Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mp. Ihmiset, jotka syyttävät muita narsisteiksi, ovat useimmiten itse niitä.

Vierailija
28.06.2021 |

Narsistiksi muiden ihmisten jatkuva "diagnosointi" ja mustamaalaaminen selän takana tai somessa on äärimmäisen narsistista käytöstä, eikä mitään uhrin voimaantumista ja vertaistukea. Ihmiset joilla on tarve määritellä muita persoonallisuushäiriöisiksi selvitäkseen omista ongelmistaan syyttämällä muita, olisi syytä ihan itse mennä terapiaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, puhut varmaan ihmisistä, jotka näkevät narsisteja kaikkialla ja julistavat diagnoosejaan ääneen. On kuitenkin myös mahdollista luulla toisia narsisteiksi olematta sitä itse.

Vierailija
2/5 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko pösilö miten loukkaava olet? Ole hiljaa mieluummin kuin pädet ja julistat typeryyksiä.

T. Väkivaltaisen lapsenhakkaaja-narsistin pahoinpidelty lapsi. Apn mukaan siis se hakkaajavanhempi olisi normaali ja minä narsisti. Sillälailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko pösilö miten loukkaava olet? Ole hiljaa mieluummin kuin pädet ja julistat typeryyksiä.

T. Väkivaltaisen lapsenhakkaaja-narsistin pahoinpidelty lapsi. Apn mukaan siis se hakkaajavanhempi olisi normaali ja minä narsisti. Sillälailla.

Jos sun identiteetti on olla narsistin uhri, ja jatkat vuodesta toiseen vaan vanhan traumasi levittelyä ja muiden ihmisten "diagnosoimista" narsistiksi kokemustesi perusteella, ilman kuitenkaan koulutusta aiheeseen, sulla on oikeasti itselläsi myös sellainen ongelma mitä sun kuuluisi terapiassa hoitaa. Tää ei ole mikään loukkaus sua kohtaan, vaan ihan kaikella rakkaudella sanottu fakta. 

Ei se sun väkivaltainen lapsenhakkaaja-narsistikaan ole ihan itsestään sellaiseksi muuttunut, vaan myös siellä on käsittelemättömiä traumoja takana. Sun tehtävä on katkaista kierre ja keskittyä kasvattamaan itseäsi ehjäksi ihmiseksi ilman muiden ihmisten syyttelyä. 

Vierailija
4/5 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikan psykiatria on vähän liikaa narsismibuumissa Internetin mukaan. Siis, että kaikki johtuu siitä. Eivät kaikki itsevarmat kuitenkaan täytä kriteereitä ja emotionaaliselle kylmyydelle löytyy muitakin selityksiä 🤔

Vierailija
5/5 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikan psykiatria on vähän liikaa narsismibuumissa Internetin mukaan. Siis, että kaikki johtuu siitä. Eivät kaikki itsevarmat kuitenkaan täytä kriteereitä ja emotionaaliselle kylmyydelle löytyy muitakin selityksiä 🤔

Kyllä. Ja ihmissuhteet on aina kahden kauppa. Jonkun kanssa sun huonoimmat mahdolliset puolet tulee esiin, toisen kanssa olet ihan toinen ihminen. Ja sit vielä sellainenkin juttu, että kaikki narsistiset persoonallisuushäiriöisetkään eivät ole pahantahtoisia ihmisiä, mutta sellaisia ihmisiä jotka ovat todella ällöttäviä ja kakkapäitä muita ihmisiä kohtaan, mutta eivät täytä mitään diagnooseja, on myös olemassa vaikka kuinka paljon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi