Tarvitsen apua...
Mitä jos sun huutamisia jne. höpinää on päätynyt nettiin? Voiko niitä mitenkään saada pois Googlesta, Instagramista, Youtubesta, Facebookista jne.?
Kommentit (10)
Eipä niitä oikein saa pois. Paras on laittaa kännissä puhelimen päälle teippi, jossa lukee: älä koske.
Vierailija kirjoitti:
Eipä niitä oikein saa pois. Paras on laittaa kännissä puhelimen päälle teippi, jossa lukee: älä koske.
Oonko mä ansainnut lisää paskaa???
Mä pois koskaan tästä helvetistä. Pelkkää henkistä rääkkiä. Kostetaan.
Kaikki mun kimpussa.
Kaikki videot, kuvat, poliisi ei usko yhtään ja kaikki vaan laittaa ja nauraa.
Kaikki huutamisetkin, kiusataan, jne.
Satutetaan kuin olisin kiduttanut.
Ihan kuin olisin raiskannut, jotain. Menen toteuttamaan ja hakkaan?
Elää vaan silleen, että ihmiset tekee mitä lystää ja kostaa kaikesta.
En oo tekijöistä laittanut mitään vaikka inhoaisikin ja huutanut. En ole. Ainoastaan sanonut mitä tekee kun tekee sitä kaveriensa kanssa.
Haluaa laittaa kärsimään, huutaa ällöttävää ja nauraa.
Ootko siis laittanut omalla nimelläsi jotakin? Jos olet niin ne saa kyllä pois. Selvitä minne ne ovat menneet ja pyydä poistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko terve vai psykoosissa?
Puhun totta ja pelkään ton porukan kostavan mulle. Oon uhkaillut heitä. Pelkään heidän juttujaan ja sekoittaneet kiusallaan.
En luota etteikö mene käyttämään hyväkseen mun tilaa. Voi tehdä rikosilmon ja valehdella ettei tiedä mitään. Ei ole reilua että pitää olla varpaillaan.
Vaikka olisin näyttänyt jotain ja että se muistetaan ja kostan. Vein kukkia ja yritän saada lopettamaan että nollautuisin.
Pelkkä kuvottava pelle mitä kiusattu vuosia.
Saa mielenrauhaa yhtään ja sössinyt asioita vaan pahemmin. En ole itse laittanut.