Muuten kiva ja nätti nainen, mutta hänelle tulee National Geographic- lehti, eksille on tullut perinteisiä naistenlehtiä
Ex-naisille on tullut mm. Kodin kuvalehti, Cosmopolitan, Me Naiset ja jokin käsityölehti minkä nimeä en muista. Koen vähän outona, että nainen tilaa tuollaista lehteä.
Kommentit (19)
Joo, on liian älykäs sinulle. Vapise.
Mulle tulee Talouselämä ja Kodinkuvalehti. Mitään Menaisia tai vastaavaa ei ole koskaan tullut. On tullut myös Aku Ankka ja Tekniikan maailma.
Tietäisitpä mitä mulle tulee.
T. Sotahistoriaa ja neurotieteitä harrastava ja tutkiva nainrn
Itse tilasin Cosmoa 15-vuotiaana, kun ei vielä täysin ymmärtänyt miten pask aa se onkaan. Ihmettelen aikuisia, jotka pystyvät sitä lukemaan. AP jätä suosiolla tuo fiksu nainen jollekin fiksulle miehelle ja ota joku yksinkertaisempi kaltaisesi.
Tuohan on todella mielenkiintoinen lehti! Myös meille on sitä tilattu.
T. nainen
National Geographic :D Nyt on trollauksessa edes vähän yritystä, pisteet siitä.
t. myös National Geographicia lukeva nainen
Niin ihmisetkö lukee vielä paperille painettuja sanoja? Miten vanhanaikaista! Minä heivasin kaikki kirjat, CD-levyt, vinyylit, lehdet, yms. hemmettiin asuntoa tukkimasta. Kännykkä ja läppäri riittävät kaikkeen. Sieltä löytyy uutiset, tietoa, viihdettä, musiikkia, jne. Oisko jo aika teidänkin siirtyä 2020-luvulle?
Hyvä lehtivalinta. Minäkin luen sitä. Naistenlehdet on ihan paskaa .
Mä pakitin orastavasta suhteesta tosi erinomaiselta vaikuttavan naisen kanssa kun huomasin, että sille tulee Urheilulehti ja Juoksija-lehti. Vähän epäilyttikin jo sillon kun puhui epänormaalin paljon jalkapallosta ja sen habitus oli aika urheilullinen ja muutenkin oli sit todellista ikäänsä nuoremman olonen. Mut olin silloin jotenkin sokaistunut enkä kiinnittäny riittävästi huomiota mahdollisiin ongelmakohtiin. Ei v...u mä haluan seurata urheilua ilman jonkun akan länkytystä. Aivan NOT kun nainen ei kuitenkaan mitään oikeasti jalkapallosta tai jääkiekosta ymmärrä. Hälytyskellojen ois pitäny soida kyllä jo ennemminkin koska sen eteisessä oli 7 paria lenkkareita. SIIS SEITTEMÄN! En ryhdy mihinkään nylkkyyn joka treenaa koko ajan.
Harmi kun suomenkielinen lehti lopetettiin vuoden vaihteessa. Muutenkin sen taso laski viimeisen kymmenen vuoden aikana roimasti samaan aikaan kun hinta vain nousi ja nousi.
Joo, varmasti traumaattista. Mulle on tullut useita tiedelehtiä vuosien varrella, mutta koskaan ei yhtään naistenlehteä. Olen myös sillä tavalla epäkelpo nainen että olen teknisellä alalla ja pärjään töissäni oikein hyvin, siinä missä kuka tahansa mieskollegakin.
Törkeää käytöstä minulta, tiedän.
No nyt selvisi syy sinkkuuteen. Minulle tulee tiede lehti. Aku Ankkaa luen myös. Eksälle sen sijaan tuli esimerkiksi alibi ja hymy. Olisi kyllä pitänyt heti alkuun hoksata.
Tokihan ap ansaitsee tasoisensa naisen. Pyydä vaikka joku niistä existä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mä pakitin orastavasta suhteesta tosi erinomaiselta vaikuttavan naisen kanssa kun huomasin, että sille tulee Urheilulehti ja Juoksija-lehti. Vähän epäilyttikin jo sillon kun puhui epänormaalin paljon jalkapallosta ja sen habitus oli aika urheilullinen ja muutenkin oli sit todellista ikäänsä nuoremman olonen. Mut olin silloin jotenkin sokaistunut enkä kiinnittäny riittävästi huomiota mahdollisiin ongelmakohtiin. Ei v...u mä haluan seurata urheilua ilman jonkun akan länkytystä. Aivan NOT kun nainen ei kuitenkaan mitään oikeasti jalkapallosta tai jääkiekosta ymmärrä. Hälytyskellojen ois pitäny soida kyllä jo ennemminkin koska sen eteisessä oli 7 paria lenkkareita. SIIS SEITTEMÄN! En ryhdy mihinkään nylkkyyn joka treenaa koko ajan.
Kestävyysurheilua harrastavat naiset on kokemukseni mukaan kireitä ja päävikaisia kuivapi...luja joihin ei kannata seota tai menee omakin elämä pilalle. Sitäpaitsi naisen pitää olla muhkea ja rintava. Eihän seksistäkään tuu mitään kun toisella luut vaan kolisee.
Toivottavasti nainen tajuaa pysytellä sinusta mahdollisimman kaukana.