Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin miestä eilen tuomaan pakastepinaattia kaupasta...

Vierailija
25.06.2014 |

Ajatuksenani tänään tehdä pinaattilettuja. Avasin äsken pakastimen ja siellähän se nökötti, 400g pinaattikeitto. =D Eikun kauppaan...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Btw, pinaattikeiton jämistä saa paistettua kyllä aivan mainioita pinaattilettuja.

Vierailija
2/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi  helvetti.

tästä piti avautua?

saako ihraperseesi liikettä kenties vai mikä on ongelmasi ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:56"]

voi  helvetti.

tästä piti avautua?

saako ihraperseesi liikettä kenties vai mikä on ongelmasi ?

[/quote]

Mikä sua vaivaa? Liian aktiivinen palsta, et ehdi lukea kaikkea? Cry me a river.

Vierailija
4/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin saisin jännätä mitä tulisi jos tuollaista pyytäisin. Se on aivan ihmeellistä miten sitä mies aina onnistuukin tuomaan jotain muuta kuin piti. Joku lukihäiriö varmaan, ja kun ei ruoasta tiedä mitään, niin kaikki on hepreaa.

Vierailija
5/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykää läskiperseet itse siellä kaupassa ?

Vierailija
6/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit siitä keitosta saanu hyvin letut tehtyä, munia, maitoa ja jauhoja lisää. 

Vierailija
7/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lettua pitää läskin saada, vaikka voisi lämmittää kevyttä ja terveellistä pinaattikeittoa?

Vierailija
8/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi samoin, tosin minun piti tehdä pinaattikeitto nopeasti kun oltiin lähdössä ja minä pakkailin. Oli kuulemma minun syyni kun sanoin tekeväni pinaattikeittoa, ei muuta mutta pahuksen vähän siitä pakastekeitosta riittää viisi henkiselle perheelle. 

Vierailija
9/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se mies varmaan sanoo ettei enää ikinä hae kaupasta mitään kun aina menee väärin ja sä valitat. Älä mene siihen lankaan vaan kehu miestä ja sano, että voit jatkossakin pyytää häntä hakemaan kaupasta jotain!

Vierailija
10/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 13:47"]

Nyt se mies varmaan sanoo ettei enää ikinä hae kaupasta mitään kun aina menee väärin ja sä valitat. Älä mene siihen lankaan vaan kehu miestä ja sano, että voit jatkossakin pyytää häntä hakemaan kaupasta jotain!

[/quote]No näinhän siinä käy, se huutaa että käy itse. Pitäisikö sille sanoa että tee sitten itsekin joskus jotain oikeaa ruokaa?

Vierailija
11/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saahan pinaattikeitosta lettuja tehtyä!

Vierailija
12/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun poikaystävä on kokki ja omistaa aivot muutenkin.. Meillä ei noin kävisi ikimaailmassa.

Vierailija
13/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 13:07"]

Että lettua pitää läskin saada, vaikka voisi lämmittää kevyttä ja terveellistä pinaattikeittoa?

[/quote]

Että pitää tulla aukomaan päätään hyväntuuliseen ketjuun,kun elämässä ei ole muuta sisältöä?

Mä ymmärrän täysin ap:ta,miesten kaupassa käyntiin sopii sanonta "Pistä lapsi asialle ja mene itse perässä."Paras oli kun pyysin kaverimiestä tuomaan broilerisuikaleita(piti tehdä niistä kastike/wokki),hän toi einesbroilerisalaatin.No,olihan siinä sitä broileria... Omalla miehelläni on kaupassa valikoiva muisti,olutta ja omia herkkujaan kyllä muistaa ostaa mutta ei sitä pyydettyä vessapaperia :D

Vierailija
14/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks vaimo pyysi miestään tuomaan mannaryyniä, mutta ei ollut kaupassa kuulemma kuin mannasuurimoita.

Vierailija
15/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut miehellesi, että nimenomaan pinaattia pitää tuoda, ei sitä keittoa. Toivottavasti miehesi tulee tänne palstalle ilkkumaan, kun hän on pyytänyt sinua ostamaan autoon jonkin osan ja tuot tietysti väärän.

Vierailija
16/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 14:36"]Olisit sanonut miehellesi, että nimenomaan pinaattia pitää tuoda, ei sitä keittoa. Toivottavasti miehesi tulee tänne palstalle ilkkumaan, kun hän on pyytänyt sinua ostamaan autoon jonkin osan ja tuot tietysti väärän.

[/quote]

Huumorintajuton urpo.

Vierailija
17/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 14:36"]

Olisit sanonut miehellesi, että nimenomaan pinaattia pitää tuoda, ei sitä keittoa. Toivottavasti miehesi tulee tänne palstalle ilkkumaan, kun hän on pyytänyt sinua ostamaan autoon jonkin osan ja tuot tietysti väärän.

[/quote]

Jep,sepä onkin sama asia.Kaikki kun ei tunne auton osia,mutta käsittääkseni kaikki ihmiset syövät ruokaa ja silloin olisi ihan hyvä osata erottaa yksi ruoka toisesta.Ja onhan ap voinut myös sanoa miehelle mikä meni vikaan,hän vain totesi että piti käydä uudestaan kaupassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan