Mökkivieraalla juhannus meni pitkäks kännäämisen takia nyt pitäs lähteä meidän pois mutta
vieras on niin "sairas" ettei kykene lähtemään autollansa ajamaan. Ei sitä vois jättää mökillekkään. Mitä tehtäs? Neuvoja oisko?
Kommentit (13)
Auttaisiko pari loiventavaa olutta?
Menee sinne autoonsa nukkumaan krapulaansa pois.
Kai teidän pitää kuskata se pois. Toinen ajaa vieraan autoa vieras kyydissä ja toinen omaa autoanne. Vieraan luona vieras pistetään kotiinsa ja te lähdette omalla autolla ne omaan kotiinne.
Klassikkohan olisi tosiaan se, että toinen lähtisi vieläpä vastuuttomalle vieraalle kännikuskiksi tämän autolla katsomaan, kun vieras vetää vieressä tasottavia ja sössöttää koko matkan.
No minä varmaan kertoisin, että voi jäädä pihalle odottamaan ajokuntoa. Laittaisin oven säppiin ja lähtisin. Tai jos asuu samalla suunnalla niin tarjoaisin kyydin kotiin. Hakee autonsa sitten jollain keinoin myöhemmin. Ja lopuksi sanoisin, että ensi vuonna ei tarvitse tulla.
Pitänee ottaa se meille vielä yöksi. Sillä on matkaa meiltä vielä n. 200km. ap.
jep, otatte kotiinne nukkumaan ja selvittyään lätkäisette kouraan aa:n mainoksen ja seuraavan kokoontumisajan ja ulos ovesta.
Vierailija kirjoitti:
Pitänee ottaa se meille vielä yöksi. Sillä on matkaa meiltä vielä n. 200km. ap.
Lasku perään sit ylimääräisestä majoitusvuorokaudesta ja auton kuskauksesta jos ei itse ymmärrä tarjota.
AP, unohdit aloituksesta maininnan siitä, että tämä vieras oli miespuolinen.
Melkeinpä jättäisin sinne autoonsa tai mökinpihalle nukkumaan. Laitatte siis ovet lukkoon ja itse lähdette kotiin.Liian mukavaksi ei kannata oloa tehdä, niin voi jopa vähän oppia jotain. Vähän jotain ruokaa ja etenkin vettä tietysti kannattaa jättää ettei saa syytettä heitteillejätöstä. Ja tsekatkaa että kännykässä riittää akkua. Nyt on lämmin niin pärjää siellä kyllä yön.
Vierailija kirjoitti:
AP, unohdit aloituksesta maininnan siitä, että tämä vieras oli miespuolinen.
Mies on. Ja joutuu sitten vähän takasinpäin ajamaan kun on ajokunnossa.ap
Tilatkaa sille sairasauto.