Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fb-päivityksesi juhannukselta vuosien takaa

Vierailija
25.06.2014 |

Mikä olisi ollut todennäköisin juhannuksen ajan fb-päivityksesi

30 vuotta sitten

20 vuotta sitten

10 vuotta sitten

Nykyhetken sopivin päivitys

Laita vielä ikäsi perään :-)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta sitten: guu guu mammama

20 vuotta sitten: Vitsit löysin hienon hämähäkin rannalta!

10 vuotta sitten: Ihanaa raskauspahoinvointia ja vilkas taapero, juhannustunnelma taattu :D

Nyt olen 30v ja jos nyt olisin jonkun päivityksen tehnyt niin en tiedä mitä olisin laittanut. Istuttiin miehen ja pienimmän lapsen kanssa kotona tekemättä yhtään mitään arjesta poikkeavaa :D Laitan muutenkin päivityksiä todella harvoin. En halua jakaa elämääni kaikkien kanssa.

Vierailija
2/5 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 14:16"]

Mikä olisi ollut todennäköisin juhannuksen ajan fb-päivityksesi

30 vuotta sitten

20 vuotta sitten

10 vuotta sitten

Nykyhetken sopivin päivitys

Laita vielä ikäsi perään :-)

[/quote]

30v sitten: "Isoveli painoi mummolan ovikelloa. Olisin halunnut painaa ensin. Päivä pilalla. Menee se juhannus eteisessä kiljuessa ja huutaessakin. Mummo kuitenkin antaa jossain vaiheessa jätskiä, niin voin lopettaa. Anttikin on täällä, ei vois vähempää kiinnostaa."

20v sitten: "Iik iik iik! Mä saan valvoa myöhään juhannuksena ja Antti on meillä yötä. Mä en kestä :) Antti on niiiiin ihana!!! Voi kun se kattois mua päin!!!"

10v sitten: "Ei jaksa lähteä kaupungista mihinkään näiden huutavien kaksosten takia juhannusta viettämään. Anttikin on niin väsynyt töistä, ettei varmaan jakseta edes valvoa.."

Tänä juhannuksena: "Minä <3 Antti tänään 15v yhdessä!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka voisi olla "grillattiin makkaraa, isä sammui ja yöllä veti äitiä turpiin. Vein sen kolikkopuhelimesta soittamaan päivystävälle lääkärille että se sais avioeron ja me saatais joku asunto. Äiti itki puhelimessa ja lääkäri löi luurin korvaan, se siitä."

Toka olisi varmaan tyyliä

"käytiin kalalla juhannusyönä, sain kivoja maisemakuvia otettua, ensi yö menneekin pimiössä niitä tehdessä".

Kolmas: Yksin tääkin juhannus, ei ole ruokaa eikä kyllä rahaakaan, no meneehän tää näinkin.

Ja nyt "Eipä meikäläistä kukaan näytä kaipaavan, pitäiskö vetää yksin vaan perseet olalle ja sammua".

Vierailija
4/5 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v sitten: "Kiva juhannus äitin ja isän kans kotona. Sai valvoa pitkään".

20v sitten: "Vau mitkä juhannusfestarit Kalajoella! Ei tullut nukuttua yhtään. Bailattiin 3 päivää!"

10v: "Oli kiva juhannus perheen kanssa mökillä. Eipä tämän mahan kanssa mihinkään olis tehnyt mieli mennäkään."

Kirjoitusasu olisi saattanut olla hieman erilainen.

Vierailija
5/5 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v sitten: *epämääräisiä kirjaimia paineltuna koneella*

Nyt: Ihana kokko *kuva* :3

t. 15-v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi