Arvostus Anttiin kärsi pahemman kerran.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/77f475d0-d3fd-4783-96c6-658110…
"Tuisku sanoo, ettei myöskään tuomitse festarikävijöitä paikalle saapumisesta.
– Tänä iltana, kun me vietetään yhdessä aikaa. Me tiedetään, että tuolla on valtava joukko ihmisiä, jotka ajattelee ”miten ne kehtaa?” Mutta täällä me ollaan, koska me halutaan elää. Me halutaan nauttia. Me halutaan olla tässä hetkessä.
– Meistä jokainen tietää, että ottamalla vastuu omasta tekemisestä, me voidaan olla täällä tänä iltana, Tuisku jatkoi."
Olen pitänyt Anttia hyvänä ja hienona artistina. Vaikka hän tekeekin nykyään lähinnä "bilemusaa" niin hänellä on silti ollut sydän paikallaan. Mutta tämä homma meni itselleni kyllä hermoon. Tapahtuma-ala on kärsinyt viimeaikoina, sen ymmärrän. Mutta onhan se nyt sanomattakin selvää, että pandemian aikana ihmiset eivät voi pakkautua tiiviiseen ryppääseen festareille ja keikoille. Vai muka ovat siellä, koska haluavata elää? Entä ne kaikki, jotka saavat tartunnan ja jos eivät itse joudu sairaalahoitoon tai kuole koronan takia, niin joku jolle he ovat tartuttaneet koronan, voivat joutuakin. Sairaalassa henkihieverissä makaaminen ei ole mielestäni elämistä. Koronaan kuoleminen ei ole elämistä. Ja tarkoittaako tämä "eläminen" sitä, että et elä elämää jos et örvellä kännissä festareilla ja vaaranna toisten henkiä? Ja luuleeko Antti tosissaan, että nämä känniörveltäjät oikeasti osaavat ottaa vastuuta tekemisistään? Peter meille näytti jo, että eivät takuulla osaa! Pelkkä festareille lähtö on maailman vastuuttomin teko. Tajuaako Antti, että jos tästä tapahtumasta lähtee tuhansien ihmisten tartuntaketju, tapahtumat suljetaan taas uudestaan? Kyllä arvostus Anttiin kärsi tämän myötä.
Kommentit (13)
Oli korona tai ei, minusta kännissä tuhannen tuiterissa riehuminen ei ole elämistä.
Himo-Peterin arvostus Anttia kohtaan ei laskenut! Antti pyllisti!
Himoksen pride-juhannus poikii sekä koronaa, että sukupuolitauteja.
Antti hiplaa hanurii
Koska se on hevenlii
Tässä anthemi jota kuunnella sitten jos sairastuu:
Antti varmaan itkee matkalla pankkiin, kun kukkahattumammat paheksuvat anonyymillä trollipalstalla.
Homon ei tartte miettiä lapsiaan. Siksi ne on tuommosia itsekkäitä "Minä haluan nauttia" -ihmisiä.
Tunnistin jo silloin pahanilmanlinnuksi kun oli siellä hiihtokisoissa ja tulos oli kaikkien aikojen huonoin.
Vierailija kirjoitti:
Homon ei tartte miettiä lapsiaan. Siksi ne on tuommosia itsekkäitä "Minä haluan nauttia" -ihmisiä.
Tuollaistaa soopaa näppikseltään päästävän mielipiteistä ei tarvitse kenenkään välittää.
Vierailija kirjoitti:
Antti varmaan itkee matkalla pankkiin, kun kukkahattumammat paheksuvat anonyymillä trollipalstalla.
Toivottavasti ei lopulta itketä kaikki matkalla sairaalaan.
Pittäähän Antin rahan takkii keikkaa tehä.
En ole ikinä kyseisestä antisankarista pitänytkään, mutta nyt vielä vähemmän.
Naurettavaa välinpitämättömyyttä. Pois suomesta kaikki hänenlaisensa pride kansa.