Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tapparan fanit ovat tyhmempiä kuin Ilveksen fanit?

Vierailija
26.06.2021 |

Olen nyt asunut kolme vuotta Tampereella ja huomannut tällaisen faktan selvästi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappara on kaupungin rahapiirien seura ja Ilves sitten hieman työväenluokkaisempi.

Ehkä identifioidut siihen porukkaan?

Vierailija
2/8 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin Helsingissä ennen oli. HIFK on varakkaan länsi-Helsingin tiimi ja Jokerit oli näiden lähiöheppujen ja muualta muuttaneiden klubi. Varmaan Tampereella sama juttu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itse olen huomannut 48v Tampereella asumisen jälkeen, että molemmissa on sekä fiksuja että ei-fiksuja. Suurin osa kummassakin fiksuja. Itse en kannata kumpaakaan erityisemmin. 

Vierailija
4/8 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mikä on tyhmää on lapsellinen provoilu. Voit siis lopettaa sen. 

t. ei minkään seuran kannattaja

Vierailija
5/8 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapparan kannattajia on enemmän?

Mutta miksi niin monella HIFK:n kannattajalla on iso maha ja parta? Kasarille jumiutuneita ÄIJJIÄ? Jokereissa on tyyliä.

Vierailija
6/8 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIFK on imagoltaan ehkä äijämäisempi, pelityylikin on ollut historiallisesti fyysisempi. Jokereiden pelityyli on ollut enemmän taitokiekkoa, mutta toisaalta se on ollut alun perin se Itä-Helsingin työläisseura. Jokereista tuli Hartwall Areenan ja Hjalliksen myötä ehkä enemmän sellainen siistin keskiluokan joukkue. Tappara on TBK:n jatkumoa, ja tosiaan enemmän "oikeistolainen" seura. Ilves ei taida alun perin kuitenkaan olla työväenluokkainen, vaan Tampereella se "vasemmistolainen" seura oli Koo-Vee eli Tampereen Kisa-Veikot, joka vielä 1970-luvulla pelasi pääsarjatasolla.

Vierailija
7/8 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HIFK on imagoltaan ehkä äijämäisempi, pelityylikin on ollut historiallisesti fyysisempi. Jokereiden pelityyli on ollut enemmän taitokiekkoa, mutta toisaalta se on ollut alun perin se Itä-Helsingin työläisseura. Jokereista tuli Hartwall Areenan ja Hjalliksen myötä ehkä enemmän sellainen siistin keskiluokan joukkue. Tappara on TBK:n jatkumoa, ja tosiaan enemmän "oikeistolainen" seura. Ilves ei taida alun perin kuitenkaan olla työväenluokkainen, vaan Tampereella se "vasemmistolainen" seura oli Koo-Vee eli Tampereen Kisa-Veikot, joka vielä 1970-luvulla pelasi pääsarjatasolla.

Muuten hyvä, mutta T K-V on Tampereen Kilpa-Veljet ja paidassa heillä T K-V merkki ja siitä sitten vääntyi jännäreiden kannustushuudoissa ja puheissa Koo-Vee.

Vierailija
8/8 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkään urheilujoukkueen fanittaminen ei ole mitenkään viisasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan