Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tyttöystävä luki viestini

Vierailija
26.06.2014 |

Oli lukenut viestejäni ollessani pois, miten suhtautua?

Ei tiedä että tiedän.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tehnyt saman omalle miesystävälleni, lukenut viestejä siis. Lukemisen jälkeen tullut aina huono omatunto, mutta toisaalta haluan varmistuksen sille, että olen todella hänen ainut nainen. Omien vanhempien ja ystävien kariutuneet parisuhteet ovat vaikuttaneet siihen etten voi luottaa, samoin kuin miesystävän monet naispuoliset ystävät ja kännissä sekoilut. Mulle tulee vaan niin järjetön pelko, että tulen petetyksi ja loukatuksi, sen takia varmistelen ettei miesystävälläni ole mitään epäilyttäviä viestejä. Tiedän, että tekoni on väärin ja puhelimen sisältö tulisi olla jokaisen yksityistä omaisuutta, mutta en vaan voi itselleni mitään. Rakastan puolisoani niin paljon ja haluaisin voida luottaa häneen ihan 100 %, ehkä sekin aika joskus vielä tulee. Tahallaan ei ikinä kannata antaa aihetta toiselle mustasukkaisuuteen, se vain lisää epäluottamusta.

Vierailija
22/26 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni aikoinaan alkoi yhtäkkiä tekstaileemaan tosi paljon. Hymyili, viestejä lukiessaan. Joten hänen käydessä suihkussa luin ne. Olihan siinä kaikenlaista epäsoveliasta. Eli pettihän se. Ei pidä viestitellä sellaista, mikä ei toisen sovi nähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 21:52"]Olen itse tehnyt saman omalle miesystävälleni, lukenut viestejä siis. Lukemisen jälkeen tullut aina huono omatunto, mutta toisaalta haluan varmistuksen sille, että olen todella hänen ainut nainen. Omien vanhempien ja ystävien kariutuneet parisuhteet ovat vaikuttaneet siihen etten voi luottaa, samoin kuin miesystävän monet naispuoliset ystävät ja kännissä sekoilut. Mulle tulee vaan niin järjetön pelko, että tulen petetyksi ja loukatuksi, sen takia varmistelen ettei miesystävälläni ole mitään epäilyttäviä viestejä. Tiedän, että tekoni on väärin ja puhelimen sisältö tulisi olla jokaisen yksityistä omaisuutta, mutta en vaan voi itselleni mitään. Rakastan puolisoani niin paljon ja haluaisin voida luottaa häneen ihan 100 %, ehkä sekin aika joskus vielä tulee. Tahallaan ei ikinä kannata antaa aihetta toiselle mustasukkaisuuteen, se vain lisää epäluottamusta.

[/quote]

Mitä tekisit jos löytäisit jotain?

Vierailija
24/26 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 21:52"]

Olen itse tehnyt saman omalle miesystävälleni, lukenut viestejä siis. Lukemisen jälkeen tullut aina huono omatunto, mutta toisaalta haluan varmistuksen sille, että olen todella hänen ainut nainen. Omien vanhempien ja ystävien kariutuneet parisuhteet ovat vaikuttaneet siihen etten voi luottaa, samoin kuin miesystävän monet naispuoliset ystävät ja kännissä sekoilut. Mulle tulee vaan niin järjetön pelko, että tulen petetyksi ja loukatuksi, sen takia varmistelen ettei miesystävälläni ole mitään epäilyttäviä viestejä. Tiedän, että tekoni on väärin ja puhelimen sisältö tulisi olla jokaisen yksityistä omaisuutta, mutta en vaan voi itselleni mitään. Rakastan puolisoani niin paljon ja haluaisin voida luottaa häneen ihan 100 %, ehkä sekin aika joskus vielä tulee. Tahallaan ei ikinä kannata antaa aihetta toiselle mustasukkaisuuteen, se vain lisää epäluottamusta.

[/quote]

Pitäiskö teidän oikeasti keskustella asiasta? Et kunnioita miestäsi kovinkaan paljoa, jos et osaa omista tuntemuksistasi miehelle kertoa. Luottamusta et voi ikinä saavuttaa, ellet tee töitä sen eteen.

Vierailija
25/26 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/26 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 21:56"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 21:52"]

Olen itse tehnyt saman omalle miesystävälleni, lukenut viestejä siis. Lukemisen jälkeen tullut aina huono omatunto, mutta toisaalta haluan varmistuksen sille, että olen todella hänen ainut nainen. Omien vanhempien ja ystävien kariutuneet parisuhteet ovat vaikuttaneet siihen etten voi luottaa, samoin kuin miesystävän monet naispuoliset ystävät ja kännissä sekoilut. Mulle tulee vaan niin järjetön pelko, että tulen petetyksi ja loukatuksi, sen takia varmistelen ettei miesystävälläni ole mitään Kirjoita numeroina ilman välilyöntejä kaksi neljä neljä * Varmenne on pakollinen ESIKATSELU LÄHETÄ epäilyttäviä viestejä. Tiedän, että tekoni on väärin ja puhelimen sisältö tulisi olla jokaisen yksityistä omaisuutta, mutta en vaan voi itselleni mitään. Rakastan puolisoani niin paljon ja haluaisin voida luottaa häneen ihan 100 %, ehkä sekin aika joskus vielä tulee. Tahallaan ei ikinä kannata antaa aihetta toiselle mustasukkaisuuteen, se vain lisää epäluottamusta.

[/quote]

Pitäiskö teidän oikeasti keskustella asiasta? Et kunnioita miestäsi kovinkaan paljoa, jos et osaa omista tuntemuksistasi miehelle kertoa. Luottamusta et voi ikinä saavuttaa, ellet tee töitä sen eteen.

[/quote]

En osaa sanoa mitä tekisin jos jotain puhelimesta löytyisikin, toisaalta miesystäväni tietää kyllä, että olen viestejä lukenut. Eli luultavasti kertoisin miehelle ja puhuttaisiin asiasta. Ja ollaan kyllä tästä keskuteltu, mutta luottamaan ei hetkessä voi alkaa ja samaan aikaan jos toinen tekee sellaisia asioita, jotka herättää minussa mustasukkaisuutta, on vaikeaa opetella luottamaan. Tämä ei ole niin yksinkertainen asia kaikille...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme