Urheileva, OIKEASTI timmivartaloinen nainen! Mitä työtä teet?
Tarkoitetaan siis urheilija- tai fitnesstason kroppaa. Teitä näkee paljon liikuntapaikoilla ja lenkkeilemässä, mutta sen jälkeen katoatte kuin tuhka tuuleen. Teitä ei löydy ainakaan toimistotyöpaikoilta.
Millaista työtä teet?
Kommentit (73)
Lentokentillä näkee yleensä paljon timmikroppaisia naisia checkin-virkailijoina tai sitten tepastelemassa ympäriinsä korot kopisten.
Vierailija kirjoitti:
pääministerin hommia
Hyvä yritys, mutta ei täytä kuitenkaan kriteerejä tässä yhteydessä.
AP
Asiantuntijatyö, eli toimistohommia.
Hevosharrasteohjaaja, kaupassa töissä.
Huonekaluliikkeen myyjä olen. Mutta ei se kroppa siellä työpaikalla kiinteydy, vai mikä täs oli pointti?
Olen työkyvyttömyyseläkkeellä mielenterveyssyistä.
Hoitoalalla. Vuorotyö vaikuttaa minuun niin, että herkästi väsyneenä tekisi mieli hotkia epäterveellistä nopeaa ruokaa. Tarkkailen kuitenkin syömisiäni ja liikun paljon, sillä en omista autoa.
Oma yritys, joka mahdollistaa lyhyet työpäivät. Tosin en niinkään käy salilla vaan enimmäkseen joogaa ja pilatesta kotosalla.
Projektipäällikkö IT-firmassa.
Nainen 42 v
Vierailija kirjoitti:
Olen vanginvartija.
Ei tarkoitettud rekkalepsoja.
Vierailija kirjoitti:
Huonekaluliikkeen myyjä olen. Mutta ei se kroppa siellä työpaikalla kiinteydy, vai mikä täs oli pointti?
Ihan mielenkiinnosta. Toimistolla olen aina ollut ja siellä jotenkin kiinnittänyt huomiota aina siihen että ihmiset on hyvin huonosti liikkuvia. Siitä tullut mieleen että mitä ne liikuntapaikkoja kansoittavat timmit naiset tekevät työkseen.
Tosin tässä ketjussahan on useampi tikissä oleva toimiston täti jo ilmoittautunut, että kyllä niitäkin näköjään on!
AP
Itse en kuulu kohderyhmään, mutta kuvaukseen sopivat kaveripiirin naiset ovat koirahieroja, eläintenkouluttaja, eläintenhoitaja, sairaanhoitaja, fysioterapeutti ja kaksi on alakoulun opeja.
Kilpaurheilija. Eli kroppa ihan oikeasti kilpaurheilijan. Ei vain joku laiha joogaaja🙄 Mutta okei, tämä onkin mun työ
Vierailija kirjoitti:
Vartijan hommia teen.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Kilpaurheilija. Eli kroppa ihan oikeasti kilpaurheilijan. Ei vain joku laiha joogaaja🙄 Mutta okei, tämä onkin mun työ
Mielenkiintoista että ammattilaisia ei ole kuin yksi, mutta ei se tietty kovin yleinen ammatti olekaan. Odotin huomattavasti useampaa kuitenkin.
AP
Myyntijohtajana työskentelen konsulttiyrityksessä.