Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti tehokas deodorantti

Vierailija
26.06.2014 |

Vai onko sellaista? Nyt pitäisi saaa kunnon dödö. Itsellä paidasta kainalot märkinä jo puolessa välissä työpäivää, noloa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rexonalla on joku tehokkaampi ja tavisdödöä kalliimpi ihan marketissa myynnissä. On ainakin tavisdödöä parempi mutta en tiedä kuinka hyvä on reilusti hikoilevalla. Siskoni löysi foreverin aloe vera dödön ja on ollut pelastus. Aiemmin valitti kun ei mitkään dödöt pidä, aina kainalot märät ja tietty paitoihin jäi semmoinen ummehtunut haju pesunkin jälkeen kun olivat vanhempia ja enemmän käytettyjä. Tilanne paheni vielä raskauksien aikana ja jälkeen hormonien takia. Nyt tosiaan löysi tuon dödön eikä ole enää kainalot märät. Sitä pitää vain käyttää useampi viikko sietäen ns. Ihon puhdistusta eli pitää käyttää jonkin aikaa ennen kuin todellisen tehon tietää. Itse taas olen tykännyt suolakividödöstä.

Vierailija
22/26 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivea for men dry impact vai mikälie, pitää todella hyvin eikä haise liian miesmäiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista absolut torr. Kirvelee vietävästi ekoilla käyttökerroilla, mutta oikeasti toimii. Nykyään riittää, että tuota lisäilee noin kerran viikossa ja ei hiki virtaa.

t. liikahikoilija

Vierailija
24/26 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena Rubinstein (HR): Nude. Ihan paras kaikista.

Vierailija
25/26 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolut Torr apteekista on ainut joka toimii minulla.

Vierailija
26/26 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichyllä on oikein hyviä. Apteekista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän