Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko ketään kiinnostaa tämmöiseen muotokuvan tekemiseen osallistuminen?

Vierailija
26.06.2021 |

Olisin tekemässä kahden tai useamman henkilön kuvista, selfiet saattavat käydä hyvin, hauskoja muotokuvia, joissa on kuitenkin jotain näköisyyttä - toivottavasti ehkä paljonkin...

Kuvat voisivat olla samasta henkilöstä, tämän lapsista, puolisoista, perheestä, ystävyksistä j n e.

Kuvat, joista tekisin muotokuvat olisivat sellaisia, joissa kuvan antaja on laittanut henkilöilleen kivat, ja mielellä näyttävät, kampaukset. Jos sellaisia ei ole niin voin tietysti itse piirtää heille tämmöiset kampaukset.

Tämä on kokeilu johon osallistuminen on täysin maksutonta ja tarkoitus on ainakin jatkossa - jos kokeilu onnistuu - että kuvan lähettäjä voisi osallistua kuvan tekemiseen. Hän voi mielellä lähettää minulle toivomuksensa väreistä, joita käyttäisin maalauksessa. Kolmen värin toivomus voisi olla toimiva.

Joitakin piirustuksiani on nähtävissä blogissa paintersgallery. blogspot.com. Jotkut noista kuvista ovat sellaisia, että ne on tehty vain piirrettävää kuvaa katsomalla eli en ole katsonut ollenkaan paperiin johon piirrän enkä myöskään nostanut kynää. Jotkut kuvat on piirretty rosoiselle paperille, josta on syntynyt tärinäinen viiva.

Minulla on sellaisia kokemuksia, että mikään kiva ei oikein koskaan saa tuulta purjeisiin - ei edes silloin kun keksii jotain hauskaa, joka ei edes maksa mitään muuta kuin vaivan tai tekemisen ilon ja vähän uskallusta osallistua sellaiseen, mitä ei aikaisemmin ole kokeiltu. Olen saattanut kalastella ihmisiä tähän ideaani jo aikoja sitten, mutta jo unohtanut koko homman. Silloin ei kuitenkaan ollut minkäänlaista blogia.

26.06.2021

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla