Suviseuraradio alkaa kuulumaan tänään klo.13 tänään
Kuuntele sieltä tulee mielenkiintoista ohjelmaa.
Kommentit (26)
Pyhäjoella Raahen kupeessa. Kävin siellä tänään ja oli siellä iloinen tunnelma.
Harmittaa niin isosti kun ei päästä sinne tänä vuonna.. :/
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 13:07"]Harmittaa niin isosti kun ei päästä sinne tänä vuonna.. :/
[/quote]Otan osaa. Itse pääsen perheeni kanssa käymään vain yhtenä päivänä ,lauantaina.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 13:41"]Lessut niin kuvittelee olevansa muitten yläpuolella. Ihme elitisti-porukkaa saatana.
[/quote]Ihan ollaan samalla viivalla ku kaikki muutkin ihmiset. Jumala rakastaa kaikkia luomiaan ihmisiä ja kaikki ovat siis samanarvoisia. T.VL
Jos virsiä haluaa kuunnella eikö niitä ole äänitteinä ja sen voisi tehdä kotonaan? Miksi pitää matkustaa jonnekin hiivattiin kuuntelemaan samaa jonka vois kuulla kotonaan?
Ai onko lestadiolaiset kaikki siellä nyt?
En kuuntele. Olen kristitty ja minulla on asiat kunnossa. En tarvitse mitään hurmoksellisuutta tai muuta paatosta elämääni.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:08"]
En kuuntele. Olen kristitty ja minulla on asiat kunnossa. En tarvitse mitään hurmoksellisuutta tai muuta paatosta elämääni.
[/quote]
luin homoseksuaalisuutta ja sitten luin uudestaan edelleen homoseksuaalisuutta ja vasta kolmannella hurmoksellisuutta ;D
Ihanaa! Lisääntykää ja täyttäkää maa! <3
Tapahtuukohan täälläkin nyt sitä, että isi kaveriaan taputtaa olkapäälle, että tässä mulla hyvä tyttö, pieni se vielä on, mutta kun ollaan kavereita, niin kyllä se siunataan.
Seurapuheita, laulutuokioita, eri ikäisten ihmisten haastatteluja.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 14:13"]
Jos virsiä haluaa kuunnella eikö niitä ole äänitteinä ja sen voisi tehdä kotonaan? Miksi pitää matkustaa jonnekin hiivattiin kuuntelemaan samaa jonka vois kuulla kotonaan?
[/quote]
Olipa typerä kommentti... :D Miksi mennä kauppaan, kun ruokaa voi kasvattaa kotona? Miksi mennä pankkiin, kun rahat voi tallettaa säästöpossuunki... Miksi käydä musiikkifestareilla, kun voi ostaa levyjäkin ja kuunnella kotona...
Voiko sitä kuunnella netistä? Voisi olla ihan mielenkiintoista. :D
Kiitos tiedosta :)