Olen pudottanut vuodessa 36kg, haluatko kysyä jotain? :)
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:02"]Millaista liikuntaa harrastit?
Onnea :)
[/quote]
Kiitos! :) Aloitin hyötyliikunalla; portaat hisdin sijaan, kävelin seuraavalle bussipysäkille, seuraavaksi pyörä käyttöön jne. Tämän jälkeen katsoin youtubesta videoita eri lihasten treenaamiseen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 23:59"]Avioero...etkö ennen halunnut näyttää hyvälle?
[/quote]
Näytin toki, kunnes miehen narsismi aiheutti masennukseni. Lässähdin silmissä, hain ruuasta lohtua.
Ap
[/quote]
Anteeksi että kysyin moista :(
Onnea uuteen elämään uudelle sinulle ♥
[/quote]
Ei haittaa, kiitos <3
Ap
Onko sinulla painon muutos vaikuttanut kuukautiskiertoon?
Piditkö välillä herkuttelupäiviä, jos pidit niin miten usein? Missä ajassa lähti 20 kg?
Kuukostaa järkevältä, millaista treeniä hait youtubesta pelkkää anaerobistako?
Mahtavaa, onnea! :)
Mikä oli mielestäsi vaikeinta urakassa?
Läski, onko sinulla huono itsetunto, kun huomiohuoraat noin? :)
20, luepa ketju niin vastaus löytyy sieltä. En ole ap.
Onko nahka palautunut ? Itse -15kg 6kk ja tuntuu että vatsanahka jäänyt roikkumaan :/
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 23:45"]Onko nahka palautunut ? Itse -15kg 6kk ja tuntuu että vatsanahka jäänyt roikkumaan :/
[/quote]
Ei koskaan roikkunutkaan :) Alkuun pelotti, kun ensimmäiset 10kg lähti vajaassa kuukaudessa. Pelkkiä nesteitä ja turvotusta. Sitten alkoi rasva palamaan, kun aloitin nesteiden poistuttua kotona treenaamisen. Mikään ei roiku, rinnat olivat ennen terhakat ja nykyään 'asettuneet' luonnollisemmalle korkeudelle.
Ap
Mistä lähti heräte laihduttaa ?
Oliko hankalaa ?
Miten onnistuit ?
Mitä muutoksia (muita kuin itsestäänselvät eli vaatekoko muuttunut yms.) Olet itsessäsi huomannut ?
Onnea ! Pidä sama linja :)
Paljonko sinulla on ikää, entä mikä on nykyinen painoindeksisi? Paleltaako? Miten suhtaudut lihaviin ihmisiin?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 23:53"]Mistä lähti heräte laihduttaa ?
Oliko hankalaa ?
Miten onnistuit ?
Mitä muutoksia (muita kuin itsestäänselvät eli vaatekoko muuttunut yms.) Olet itsessäsi huomannut ?
Onnea ! Pidä sama linja :)
[/quote]
Avioero. Peilikuva oksetti. Halusin aloittaa uuden elämän.
Ei ollut hankalaa. Aloin juoda vettä, jätin sokerin pois sekä liian suolan, einekset, punaisen lihan sekä maidon. Join siis hirveästi maitoa, kaksi litraa päivässä.
Tahdonvoimalla onnistuin!
Jaksan paremmin, olen energinen ja spontaani nykyään. Hiukset ja iho paremmassa kunnossa :) Yötkin nukun kuin pieni vauva, se on parasta. Askeleet ovat kuin tanssia, kevyitä :)
Ap
Avioero...etkö ennen halunnut näyttää hyvälle?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 23:54"]Paljonko sinulla on ikää, entä mikä on nykyinen painoindeksisi? Paleltaako? Miten suhtaudut lihaviin ihmisiin?
[/quote]
Olen 32v, nykyinen painoindeksi 22. Painoin ennen 96kg, nykyään 60kg. En tuomitse lihavia, mutta oman hyvinvoinnin vuoksi suosittelen pysymään sopivissa mitoissa.
Ap
Ootko se joka postailee tänne koko ajan ylipainoisten haukkumisketjuja?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 23:59"]Avioero...etkö ennen halunnut näyttää hyvälle?
[/quote]
Näytin toki, kunnes miehen narsismi aiheutti masennukseni. Lässähdin silmissä, hain ruuasta lohtua.
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:01"]Ootko se joka postailee tänne koko ajan ylipainoisten haukkumisketjuja?
[/quote]
En ole. Minulla ei ole mitään varaa haukkua ylipainoisia, kun olin itsekin sellainen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 23:59"]Avioero...etkö ennen halunnut näyttää hyvälle?
[/quote]
Ap
[/quote]
Anteeksi että kysyin moista :(
Onnea uuteen elämään uudelle sinulle ♥