Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko rokotus altistaa vakavalle taudille? H1N1-influenssahan iski hyvän vastustustuskyvun omaaviin kovimmin.

Vierailija
28.06.2021 |

100 vuotta sitten riehunut influenssa tappoi vahvimmat potilaat, koska heidän immuunipuolustus toimi liian rajusti ja tuli vaikea tauti. Lapsilla oli parempi mahdollisuus selvitä hengissä, koska heidän immuunipuolustus on heikompi. Tosin samasta perheestä influenssa saattoi viedä useammankin lapsen.

H1N1pdm09:n sairastaneena (sairaalassa 2020) tiedän miltä tuntuu kun elimistö lähtee ylikierroksille. Se on hirveintä mitä olen kokenut, kuolema oli lähellä.

Voiko koronarokotus altistaa rajulle taudille, jos tulee uusi koronavirus?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/4 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olen myös miettinyt, mutta kukaan ei varmaan tiedä vastausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvaltalaiset lääkärit varoittivat juuri immunologisen järjestelmän ongelmista rokotteiden kohdalla, siis koronarokotteiden.

Vierailija
4/4 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100 vuotta sitten riehunut influenssa tappoi vahvimmat potilaat, koska heidän immuunipuolustus toimi liian rajusti ja tuli vaikea tauti. Lapsilla oli parempi mahdollisuus selvitä hengissä, koska heidän immuunipuolustus on heikompi. Tosin samasta perheestä influenssa saattoi viedä useammankin lapsen.

H1N1pdm09:n sairastaneena (sairaalassa 2020) tiedän miltä tuntuu kun elimistö lähtee ylikierroksille. Se on hirveintä mitä olen kokenut, kuolema oli lähellä.

Voiko koronarokotus altistaa rajulle taudille, jos tulee uusi koronavirus?

Samoinhan on käynyt joillekin koronaviruksen kanssa. Kun tulee tuntematon virus, immuunipuolustus voi yliaktivoitua joutuessaan etsimään vasta-aineen rakennusohjetta täysin nollatilanteesta. Rokotuksen ideanahan on nimen omaan se että virus ei tullessaan olisi tuntematon, immuunipuolustus saisi riittävän etumatkan eikä menisi ylikierroksille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän