Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mielestä naiset joille ura on tärkeintä saisivat

Vierailija
23.08.2006 |

olla tekemättä lapsia. Eipähän tarvitse sitten valittaa kuinka äitiys tuhoaa etenemisen uralla. Oikeasti uraäideistä tulee mieleen kylmyys ja kovuus.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutusta, koska kuitenkin jäävät kotiin lapsia hoitamaan. Heti eskari-ikäisenä pitäisi kaikki naiset psykologisesti testata, ja jos ovat liian hoivaviettisiä, ei ole asiaa edes ala-asteelle.

Vierailija
2/17 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen ei voi menestyä usealla elämän alueella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen siivellä / yhteiskunnan elättinä, niin onko silloin automaattisesti hänelle URA tärkeintä?

Kylläpä olet viisas ja empaattinen!

Vierailija
4/17 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ura ei ole tärkeintä vaan lapset. Miksi sitten teen töitä? Aivan mahdoton lopettaa, koska työskentelen omassa yrityksessäni. Mies on opiskelija ja hän saa minimi opintotuen. Heti kun mies pääsee vuoden päästä töihin jään minä kotiin lasten kanssa. Ehkä sitten ei ole vielä liian myöhäistä.

Vierailija
5/17 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen sellaisia naisia.

Ketään sellaista sen sijaan en tunne, jolla ura ohittaisi lapset. Ulkopuolisesta asiat voivat näyttää erilaisilta kuin mitä ne oikeasti ovat.

Vierailija
6/17 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsi, joka joutuu heti äitiysloman jälkeen hoitoon, ehtii olla KUUSI VUOTTA vieraalla hoidossa ennen koulun alkamista. Ja koulun alkaessa on virallisesti leikki-ikä ohi eikä niitä vuosia vanhemmat saa takaisin.

Vierailija
7/17 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta taidanpa noudattaa äitini neuvoa: jos ei ole mitään kaunista sanottavaa, olen hiljaa.

Vierailija
8/17 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/17 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille jää runsaasti aikaa työpäivien jälkeenkin ja viikonloppuisin ja lomilla. Ei niitä pysyvästi vieraille anneta.

Vierailija
10/17 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että isä on se, joka haluaa olla kotona ja äiti lähtee töihin. Eli ei ne lapset välttämättä vieraalla ole. Ja meillä on niin, että meillä JOUTUU jompikumpi sitä uraa tekemään ja hankkimaan leivän perheelle ja toinen SAA olla kotona.

t. Uraäiti kai minäkin, vaikken ihan omasta vapaasta tahdosta (mutta kun vuoroin kotona/töissä...)

Vierailija
11/17 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä on joustavaa. Voin siis pitää pitkiä viikonloppuja ja keskellä viikkoakin vapaapäiviä. Muuten olisin jo kaatanut firman nurin.

Siitä huolimatta 4-vuotias syyllistää ja haluaisi etten mene koskaan töihin. Lapset ovat niin rakkaita. Ehdin vielä olla vuoden esikoisen kanssa kotona ja peräti 3-vuotta kuopuksen kanssa. Vielä vuosi tätä uraelämää. Kaiken huippu: yritykselläni pyyhkii paremmin kuin koskaan, mutta henkisesti olen rikki lasten takia. Onneksi esikoinenkin sai olla yhteensä 2,5 vuotta kotona.

Vierailija
12/17 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein pisintä työpäivää tekevät pienten lasten isät...

Vierailija
13/17 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapsivaihe on aika lyhyt. On se aika ikävää, jos sen takia luopuu kokonaan työelämästä - varsinkin jos ukko viidenkympin villityksessä lähtee jonkun missukan mukaan ja vie palkkansa ynnä eläkkeensä mennessään.

Vierailija
14/17 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" mutta henkisesti olen rikki lasten takia" . Vaikka meillä lapset ovat vielä kotona iskän kanssa, mutta tämä mamma kärsiiiiiii!!!!!

t. se uraäiti, muttei ihan omasta vapaasta tahdosta

Vierailija
15/17 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenpä siis eivät nämä kouluttamattomat olisi sotkemassa naisvaltaisiakaan työmarkkinoita ja vihdoin voisi naisten ja miesten tasa-arvo työelämässä toteutua!

Vierailija
16/17 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos tuki pidettäisiin, mutta vakkarityöstä mahdollista vapaata lyhennettäisiin. vaikka niin että äitiysloman lisäksi max 6kk äidille ja vuosi isälle. Näin äidin työnantaja ei joutuisi tolkuttoman pitkäksi aikaa roikottamaan töitä sijaisen varassa, vaan jos äiti haluaa tehdä uraa kotiäitinä tulee hänen irtisanoutua ja samalla paineet isänkin kotiin jäämiseen kasvaa.

Fakta on, että työnantajalle on hankalaa (muutenkin kuin rahallisesti) että juuri palkattu nuori nainen voi puolen vuoden päästä jäädä vaikka 6 vuodeksi pois ja saa tulla takaisin juuri silloin kun lystää. Ja valitettavasti se vaikeuttaa nuorten naisten työnsaantia raivostuttavissa määrin.

Vierailija
17/17 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mää se paska oon kun oon töissä ja vien alle 3- vuotiaat lapseni hoitoon että saadaan maksettua paska talomme!

Ei mikään uraohjus vaan tavallinen persaukinen duunari, varmaan syylisyydestä kohta alkoholisoidun, hakkaan lapseni ja lapset kärsii ties mistä henkisistä ongelmista. Sit mun ja miehen suhde menee rusinaks, mies alkaa pahoinpiteleen mua ja lapsia -tai mää- ja tehään konkurssi ja talo pakkomyydään, saadaan 5 euroo miinus verot ja asutaan viemärissä kunnes rotat syö meidät aamupalaksi.

Mut olis kyllä hienoo jos vois viedä lapset hoitoon kun kun olis hieno URA. Oon kateellinen kotiäideille ja uraäideille. Mää oon vaan tällänen paskiainen joka koittaa pitää elämän koossa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi