Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mieheni mielestä kauniimpi ilman meikkiä, miksi?

Vierailija
27.06.2021 |

Sanoi että turha meikata kun olen tuollainen luonnonkaunis Elovena-tyttö. Todellisuudessa mitättömän väriset hiukset, punoittava naama, vaaleat lyhyet ripset ja kulmat, ohuet huulet ja huono kasvojen luusto.

Meikkaan siis edelleenkin "kaikin maustein" eikä äijän tarvitse tulla valehtelemaan päin naamaa.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa meikata.

Vierailija
2/58 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä valehteli päin naamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioita.

Minun mielestäni ihminen on kaunis luonnollisena. Jos ei olisi, niin miehetkin meikkaisivat.

Vierailija
4/58 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää pitää huolen, ettet kiinnostaisi muita miehiä.

Vierailija
5/58 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää harmaavarpusista. Ne eivät lentele mihinkään eivätkä näy mihinkään.

Vierailija
6/58 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin akka alkanut vetää aina kauheat sotamaalaukset vaikka näyttää parhaalta hyvin kevyessä meikissä.

Vierailija
7/58 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne kaikki sanoo, olen kuullut saman monta kertaa.

Vierailija
8/58 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että meikkaat liikaa.

Vierailija
9/58 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osaa meikata.

Hohhoijaa. Mites muut sitten kehuvat meikkaustaitojani?

Ap

Vierailija
10/58 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi sovitellaan huivia. Pian tarkastelet maailmaa burkhan luukun takaa.

Vierailija
11/58 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijä valehteli päin naamaa.

Enpä usko että valehtelee.

Miehillä on silmää naisten suhteen.  Ehkä juuri se meikkaustyyli jota ap käyttää, ei sovi hänelle.

Vois muuttaa tyyliään ja välttää ainakin liikaa meikkiä.

Ottaa kestovärjäys ripsiin ja kulmiin. Leikkautta sopiva hiusmalli, käyttää sopivan väristä meikkivoidetta.

Monet naiset ovat tottuneet tiettyyn tapaan meikata, eivätkä itse huomaa, ettei juuri se tyyli heille sovi.

Naisesta itsestä voi tuntua että on kivan näköistä, kun kalpeat kasvot ja värittömät ripset ovat meikissä, mutta sitä meikkiä voi olla liikaa, tai meikki on väärällä tavalla tehty.

Ja aivan puhun nyt omasta kokemuksesta.  Minulle hyvä ystävä opetti meikkamaan, ja vaikka sen itse sanonkin, olen nyt todella asiallisemman näköinen, kuin sillä meikkityylillä, mikä minulla aikaisemmin oli.

Vierailija
12/58 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnistunut aikaisemmin löytämään sellaisia kumppaneita jotka eivät meikkaa kuin juhlia varten (häät jne). Pitää sanoa että heillä on paljon parempi iho ja on ihanaa kunnherää aamulla saman näköisen ihmisen vierestä kun on edeltävänä päivän aikana on viettänyt aikaa.

Jos olisi mahdollisuus vielä löytää sellainen joka ei meikkaa ja saada omakseni, kyllä valitsen mielummin luonnon kauniin naisen kuin meikkinaaman.

Ja tosiaan meillähän kaikilla on erilaiset kauneus ihanteet. Voi olla että miehesi oikeasti tykkää enemmän luonnollisuudesta kuin tietynlaisesta glamourista.

Vierailija
13/58 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies viehättyy enemmän naturellista ja freesistä naisesta. Itse en tiedä ainuttakaan joka tykkäisi enemmän jostain torpan kaltaisesta superpakkeloidusta naisesta ja muovisista lisähärpäkkeistä.

Toisekseen moni nainen tottuu siihen omaan (etenkin vahvaan) meikkiinsä ja näkee itsensä meikittä paljon rumempana mitä todellisuudessa on. Sitten kun silmä tottuu normaaliin ihoon meikkivoiteen ym sijaan niin se aiempi pakkeli alkaa näyttääkin rumalta ja jotenkin muoviselta.

Siinä brittiläisessä snog-marry-avoid-sarjassahan oli hyvin nähtävissä tämä, että nainen liki poikkeuksetta itse kauhistui omaa meikittömämpää lookkiaan kun taas miehet tykkäsi ja katsojatkin näki aiempaa nätimmän naisen.

Vierailija
14/58 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät ehkä vääränlaisia meikkejä. Itse havahduin ihan vastikään siihen, että näytän paremmalta ilman meikkiä. Tai ainakin nuoremmalta. Syyn täytyy olla vääränlaisissa meikeissä. Pitää päivittää.

Vierailija
15/58 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni mielestä olen kauniimpi ilman meikkiä ja niin olen oikeastaan omasta mielestänikin.

Meikkaan kuitenkin yleensä vähän, tasoitan ihoa ja laitan ripsiväriä.

Hiukseni ovat luonnostaan vaaleat ja muutkin piirteeni ovat vaaleat, mutta minusta ne ovat hyvät niin, ei kauneus ole täydellisyyttä.

Vierailija
16/58 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei ole miestä joka asian olisi kertonut, mutta kyllä mä nykyään pidän melko järkkynä sitä meikkimäärää joka mulla oli nuorempana ihan arkena. Ja baarissa/iltamenoissa sitten vielä suunnilleen tuplana.

Harmittaa sekin että värjäsin ihan suotta hiuksiani, koska nämä omanväriset on oikeasti tosi nätit ja mätsää täydellisesti niin ihon kuin silmien, kulmien ja ripsienkin sävyyn. Näin kesällä vielä tulee pieni päivetys (järkkyä miten nuorena tuli lotrattua itseruskettavilla ja maattua niin auringossa kuin jopa solariumissakin) niin peilikuva on oikeinkin mieluinen.

Vierailija
17/58 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Etenkään ei ymmärrä kun pidän ripsipidennyksiä, ilman kuulemma parempi. Mutta itse tykkään kun on aina huolitellumman näköinen kun ripsipidennykset. Samoin tykkään käydä laittamassa uudet hiuspidennykset 3kk välein.

Vierailija
18/58 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useammankin naisen, joka on kauniimpi ennen meikkaustaan.

Kerran sanoin sen ääneen, mutta nainen veti rankasti herneen nenään, joten en ole kommentoinut myöhemmin enää.

Vierailija
19/58 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkiä on silloin sopivasti jos ei erota että on meikattu. Näin se on.

Vierailija
20/58 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi sovitellaan huivia. Pian tarkastelet maailmaa burkhan luukun takaa.

Jep. Sama ajatushan näissä on takana. Nainen meikkaa omaa statusta varten ja oman itsetunnon kohottamiseksi. Ei miehiä varten kun nehän on muutenkin perseessä kiinni, ei siinä paljon pakkelia tarvita. Vaikka tietysti miehenkin silmissä olisi mukava näyttää hyvältä. Mutta ei sitten jos se punakka "luonnonkaunis" Elovena-tyttö on parempi :D

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme