Onko tuutikki mies vai nainen?
Kommentit (36)
Nainen tietenkin, koska Tuulikki Pietilä on Tuutikin esikuva.
Esikuva ainakin oli nainen. Asui kesällä saaressa.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 21:10"]Kumpi on ja missä asuu kesäisin?
[/quote] Mitä väliä?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 21:34"]Se on nainen, joka haluaisi olla mies, eli LESBO.
[/quote]
Vähän on käsitteet pielessä, nainen joka haluaa olla mies ei ole lesbo vaan transu. Lesbo on nainen, joka kiinnostuu naisista seksuaalisesti, mut ei miehistä.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 21:43"]
Missä muumilaakso oikeasti olisi?
[/quote]
Japanissa, sillä siellä Nuuskamuikkunen ei ole rikollinen.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 21:34"]Se on nainen, joka haluaisi olla mies, eli LESBO.
[/quote]
Vähän on käsitteet pielessä, nainen joka haluaa olla mies ei ole lesbo vaan transu. Lesbo on nainen, joka kiinnostuu naisista seksuaalisesti, mut ei miehistä.
[/quote]
Transu eli transvestisuus viittaa kylläkin vain pukeutumiseen ja/tai seksuaaliseen kiihottumiseen vastakkaisen sukupuolen näköiseksi laittautumalla, mutta transsukupuolinen on ihminen, joka kokee biologisen sukupuolensa olevan väärä.
Tuutikin sukupuoli selviää lukemalla kirjaa ruotsiksi. Samalla lailla selvisi myös Mörön sukupuoli. Ruotsinkielisessä tekstissä persoonapronominit paljastavat sukupuolen.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 21:48"]
Tuutikin sukupuoli selviää lukemalla kirjaa ruotsiksi. Samalla lailla selvisi myös Mörön sukupuoli. Ruotsinkielisessä tekstissä persoonapronominit paljastavat sukupuolen.
[/quote]
Kumpi mörkö on?
Mörkö on nainen. Ruotsiksi "hon" ei "han". Btw, olin nuorempana monta kesää muumimaailmassa kesätöissä hahmona ja tuutikkivuorolaiselle opastettiin, että jos lapsi kysyy: Tuutikki, oletko mies vai nainen?" Niin täytyy vastata kysymyksellä: " Kumpi minä sinun mielestäsi olen?" :)
Tuutikki on kyllä nainen. Hän on sellainen butch-lesbo-tyyppinen, mutta nainen ehdottomasti.
Se että on nainen ja haluaa olla mies ei tarkoita että on lesbo
Se ei ole tärkeää. Hän on Tuu-tikki, se riittää.
No eiks se ole ihan selvästi mies!?