Kuka haluaa muutamanviikon ikäisen poikavauvan? Postikulut..
Juuh, elikkäs mulla on uusi vauva, mutta minusta tuntuu, että en tykkää siitä. Saako niin sanoa?
Kommentit (38)
Niinhän se kiljuva pikkunälkä demiki ois halunnu ilmeisesti tytön ku lakkaa viiman kynsiä ja laittaa pompuloita sille
Minäkin luulin ihan varmasti että tulisi toinen tyttö mutta tulikin poika. Mutta opin ihan pian, että kaikki vauvat eroavat toisistaan omien temperamenttipiirteittensä takia eikä vauvan sukupuolta moneen vuoteen erityisesti huomaakaan. Nyt on ihanaa kun on 16 v. poika joka kertoo minulle jääkiekosta, pyöränkorjaamisesta ja viemäriputkista.
Kasvaisit jo aikuiseksi vaikka 18 ootko. Etkö ymmärrä että elämässä ei aina saa mitä haluaa ? Miksi otit sen riskin että poikalapsi voi tulla. Etkö tiennyt että nainen ei voi valita lapsen sukupuolta ? Itse haluaisin lapsen mutta koulu kesken joten joudun odottamaan vielä pari vuotta.
N20
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 01:05"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 01:01"]Halusin tytön, mutta tulikin poika! Tuntuu vain, että en jaksa enkä osaa.. :(
[/quote]
Taidat olla 19 vee..
[/quote]
18v itseasiassa.
[/quote]
Sellaista se on kun hankitaan lapsi nuorena ja kypsymättömänä. Lapsuuden nukkeleikkien jatkoa. Nukkeleikeissä nuket on tyttöjä eikä pikkutyttöjä poikanuket kiinnosta. Kasva aikuiseksi.
Voimia Sinulle. Kyllä se iloksi muuttuu. Tutustutte pikkuhiljaa.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:38"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 01:48"]Kun tuo ei edes tunnu vauvalta, vaan pikemminkin rääkyvältä nukelta! Tissit räjähtää käsiin.. ap
Saatko imetettetyä vauvaa, syökö hyvin? Rauhoittuko kun otat syliin?
[/quote]
Olen 19, jos joku välttämättä haluaa tietää ja mulla on ammattitutkinto!
Kyllä tuo syö, välillä rauhottuu, välillä ei, liikaakin tulee maitoa.. Tunnen itseni lehmäksi joka ammuu. ap
Vietin iltapäivän leikki-ikäisten tyttöjen kanssa ja illalla totesin omalle 13-vuotiaalle pojalleni, että luojan kiitos jokainen neljästä lapsestani on poika. Ohis joo, mutta en ymmärrä tätä tyttölasten ihailua?
Ja ap, toivon todella, ettet ole ihan tosissasi.
Hei,
Jos toivoit tyttöä, ja poika oli pettymys, voi pettymyksen sulattelu hidastaa vauvaan kiintymistä. Älä hätäile. Olin itsekin nuorena äitinä vastaavanlaisten tunteiden keskellä. Tytön sijasta syntyi poika ja minä olin pallo hukassa tunteideni kanssa. Myönsin pettymykseni itselleni ja miehelleni, joka oli erittäin ymmärtäväinen ja lojaali, sekä parhaimmalle ystävälleni. Pikkuhiljaa pettymys suli ja kiintymys vauvaan alkoi kehittyä.
Ole itsellesi rehellinen ja elä äitiyttä hetki kerrallaan. Kiintymys ja rakastuminen vauvaan kehittyy kyllä. Juttele tunteistasi myös neuvolassa, niin saat tukea ja tilaa tunteillesi, sekä mahdollisesti keskusteluapua, mikäli siihen on tarvis.
Anna mulle!!!! Kasvatan hyvin ja rakastan.
t. kolmen lapsen äiti (sille löytyis jo velikin!)
miksi vastailette idiootille provolle?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 03:06"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:38"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 01:48"]Kun tuo ei edes tunnu vauvalta, vaan pikemminkin rääkyvältä nukelta! Tissit räjähtää käsiin.. ap
[/quote]
Olen 19, jos joku välttämättä haluaa tietää ja mulla on ammattitutkinto!
Kyllä tuo syö, välillä rauhottuu, välillä ei, liikaakin tulee maitoa.. Tunnen itseni lehmäksi joka ammuu. ap
[/quote]
minkä vitun takia tuon ikäinen (myös älyllisesti) meni ylipäätään tekemään vauvan? Eihän tuosta seuraa mitään hyvää, vauvaparka.
Ohis tämäkin, mutta ihmetyttää yli 30 vastausta keskellä yötä. Miksi olette hereillä yöllä?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 01:26"]
Minäkin halusin tytön, sain pojan. Pettymystä kesti ehkä noin tunnin verran. Katselin sen pikku naaman ilmeitä, matkin niitä ja ihmettelin, mitä oikein olin saanut aikaan. Parin päivän päästä olin jo umpirakastunut. Maailman paras poika se mielestäni on vieläkin, nyt jo 18-vuotiaana. Toivottavasti sinäkin pian löydät pikku kääröstäsi oman maailman parhaan poikasi!
[/quote]
Ihanasti sanottu. Alkoi itkettää!
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 09:45"]Ohis tämäkin, mutta ihmetyttää yli 30 vastausta keskellä yötä. Miksi olette hereillä yöllä?
Jotkut on töissä öisin.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 01:01"]
Halusin tytön, mutta tulikin poika! Tuntuu vain, että en jaksa enkä osaa.. :(
[/quote]
Mä en ole koskaan tajunnut näitä, joille tuo sukupuoli on noin tärkeä asia, ettei sen takia lapsestaan pidä. Mut kun mä halusin...yök.