Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Suomessa enää koiramiehiä kun tuntuu että nykyään kaikilla miehillä on kissa?

Vierailija
26.06.2021 |

Ja miksi ne miehet edes ottavat niitä kissoja kun luulisi että pitäisivät enemmän koirista koska he ovat miehiä ja koitan pitäminen on miehekästä ja todella äijämäistä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän suomalaisten miesten yhtäkkinen kiinnostuksen kato koirista kyllö ihmetyttää kanssa eikä ole täälläkään jäänyt huomaamattaan. Vuosi sitten hankin meille koiran nimenomaan juuri miestä varten, mutta olen saanut itse hoitaa, ruokkia ja ulkoiluttaa Rekkua eikä mies juurikaan välitä tai piittaa koirasta vaikka nimenomaan hänelle sen hommasin vuosipäivälahjaksi.

Vierailija
2/7 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies ja tykkään koirista. Ei kissoissakaan vikaa ole. Siihen kissojen suosioon on kaksi syytä:

- Miehet ovat feminiinisempiä nykyään.

- Miehet ovat laiskempia nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vajaa 50v mies. Mun nuoruudessa monissa perheissä oli koiria, itsekin kasvanut ja elänyt aina ison koiran kanssa.

Mun nuoruudessa miehet myös osasivat rakentaa asioita ja korjailla autoja.

Nykyiset alle 35v miehet on aika naismaisia, vaikka keskipituus on noussut ja moni on hankkinut kuntosalikropan. Niistä kuitenkin puuttuu jotenkin kokonaan sellainen äijämäisyys ja miehekkyys.

Niille sopii hyvin kissat, ja iso koirahan ottaa tollasten miehekkäiden nokan edestä laumanjohtajuuden. Siinä on neitimäisellä miehellä ruikuli bossin boksereissa kun sakemanni tai rottis, tai ihan vaikka kultanennoutaja näyttää hampaita ja murisee uhkaavasti. Eikä sillain tietty ihme, nehän irrottaa kämmenen ranteesta yhdellä näykkäsyllä.

Vierailija
4/7 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä naiset kaipaavat elämäänsä vähän poikamaista huliviliä ja miehet tykkää silitellä mirriä.

Vierailija
5/7 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luit yhden jutun me naisista kissamiehistä ja nyt tuntuu kuin kaikilla miehillä olisi kissa. Ja näin.

Vierailija
6/7 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret asuu nykyisin yksin pienissä asunnoissa. Huonosti sellaiseen koira sopii.

Vierailija
7/7 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa poistaa stressiä. Koira lisää sitä.

t: kissamies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan