Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen salarakas teini ilmestyi eilen oven taakse

Vierailija
24.06.2014 |

Olen edelleen aivan shokissa sillä en ole edes pahimmissa painajaisissani osannut kuvitella tällaista.
Olimme juhannuksen mökillä ja minun oli tarkoitus jäädä sinne lasten kanssa vielä viikoksi, jouduin kuitenkin palaamaan kaupunkiin jo eilen koska minua tarvittiin töissä äkillisen sairastapauksen vuoksi. Alunperin olimme suunnitelleet että mies palaa mökiltä yksin takaisin koska hän ei juurikaan viihdy mökillä. No tilanne meni kuitenkin sitten toisin päin. Eilen illalla ovikello soi. Ihmettelin kuka sielä siihen aikaan on kun kello oli jo kymmenen. Oven takana oli arviolta 16-17 vuotias ihmeissään oleva humalainen teini. Ajattelin hänen eksyneen mutta vielä mitä. Teini kysyi vaikeana onko mieheni kotona johon vastasin ihmeissäni että ei. Kysyi sitten että kuka minä olen, kerroin olevani hänen (mieheni) vaimo. Teini katsoi minua ällistyneenä ja meni vaikeksi. Teini oli häipymässä matkoihinsa mutta tarrasin häntä hihasta ja vaadin selitystä. Lopulta teini sitten tunnusti että hänellä on ollut pientä "säätöä" mieheni kanssa mutta ei ole tiennyt että mies on naimisissa. Soitin miehelle saman tien joka väitti aivan pokkana ettei tiedä kuka mokoma pimu on. Mikä on mahdotonta koska miten teini muuten olisi tiennyt mieheni nimen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nice

Vierailija
2/13 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen miehesi on?

Tuollaisia ne miehet ovat. Perseestä, kuten täällä on niin monesti todettu. 

Älä usko miestäsi. Valehtelee varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outs, melkoinen pommi.

Vierailija
4/13 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä porvoosta.

Vierailija
5/13 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni.

Vierailija
6/13 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kehittänyt tätäkin kesätarinaa vähän kuumemmaksi ja kosteammaksi.

Vierailija
7/13 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se teini mukaan kun palailet mökille ja katso miten miehesi sitten reagoi!! Yrittää nyt luikerrella tilanteesta parhaansa mukaan ja mitä enemmän aikaa menee, niin hankalampi todistaa asiaa. Voi painostaa tuota teiniä palaamaan luoksesi ja sepittämään jutun "humalaisen" päähänpistoksi tms.

Vierailija
8/13 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tässä nyt täsmää aivan kaikki. Mistä se teini tiesi missä miehesi asuu? Jos on känyt teillä, niin miten ei tiennyt että on naimisissa, sen kyllä näkee asunnossa että asuuko sillä nainen vai ei?

Ehkä tyttö oli vain ihastunut mieheesi ja mies on tästä autuaan tietämätön?

Vierailija
9/13 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 12:41"]

No ei tässä nyt täsmää aivan kaikki. Mistä se teini tiesi missä miehesi asuu? Jos on känyt teillä, niin miten ei tiennyt että on naimisissa, sen kyllä näkee asunnossa että asuuko sillä nainen vai ei?

Ehkä tyttö oli vain ihastunut mieheesi ja mies on tästä autuaan tietämätön?

[/quote]

Etkö ole ikinä mennyt ekaa kertaa kenenkään luokse? Jos sulla on säätöä jonkun kanssa, et edes tiedä, missä hän asuu?

Vierailija
10/13 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä se seukkaa kuitenkin jonkun kaiman kanssa, ja on selvittänyt sitten osoitteen numerotiedustelusta? Miksi miehesi ei olisi ilmoittanut ettei olekaan kotona jos tytön oli kutsunut käymään?

Minulla muuten oli tuossa iässä "miesystävä" joka kertoi minulle väärän nimen. Sain oikean nimen sattumalta selville törmätessäni vähän samannäköiseen poikaan eri paikkakunnalla, selvisi että miehellä oli kihlattu, ja vieläpä raskaana.

Seuraavan kerran tavatessani miehen kerroin että tiedän hänen oikean nimensä, häippäsipä kaveri melko nopsaan, ja autostaan näin vain ohikiitävät perävalot joskus kun pyöri pillurallia edelleen minun kotipaikkakunnallani, asui siis kihlattunsa kanssa muualla.

Vierailija
11/13 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vain tuntuu että tämä on uusi luku kirjassa "Tarinoita miehistä jotka ettävät teinien kanssa".
Edellisissä luvuissa löytisi mm tarina siitä miten teini on tullut raskaaksi ja laittaa miehen vaimolle sähköpostia suhteesta. (Pyöri palstalla jokunen viikko sitten)

Vierailija
12/13 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole realisti. Missä miehesi ehtii teinien kanssa hengailla? Onko lukion tai amiksen opettaja tms vai pyöriikö joka viikko lihatiskibaareissa?

Jos ajattelen itseäni 15-vuotiaana, minun mielestäni "säädöksi" riitti jo hymyileminen ja kihertäminen.

Vierailija
13/13 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 12:31"]

Minkä ikäinen miehesi on?

Tuollaisia ne miehet ovat. Perseestä, kuten täällä on niin monesti todettu. 

Älä usko miestäsi. Valehtelee varmasti.

[/quote]

Tuollaisia ne naiset on. Uskovat kaikki sepitetyt tarinat, mitä netistä löytyy.

421

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan