G: Kertoisitteko tuttavalle, että hänen puolisollaan on ollut suhde 2,5v sitten?
Naimisissa olleet melkein 10v,lapsia 2.
Päälle päin oikein rakastuneita, mutta toisella oli tosiaan suhde, jossa oli valmis hylkäämään perheensä
. Sivusuhde kaatui, ja tämä henkilö joutui tyytymään perheeseensä ja puolisoon.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies elää petturin kanssa,ilman että tietää mitään. Nainen nytkin flirttailee muille, suunnitellut pettämistä. Mies täysin pihalla tästä.
ApNo mitä jos kertoisit miehelle siitä mitä tapahtuu nyt.
Mies on jostain syystä sokea eikä näe flirttailua itse?
Mistä minä voisin tietää?
Tuskin nainen suunnittelee pettämistä miehensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mies elää petturin kanssa,ilman että tietää mitään. Nainen nytkin flirttailee muille, suunnitellut pettämistä. Mies täysin pihalla tästä.
Ap
Mistä syntyy sinulle "oikeus" puuttua muiden elämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo mitä jos kertoisit miehelle siitä mitä tapahtuu nyt.
Mistä minä voisin tietää?
Tuskin nainen suunnittelee pettämistä miehensä kanssa.
Yleensä parisuhteessa ollaan aika tiiviisti toistensa kanssa tekemisissä. Ja elle olla tuolla ei liene kovin suurta väliä.
Mä tiedän pariskunnan jossa molemmilla on suhteet. Toinen flirttailee avoimemmin kuin toinen, mutta molemmat tietää että puoliso "pettää" puoli salaa eli eivät esim. keskusteluissa myönnä että pettäminen olisi ok. Ei silti tulisi mieleenkään mennä kertomaan tai kyselemään mitä oletko muuten huomannut a ja b olevan suhde. Nolaisin vain itseni.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Apua! Onko flirttailu jo pettämisen suunnittelua vai oletko ehkä nähnyt jotkut suunnitelmat pettämisen edistämiseksi?
Itse flirttailen paljon, mutta en ole kyllä vielä kertaakaan pettänyt enkä edes sellaista suunnitellut. Vaikka palstalaisten mielestä se on jo vähintään mikropettämistä tms.
Mistä tiedät ettei tuttava jo tiedä asiasta? Tulen aika myrskyisestä perhekuviosta ja nolotti kun muutaman kerran joku juoruja kuullut tutun tuttu otti asiakseen kertoa minulle noita paljastuksia... jotka siis tiesin jo. Vielä nolommaksi tuo kävi silloin kun juorut olivat muuttuneet matkalla, jolloin oli pakko todeta että asia ei edes mennyt noin enkä kerro oikeaa versiota koska perheeni yksityisasiat ei edes kuulu muille.
Vierailija kirjoitti:
Mistä minä tietäisin, tietääkö tuttava suhteesta? Jos mies on tunnustanut ja asia sovittu, olisi tosi noloa 2,5 vuoden jälkeen tulla nokkimaan asiaa.
Up
Oletko siis katkera sivusuhde, vai miksi niin kovasti kiinnostaa ja olet varma asiasta? Todennäköisesti sä menetät välisi perheeseen, jos päätät kertoa asiasi. Puoliso saattaa tietää jo tai heillä on avoin suhde. Ja vaikka ei tietäisi, niin ei ole sun asia alkaa mädättämään heidän suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMistä syntyy sinulle "oikeus" puuttua muiden elämään?
Saisiko tähän vastauksen?
Itse en haluaisi tietää. Olisin vaan tyytyväinen, jos äijä tyhjentää kassinsa muualla.
Mistä teidät, ettei ole luvan kanssa liikkeellä?
Vaatii aika kovia todisteita eli hanki ensin ne (ei siis mitään huhupuheita) ennen kuin ilmoitat. Kunnianloukkaussyytteen kun saa jo siitä, että levittää perätöntä ja loukkaavaa huhua pelkästään suhteenrikkomistarkoituksessa.
Ootko ite ihastunut tähän tuttavaan ja haluat "pelastaa" sen "petturinaiselta"?
Vierailija kirjoitti:
Vaatii aika kovia todisteita eli hanki ensin ne (ei siis mitään huhupuheita) ennen kuin ilmoitat. Kunnianloukkaussyytteen kun saa jo siitä, että levittää perätöntä ja loukkaavaa huhua pelkästään suhteenrikkomistarkoituksessa.
Riittääkö todisteeksi, että pettäjä selitti kaiken yksityiskohtaisesti, kun oltiin samalla matkalla ja juoneet alkoholia.
Ja petetty osapuoli on sanonut, että se on kerrasta poikki, muut asiat järjestyy, mutta pettämistå ei siedä.
Ap
Tikulla silmään,joka vanhoja muistelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö todisteeksi, että pettäjä selitti kaiken yksityiskohtaisesti, kun oltiin samalla matkalla ja juoneet alkoholia.
Ja petetty osapuoli on sanonut, että se on kerrasta poikki, muut asiat järjestyy, mutta pettämistå ei siedä.
Ap
Liian pitkä aika, olisit takonut kun rauta oli kuuma. Nyt viet tiedot hautaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No voi hyvä tavaton, mene ja kerro. Mitä sinä täällä jankkaat ja lupaa toiminnallesi kyselet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo voi hyvä tavaton, mene ja kerro. Mitä sinä täällä jankkaat ja lupaa toiminnallesi kyselet.
Anna mennä ja tuhoa perhe!
Vierailija kirjoitti:
Todellakin kertoisin. Jossei kyseessä ystävä, pistäisin ehkä nyyminä tämän tiedon hänelle. Mutta mielestäni hän ansaitsee tietää totuuden ja tehdä omat päätöksensä sen pohjalta. Hänen asemassaan toivoisin myös, että minulle kerrottaisiin, sen sijaan että tuhlaisin yhtään enempää elämääni tietämättäni valheessa elämiseen.
No, toivotaan että saat joskus nimettömänä sellaisen viestin. Ikinä et tule tietämään totuutta, pettikö puoliso vai ei, mutta jos sellaista kaipaat niin pidetään peukut pystyssä että joku nyyminä välittää tiedon.