Ystäväpariskunnan mökillä. Päivällisen jälkeen nainen meni lämmittämään saunaa kun mies siivosi keittiön pöytää ja tiskasi :D
Siinä oli aikamoinen näky. :D
Katseltiin naisystän kanssa vähän ihmeissämme ja hymyissä oli pidättelemistä! 😁
Kommentit (22)
Teitä varmaan nauratti, että osaako se nainen lämmittää saunaa.
Eikö se tiedä olevansa homon kanssa? Kertokaa nyt ihmeessä ennenkuin tuosta tulee jotakin muita ongelmia, kakkavaginoosia tms.
Ai mitä siis? Oliko se siis sähkösauna?
Niin? Ja mitä sitten?
En tajua mikä siinä naurattaa?
Mikä teitä ihmetytti? Että saunotaan ja pidetään paikat siistinä? Miksi ette muuten auttaneet vaan istuitte vaan?
?????? Nyt ei pieni tajua. Exäni tykkäsi keittiötöistä, mutta inhosi esim. auton tankkausta. Onko teillä vielä työt sukupuoliroolittuneet? Itse olen kuuskymppinen, enkä ymmärrä aloitusta.//////////////////////////////////////////
Taas nähdään miten ahtaat normit heteromiehellä on.
Tunnen naisen, joka hakkaa joka vuosi halot ja pitää liiterin ja autotallin järjestyksessä. Kumpaankaan paikkaan ei mennä sotkemaan ilman lupaa.
Ja te ette osallistuneet mihinkään. Veittekö edes paketin Juhla Mokkaa?
Vierailija kirjoitti:
Niin? Ja mitä sitten?
En tajua mikä siinä naurattaa?
Ap:tä nauratti, että pariskunta ei tajunnut nakittaa tiskausta vieraille.
Eikö sinulla siellä ollessa ole muuta tekemistä, kuin roikkua palstalla?
Missä on tämän tarinan uutisarvo? Oltiin vieraisilla mökillä ja isäntäpariskunta teki normaaleja kotìtöitä. Halusitteko vain kertoa, että olette peukalot keskellä kämmentä olevia ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla siellä ollessa ole muuta tekemistä, kuin roikkua palstalla?
Ei sillä ole kun ollaan näin jännän ja ison äärellä.
Tietty se piti rientää tänne pian toitottamaan.
Mikä tässä on ihmeellistä? Mekin olemme mieheni kanssa sopineet että vuorotellen tehdään kaikki hommat.
Vierailija kirjoitti:
Ja te ette osallistuneet mihinkään. Veittekö edes paketin Juhla Mokkaa?
Ne vaan istui. Oli kutsuttu kylään.
Puhutkohan minusta ja miehestäni?
Minun muijani on ihan intona ns putkihommiin...Pitää altaitten hajulukot ja lattiakaivojen siivilät puhtaina...Olen suosiolla "luovuttanut" vastuun ko hommista hänelle...Kun tarkemmin ajattelen niin minulla ei oikeastaan ole mitään "virkaa" tässä taloudessa, mutta rakkautta on riittänyt, molemmin puolin...Lähes päivittäin muistan sanoa että hän on tärkein ihminen minun maailmassani, sillä eihän ne putkimiehetkään ilmaisia ole... Vitsi vitsi...Minulla on parempi vaimo kuin ansaitsen....
Niillä on näköjään sama työnjako kuin meillä 😁