Mitä juttuja häpeätte asunnossanne?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 40 v mies ja asun vuokrakaksiossa.
Häpeän siis kaikkea.
Mitä häpeät jos kaikkea?
Sitä että asuntoni on vuokra-asunto. Työtilanne on minulla ja miehellä niin vaihteleva ja epävakaa ettei lainaa tipu, vaikka säästöjä on. Minut on kasvatettu siihen että kunnon aikuiset asuu omistusasunnossa joten siitä häpeä varmaan kumpuaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeän siis kaikkea.
Mitä häpeät jos kaikkea?
Vuokralla asumista, pienuutta, halpoja huonekaluja, halpoja kaapinovia ja laattoja.
Ööö... En mitään. Miksi asuisin kodissa, jota pitää hävetä? Tai miksi häpeäisin, jos jostain syystä joudun asumaan ei-mieluisassa kodissa väliaikaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeän siis kaikkea.
Mitä häpeät jos kaikkea?
Aivan turhaa häpeä asumis-muotoa. Muualla maailma on yleistä olla vuokralla.Vain Suomi on kärjessä omistaminen ja omistus asunot.
Vierailija kirjoitti:
Häpeän siis kaikkea.
Ok. Minä olen hieman alle 40-vuotias nainen ja asunvuokrakaksiossa. En häpeä kodissani mitään. Onko tuo miesten kotihäpeä yleistäkin?
Ihan itse olen onneksi saanut kotini valita, joten ei ole tarvetta hävetä. Rakastan pientä vuokrakaksiotani <3
Rumaa muovilattiaa.
Tykkään materiaalina muovilattiosta, ja niitä saa ihan kivannäköisinä mutta asunnossani oleva on ihan mielettömän rumakuosinen.
Ei ole rahaa uusia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeän siis kaikkea.
Ok. Minä olen hieman alle 40-vuotias nainen ja asunvuokrakaksiossa. En häpeä kodissani mitään. Onko tuo miesten kotihäpeä yleistäkin?
Varmaan on. Varsinkin, jos on pienituloinen mies.
Asun vuokrayksiössä, joten häpeän sitä. Kaikilla tutuilla on omakotitalo. Kukaan ei ilkeä tulla kylään ja lapsia ei oteta mukaan, etteivät he traumatisoidu. En saa vakituista paikkaa, koska asun vuokralla. Esimieheni eivät arvosta lapsettomia vuokra-asujia.
Jaahas, vuokratrollit taas paikalla. Saatteko suurtakin tyydytystä tuosta vuokra-asumisen mollaamisesta?
Olen yli 40 ja asun yksiössä, tosin hyvin tilavassa yksiössä.
Vierailija kirjoitti:
Asun vuokrayksiössä, joten häpeän sitä. Kaikilla tutuilla on omakotitalo. Kukaan ei ilkeä tulla kylään ja lapsia ei oteta mukaan, etteivät he traumatisoidu. En saa vakituista paikkaa, koska asun vuokralla. Esimieheni eivät arvosta lapsettomia vuokra-asujia.
Miksi olet kertonut esimiehellesi asumismuodostasi? Sehän ei kuulu hänelle v'ttuakaan. Toki trolli olet, joten turhaan oikeastaan edes kommentoin sinulle.
Sotkuja. Kyllästyin soivoamaan yksin ja lakkasin sen kokonaan. Pesen vain pyykkiä ja astioita. Enkä ole siltikään ainut jota sotkut häiritsevät, mies ärsyyntyy siitä sotkuista jne, mutta ei tee elettäkään tehdäkseen mitään, niin ollaan sitten kaikki sotkuissa ja kiukkuisia.
Tappamiseen tarkoitettuja esineitä joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet kertonut esimiehellesi asumismuodostasi? Sehän ei kuulu hänelle v'ttuakaan. Toki trolli olet, joten turhaan oikeastaan edes kommentoin sinulle.
En ole trolli. Esimiehet ovat kysyneet, missä asun. Kerroin sitten niin kuin asia on.
Minä en ainakaan ole trolli vaan minua harmittaa aidosti että joudun asumaan vuokralla. Jos joku kysyy asumismuodostani minua hävettää oikeasti kertoa totuus siitä. Olen sen ikäinen että "pitäisi" olla jo omistusasunto, lapsia jne. Suunnitelmissa on kouluttautua työvoimapula-alalle josko sitten vielä saisi oman asunnon hankittua.
Häpeän siis kaikkea.