Onko mielestänne 16e lapsen t-paidasta paljon?
Kommentit (18)
Eihän tuo paljon ole. Vähän minusta
Ei av-mammoille. Molot maksaa liki 40€ ja niitähän on vinot pinot jokaisen kaapissa.
Käytetystä vai? Itse myyn kirppareilla tuohon hintaan, joskus saa enemmänkin, kuten molo paidoista.
ON! Ei mitään järkeä kun kerran kierrätyspaikat pursuaa parin euron vaatteita!
Olen maksanut ja enemmänkin. Lapsesta nähnyt, että siinä on oikesti paita josta tykkää, niin olen ostanut. Joskus ovat vieläpä olleet laadukkaita. :)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 19:39"]
Käytetystä vai? Itse myyn kirppareilla tuohon hintaan, joskus saa enemmänkin, kuten molo paidoista.
[/quote]
Uudesta, merkittömästä.
Musta on. Mutta eiköhän toi ole aika normihinta. Uudesta siis. Käytetystä en ikinä maksaisi muutamaa euroa enempää oli kuinka hieno paita tahansa.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 19:39"]
[/quote]
Uudesta, merkittömästä.
[/quote]no sellaisesta 16 e on lähtökohtaisesti paljon. Paita jos on itse tehty, kiva malli jotain erityistä.
On. Pari olen ostanut mutta nekin ollut alepaitoja / juhlapaitoja. Hintaraja 10e uutena (alesta).
Jos laadukas, niin hinta ok. Ne halvat on kertiskäyttöä. Toisaalta eipä ne kalliitkaan tunnu pysyvän ryhdikkäinä. Me&I :n ostin kirppikseltä 2 eurolla. Siinä oli mielestäni hyvä hinta-laatusuhde.
Hahahha. Teitä on huijattu. Maksakaa vain riistofirmoille rytkyistänne. Kyllä heille raha kelpaa.
Vansin paita just ilmaantui pikkuskeitterin kaappiin.
On liian kallis. Mulla kipuraja 10e
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 19:36"]Ei av-mammoille. Molot maksaa liki 40€ ja niitähän on vinot pinot jokaisen kaapissa.
[/quote]
...molot? Kun minä olin nuori, molo taisi tarkoittaa jotain ihan muuta. ;)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 19:36"]Ei av-mammoille. Molot maksaa liki 40€ ja niitähän on vinot pinot jokaisen kaapissa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:19"]
[/quote]
[/quote]
niin ne ajat muuttuu...
Riippuu t paidasta. Jos on hieno niin voi maksaa enemmänki:D