinka juttelet puhelimessa. Eli aina otat melkoisen riskin.

Vaikka kuinka käytät kondomia niin on vaara saada tartunta. He jotka käyvät huorissa eivät välttämättä näe pelkästään sinua, usein matkoillakin käyvät huorissa joissa tartuntavaara suurempi, näin uskoisin. Ja turha kuvitella että Suomessa ei taudit kulje. Klamydia todella yleinen tauti ja voi aiheuttaa pahaa tuhoa.

Se että tykkäät harrastaa seksiä vaikka jonkun paaripanon kanssa on ihan eri asia kuin se että tapaat sen tuntemattoman asiakkaan johon et tunne yhtään vetovoimaa mutta silti on alettava hommiin. Jos alat liikaa nirsoilemaan niin vähäksi jää tienestit.

Tässä nyt hieman mietittävää niille jotka haaveilee "helposta" rahasta.

Vierailija
28/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilemalla selviää.

Tein naapurikaupungissa, vuokrasin sieltä halvan yksiön (300€/kk). Muistaakseni hintani oli 150€/30min ja 280€/60min. Hinnat ovat kyllä tulleet hieman alaspäin tuon jälkeen. Mulla sisältyi tuohon ihan basic jutut, yhdyntä, hyväily, suihinotto kondomilla. Ei mitään spessumpaa.

Helposti saatoin ottaa 6-8 asiakasta päivässä, en toki joka päivä koko viikkoa. Tosi monet halusivat jutella aika paljon, eli iso osa ajasta meni jutteluun ja halailuun, sitten lyhyt yhdyntä päätteeksi.

Mä pidin hommasta kyllä, oli helppoa, mutta seksin kanssa sillä ei ollut mitään tekemistä (joskin satunnaisesti kävi sellaisia asiakkaita, joista itsekin innoistuin). Pääasiassa tosi mukavia miehiä, satunnaisesti jotain vähän liian ressukoita tai sellaisia jotka eivät puhuneet sanaakaan.

Mä kerroin työstä myös puolisolleni sen jälkeen kun tavattiin. Toki siis lopetin myös työn siihen. Mentiin loppujen lopuksi naimisiin ja lapsiakin on tullut. Eli minulla ei ole vaikuttanut tulevaisuuteen.

Miehesi sai sinulta ainakin kondylooman ja sukupuoliherpeksen. Ne kun tarttuvat vaikka käyttäisi kumiakin.

Vierailija
29/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpeukkuja ropisee.

Vierailija
30/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilemalla selviää.

Nykyään tuolla hinnalla pitäisi saada jo muutakin kuin pelkkää suuhoitoa ja yhdyntää. Tänä päivänä moni haluaa anaalia joka ehkä ennen oli sellainen josta joutui maksamaan ekstraa, ei enää.

Vierailija
31/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun se sekopää sattuu joskus kohdalle, ni on henki pois.

Suomalainen pro-työntekijä saa valita asiakkaansa.

Varovainen pitää tietenkin aina olla. Siihen on keinoja.

Mutta suomalaisista ammattilaisista on ilmeisesti niin paljon kysyntää, että asiakkaat saa ihan itse valkata. Ei tarvitse ottaa esim. yli 40-vuotiaita vastaan jos ei halua. Eikä aggressiiviselta vaikuttavia. Ei päihtyneitä. Ei epäilyttäviä.

Ikävä kyllä nämä joutuvat sitten ulkomailta tulleiden asiakkaiksi.

Vierailija
32/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilemalla selviää.

Mahtaako cv:ssä kumminkin olla aukko?

Vierailija
33/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäät siitä, että sua läpsitään, välillä vähän kovemminkin.

Vierailija
34/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihan sama asia, mutta minä rahoitin opiskeluaikana asumisen antamalla vuokraisännälle 3 kert kuukaudessa hoidot. Meillä oli tarkat pelisäännöt millä mentiin.

Sopimukseen kuului kumi aina, jopa silloin kun annoin käsihoitoa. Ja sainko itse nautintoa, no joskus kyllä, useinmiten en. Nautinto tuli minulle lähinnä hänen antamastaan suuseksistä (hän osasi sen todella hyvin).

Ja että olisinko lähtenyt laajentamaan asiakaskuntaa niin en. Ja oliko vuokraisäntä filmitähden näköinen mies, ei ollut. Olisi voinut olla ikänsäpuolesta minun isä.

Mutta kyllä minusta näin jälkeenpäin tuntuu, että myin itseäni, vaikka vain yhdelle.

Vierailija
35/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystävä teki noita hommia pari vuotta ja nyt kamppailee post-traumaattisen stressin ja dissosiaatio-oireiden kanssa. Tää ei siis tietenkään kaikkien kohtalo, mutta riskit siihen, että jossain vaiheessa alkaa psyyke oireilemaan on olemassa - erityisesti jos taustalla on jotain aiempia selvittämättömiä seksuaalisia traumoja, tietoisia tai tiedostamattomia.

Vierailija
36/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sivubisneksenä jotain spesiaalia kuten käytettyjä pikkuhousuja. Kaikelle löytyy ostaja.

Vierailija
37/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin joskus, että teen vain sellaista työtä joka kestää päivänvalon. Siis vaikka nimeni ja ammattini julkaistaisiin lehden kannessa, sitä ei pitäisi hävetä. Jos olet niin sujut seksityön suhteen, niin anna mennä vain. Ei se seksityö sinua vaurioita, vaan salailu ja häpeä.

Vierailija
38/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on totta myös parisuhteissa. Suhteet miesten kanssa ja varsinkin niistä eroaminen on naiselle tilastollisesti aika vaarallisia.

Vierailija
39/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on totta myös parisuhteissa. Suhteet miesten kanssa ja varsinkin niistä eroaminen on naiselle tilastollisesti aika vaarallisia.

Kannattaa erikoistua naisasiakkaisiin.

Vierailija
40/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ex puolisoni, tuo hinta ei kyllä riitä alkuunkaan korvaamaan erotessa menettämääsi lompakkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä