Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuntelin radiosta seksityöntekijän haastattelun...........

Vierailija
28.06.2021 |

Oli vaihtanut lähihoitajasta seksityöntekijäksi. Jaksoi tehdä lähihoitajan työtä noin 2 vuotta. Kyseessä nuori nainen. Tienaa puolessa tunnissa 150 eur.

Pidän itse seksistä ja olen seksuaalinen, minulla ei ole miestä tällä hetkellä. Kaksi pitkää parisuhdetta takana. Olen vielä ihan kuosissa ja tiedän että miehet pitävät ulkonäöstäni.

Tällä hetkellä en halua rakkautta vaan minullekin riittäisi seksuaalinen tyydytys, ajattelin itse että pitäisköhän laittaa putiikki pystyyn. Mukavasti tienaisi rahat asunnon lyhentämiseen.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää maksaa verot kuitenkin.

Vierailija
2/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ne asiakkaat, jotka eivät tyydytä kuin enintään itsensä sinuun, ja pelkästään maksavat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksoi veroja?

Vierailija
4/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alvi pitää aina maksaa.

Vierailija
5/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meinaat asuntoa lyhentää, niin täytyy joko maksaa verot tai ainakin keksiä hyvä selitys rahoille verottajaa varten.

Vierailija
6/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä yritysmuoto? Entä yrityksen nimi? Pirkon pinppipalvelu ky?

Vierailija
7/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tienaa puolessa tunnissa 150 eur" ei sitten tarkoita samaa kuin, että kahdeksan tunnin työpäivästä tienaa 2400 euroa, (16*150e)

Vierailija
8/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä maksa kukaan muukaan somemissi.

Ilmaiseksi lennellään Dubaihin ja sometellaan tummien poikien isoilla paateilla. Matkalaukut täynnä tuliaisia ja taskut täynnä käteistä tullaan taas Suomeen pariksi kuukaudeksi. Tuo kaks kuukautta sometellaan pintaliitoelämää ja verottaja ei tajuu ei sitten yhtään mitään. Kolmekymppisenä alkaa sitten lehtienpalstoilla itku, kun ei mistä löydy syntymättömän lapsen isäksi.

Vierailija
9/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alvi pitää aina maksaa.

Yli 10000 € vuosiansioista, kyllä.

Tuolla verotuksesta:

https://protukipiste.fi/hyva-tietaa/verotus/

Vierailija
10/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidät seksistä niin älä ikinä rupea tuohon. Ne iljetykset, joihin joudut koskemaan, tappavat sun halut tuleviksi vuosikymmeniksi.

Vierailija
11/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä on Suomessa ihan laillinen ansaintamuoto, kunhan ei maksa promoottorille ja hankkii asiakkaat ihan itse. Muista tehdä yritys. Ky muotoinen firma kannattaa jos on pienet tulot, mutta ulos otettu raha pitää maksaa tuloverona ja Tel la Lel pitää musitaa maksaa. Jos liikevaihto kasvaa suureksi, kannattaa harkita Oy muotoa, jolloin tienestit voi ottaa pääomatulona (max 34% vero). Muista vähentää kaikki menot verotuksessa, mm. työhuonevähennys, työvaatteet, yms. sivukulut.

Nyrkkisääntönä kannattaa muistaa että yrittäjänä jos saat 160€ tuloa, siitä jää n. 100€ brottona ja verojen jälkeen n. 60-70 euroa puhtaana käteen.

Vierailija
12/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein helppoa rahaa muutaman vuoden tuolla tavalla. Huomioi kuitenkin, että vanhoja asiakkaitasi saattaa tulla tulevien (asiallisten) töiden puitteissa vastaan ja myös kannattaa miettiä, että miten haluaa tulevien parisuhteiden suhteen toimia, eli kertooko vai ei. Itse en ole kertonut aiemmasta työstäni, mutta mies tietää kyllä että oon ollut sinkkuaikanani seksuaalisesti hyvinkin aktiivinen. 

Ei muuten tappanut haluja eikä juurikaan iljetyksiäkään sattunut vastaan. 

Vierailija
13/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 300€ tuntilaskutuksesta jotain jää käteen vaikka tekisi toiminimellä. Jos kuukaudessa tekee vaikka 80t tienaisi jo 24 000 bruttona.

Vierailija
14/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun se sekopää sattuu joskus kohdalle, ni on henki pois.

Vierailija
15/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein helppoa rahaa muutaman vuoden tuolla tavalla. Huomioi kuitenkin, että vanhoja asiakkaitasi saattaa tulla tulevien (asiallisten) töiden puitteissa vastaan ja myös kannattaa miettiä, että miten haluaa tulevien parisuhteiden suhteen toimia, eli kertooko vai ei. Itse en ole kertonut aiemmasta työstäni, mutta mies tietää kyllä että oon ollut sinkkuaikanani seksuaalisesti hyvinkin aktiivinen. 

Onhan se noloa jos hankit lapsia ja raskausajan tutkimuksen tekevä lääkäri on entinen asiakas. Siinä vieressäsi sitten onnensa kukkuloilla oleva tietämätön miehesi.

Vierailija
16/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se noloa jos hankit lapsia ja raskausajan tutkimuksen tekevä lääkäri on entinen asiakas. Siinä vieressäsi sitten onnensa kukkuloilla oleva tietämätön miehesi.

Eiköhän se olis sille lääkärille ennemminkin nolo tilanne.

Vierailija
17/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 300€ tuntilaskutuksesta jotain jää käteen vaikka tekisi toiminimellä. Jos kuukaudessa tekee vaikka 80t tienaisi jo 24 000 bruttona.

Se on vain, että kuka muka maksaa 300 € kun nuorempia itätyttöjä saa satasella?

Vierailija
18/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri. Tai lapsesi opettaja... Itse vaihdoin sittemmin paikkakuntaa, joten nolojen kohtaamisten mahdollisuus on pienentynyt. Tosin en varmasti muistaisi edes niitten naamoja niin on helppoa olla tunnistamatta. 

Vierailija
19/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo kunniallisempaa kun ottaa vastaan rahaa kuin antaa ilmaiseksi.

Vierailija
20/42 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kannata pitkällä tähtäimellä. 

Naiset jotka tuota on tehneet niin näyttää julkisesti tiedetyt ainakin olevan enemmän tai vähemmän sekaisin piästään jossain kohta. Sitä ei toki tiedetä, että kumpi on syy ja kumpi seuraus.