Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä tätä sensuuria palstalla?

Vierailija
26.06.2021 |

Aloutukseni ihan asiallisesta aiheesta. -Ilman rokotetta saa matkustaa- poistettiin! Miksi? Halusin korjata väärää luuloa että ei saisi, mutta tämä sitten sensuroitiin...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin eilen mitä voidetta kannattaa ostaa peräaukon haavaumaan niin ketju poistui alle 10 minuutissa.

Vierailija
2/11 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalijärkiset tajuavat hakea tietoa itse vaikka hakukoneella. tyhmät kyselevät muiden mielipidettä täältä asiaan jonka normaalijärkinen selvittäisi itse muuta kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalijärkiset tajuavat hakea tietoa itse vaikka hakukoneella. tyhmät kyselevät muiden mielipidettä täältä asiaan jonka normaalijärkinen selvittäisi itse muuta kautta.

Eikös tämä ole keskustelupalsta?

Aloitus ei ollut tiedon hakua vaan väärän tiedon (mitä täällä levitetään) oikaisu 🤷🏻‍♀️

Vierailija
4/11 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keskustella suomi24:ssa, jos haluaa ettei ketju poistu. Sieltä harvoin poistetaan asiallisia keskusteluja.

Vierailija
5/11 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se por*nospämmi on kyllä saanut pyöriä täällä viikkokausia lähes joka ketjussa.

Vierailija
6/11 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa, ei sitä ymmärrä moni muukaan.

Vierailija
7/11 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä myöskään naurettavaksi mennyttä viestien syynäystä, aivan tavallisia viestejä ilman mitään "tuhmaa" sanaa jää haaviin ja tiedätte mitä se merkitsee, viestiä ei koskaan julkaista. Nykyään ei auta edes sanojen muuttaminen, se viesti ei mene läpi koko päivänä. Mitä helkkaria täällä on tapahtunut, tahallaan kiusataan ihmisiä? 

Vierailija
8/11 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestisi ei ole ohjeitten mukainen joten itke....

Vierailija
9/11 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestisi ei ole ohjeitten mukainen joten itke....

Sehän se tässä ongelma onkin kun ne viestit juuri OVAT ohjeiden mukaisia..ja tätä tapahtuu todella usein nykyään. 

Vierailija
10/11 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herjaa vähemmän ykityshenkilötä. Sääntöihin kuuluu että yksityisyyttä ei saa loukata. Palstanpitäjä voi tarvittaessa luovuttaa tiedot poliisiisille.

Vierailija
11/11 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herjaa vähemmän ykityshenkilötä. Sääntöihin kuuluu että yksityisyyttä ei saa loukata. Palstanpitäjä voi tarvittaessa luovuttaa tiedot poliisiisille.

Se on ihan sama mitä palstanpitäjät luovuttavat koska Vpn:ien avullahan noi trollit täällä häärii.

Eunukkeja ovat palstanpitäjät, kuohittuja ja kastroituja.