Olen mieheni mielestä kauniimpi ilman meikkiä, miksi?
Sanoi että turha meikata kun olen tuollainen luonnonkaunis Elovena-tyttö. Todellisuudessa mitättömän väriset hiukset, punoittava naama, vaaleat lyhyet ripset ja kulmat, ohuet huulet ja huono kasvojen luusto.
Meikkaan siis edelleenkin "kaikin maustein" eikä äijän tarvitse tulla valehtelemaan päin naamaa.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et osaa meikata.
Hohhoijaa. Mites muut sitten kehuvat meikkaustaitojani?
Ap
Sä et taida ymmärtää sarkasmia etkä piilovttuilua. Ja naisethan (erityisesti somessa) kehuu toisiaan mitä omituisimmista asioista just siksi, että toinen näyttäisi/vaikuttaisi jatkossakin tollolta jonka rinnalla itsen on helppo loistaa..
Ex-naisystäväkin oli. Kun se meikkasi niin sen kanssa ei kehdannnut mennä minnekään. Naama oli kuin väripaletti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et osaa meikata.
Ap
Koska he eivät kehtaa sanoa suoraan. Olet huono meikkaaja. Opettele paremmaksi tai lopeta meikkaus. Kuten mies sanoi, meikkauksesi rumentaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Etenkään ei ymmärrä kun pidän ripsipidennyksiä, ilman kuulemma parempi. Mutta itse tykkään kun on aina huolitellumman näköinen kun ripsipidennykset. Samoin tykkään käydä laittamassa uudet hiuspidennykset 3kk välein.
Laadukkaat pidennykset näyttävät täysin luonnollisilta. Hyvä ratkaisu lyhyille ripsille, liian pitkät tosin eivät näytä enää hyvältä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et osaa meikata.
Ap
Koska he eivät kehtaa sanoa suoraan. Olet huono meikkaaja. Opettele paremmaksi tai lopeta meikkaus. Kuten mies sanoi, meikkauksesi rumentaa sinua.
Ok. Täytynee lopettaa kokonaan. Mieskin on sitten tyytyväinen <3
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin ne kaikki sanoo, olen kuullut saman monta kertaa.
Näin on, ja todellisuudessa eivät tiedä miten päin olla kun upeasti meikattu näyttävä nainen saapuu paikalle. Olen nähnyt tämän monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et osaa meikata.
Ap
Sä et taida ymmärtää sarkasmia etkä piilovttuilua. Ja naisethan (erityisesti somessa) kehuu toisiaan mitä omituisimmista asioista just siksi, että toinen näyttäisi/vaikuttaisi jatkossakin tollolta jonka rinnalla itsen on helppo loistaa..
En pyöri missään tollojen pintaliitäjien sivustoilla. Paitsi täällä tietysti :D
Ap
V_ttu mikä ääliö. Jätä se sika. Saitpahan sinäkin syyn loppumattomaan vihaan, mikä on naiselle elämän tarkoitus.
Kyllä mulla ainakin lentää spermat suurimmin, mukavimmin, ja pisimmälle kun nainen on juuri tullut saunasta. :3
Yleensä tuo kommentti puolisolta tarkoittaa mustasukkaisuutta. Eli että kun meikattuna näytät liikaa hänestä sanotaan nyt vaikka "haluttavalta", niin ei halua että muut ajattelevat sinusta niin ja kuolailevat perääsi. Ja itse mies kuitenkin edelleen katselee niitä meikattuja typyjä jolta ei halua sinun näyttävän. Tuo on ihan liibaa tuo jos mies sanoo haluavansa sinut elovenana, tai siis haluaa, mutta takana siis se, että ei halua muiden haluavan sinua ja itse haluaa samaan aikaan niitä laitetumpia.
Sairas mustasukkaisuus
Heikko itsetunto
Menettämisen pelko
Pieni kalu, tai iso jota haluaa jakaa kaikille
Siinäpä sinulle syyt moiseen kommenttiin
Kummallista oma äijä vaatii et oma muija ei meikkaisi, sit kattoo kumminkin kieli pitkänä meikattuja muita muijia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla ainakin lentää spermat suurimmin, mukavimmin, ja pisimmälle kun nainen on juuri tullut saunasta. :3
... naamalle 🤗
Vierailija kirjoitti:
Niin ne kaikki sanoo, olen kuullut saman monta kertaa.
Miten miehet voivat näin sanoa kun naisten mielestä miehet luulevat aina meikattua naista meikittömäksi?
Kuvailemillasi spekseillä näytät varmasti paremmalta meikattuna kuin täysin luomuna. Vaihda miestä sellaiseen joka arvostaa myös sinua eikä pelkästään itseään ja omia mieltymyksiään.
Harva nainen enää nykypäivänä on ihmisten ilmoilla täysin ilman meikkiä - ainakin jokin sävyttävä päivävoide tai meikkivoide ja ripsiväri kuuluu jokaisen arkimeikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Yrittää pitää huolen, ettet kiinnostaisi muita miehiä.
Itse kyllä juuri tykkään, että naisella on se meikkimaski naamalla ulkona ja sitten kotona on se todellinen versio vain minulle.
Koska paljon meikkaavasta naisesta tulee mieleen halpa h**ra.
Mies sanoo samaa. Ei kuulemma tykkää jos näyttää naama "tunkkaiselta" Noh, en osaakaan meikata :P
Vierailija kirjoitti:
Kuvailemillasi spekseillä näytät varmasti paremmalta meikattuna kuin täysin luomuna. Vaihda miestä sellaiseen joka arvostaa myös sinua eikä pelkästään itseään ja omia mieltymyksiään.
Harva nainen enää nykypäivänä on ihmisten ilmoilla täysin ilman meikkiä - ainakin jokin sävyttävä päivävoide tai meikkivoide ja ripsiväri kuuluu jokaisen arkimeikkiin.
Mutta kun miehet luulee että ne meikkaamattoman näköiset eloveenat on oikeasti ilman meikkiä. Vaikka sen vaikutelman saamiseen perus suomalaisena naisena joutuu käyttämään aika paljon enempi aikaa ja meikkaustaitoja kuin suttuiseen lookkiin :D
Vierailija kirjoitti:
Koska paljon meikkaavasta naisesta tulee mieleen halpa h**ra.
Ja vielä enempi meikkaava nainen on miesten mielestä se luonnollinen saunan raikas eloveena tyttö. Kun eivät vaan tajua miten paljon se vaatii.
Sama. Oikeasti kauhistuttaa ja nolottaakin kuinka "sutturaisen" näköisenä olenkaan nuoruuteni halunnut viettää ja oikeasti vielä tykännytkin siitä. Tai no, en ole tuosta ihan varma koska jotenkin se lookki tuntui tavallaan kyllä vähän kuin vankilalta jossa oli pysyttävä kun kerran sellaisen oli valinnut.. Hassua.
Nykyisin mulla on meikkiä arjessa todella harvoin koska sävyttävä ja suojakertoimen omaava päivävoide ja ripsien taivutus riittää kun pidän hyvää huolta ihon kunnosta. Itseasiassa mikään meikkivoide tai tökötti ei saanut ihoani hehkumaan näin nätisti.
Ja kyllä, miehiltäkin tulee katseita vaikka ei niin väliksi kyllä olisi.