Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä juttuja häpeätte asunnossanne?

Vierailija
26.06.2021 |

Mulla kuluneet kaapit ja ahtausja liika roina

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 40 v mies ja asun vuokrakaksiossa.

Häpeän siis kaikkea.

Vierailija
2/20 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeän siis kaikkea.

Mitä häpeät jos kaikkea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että asuntoni on vuokra-asunto. Työtilanne on minulla ja miehellä niin vaihteleva ja epävakaa ettei lainaa tipu, vaikka säästöjä on. Minut on kasvatettu siihen että kunnon aikuiset asuu omistusasunnossa joten siitä häpeä varmaan kumpuaa.

Vierailija
4/20 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkua

Vierailija
5/20 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpeän siis kaikkea.

Mitä häpeät jos kaikkea?

Vuokralla asumista, pienuutta, halpoja huonekaluja, halpoja kaapinovia ja laattoja.

Vierailija
6/20 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... En mitään. Miksi asuisin kodissa, jota pitää hävetä? Tai miksi häpeäisin, jos jostain syystä joudun asumaan ei-mieluisassa kodissa väliaikaisesti?

Vierailija
7/20 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö. En mitään. Oma tupa oma lupa.

Vierailija
8/20 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpeän siis kaikkea.

Mitä häpeät jos kaikkea?

Aivan turhaa häpeä asumis-muotoa. Muualla maailma on yleistä olla vuokralla.Vain Suomi on kärjessä omistaminen ja omistus asunot.

Vierailija
9/20 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeän siis kaikkea.

Ok. Minä olen hieman alle 40-vuotias nainen ja asunvuokrakaksiossa. En häpeä kodissani mitään. Onko tuo miesten kotihäpeä yleistäkin?

Vierailija
10/20 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse olen onneksi saanut kotini valita, joten ei ole tarvetta hävetä. Rakastan pientä vuokrakaksiotani <3

Vierailija
11/20 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumaa muovilattiaa.

Tykkään materiaalina muovilattiosta, ja niitä saa ihan kivannäköisinä mutta asunnossani oleva on ihan mielettömän rumakuosinen.

Ei ole rahaa uusia.

Vierailija
12/20 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpeän siis kaikkea.

Ok. Minä olen hieman alle 40-vuotias nainen ja asunvuokrakaksiossa. En häpeä kodissani mitään. Onko tuo miesten kotihäpeä yleistäkin?

Varmaan on. Varsinkin, jos on pienituloinen mies.

Vierailija
13/20 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun vuokrayksiössä, joten häpeän sitä. Kaikilla tutuilla on omakotitalo. Kukaan ei ilkeä tulla kylään ja lapsia ei oteta mukaan, etteivät he traumatisoidu. En saa vakituista paikkaa, koska asun vuokralla. Esimieheni eivät arvosta lapsettomia vuokra-asujia.

Vierailija
14/20 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, vuokratrollit taas paikalla. Saatteko suurtakin tyydytystä tuosta vuokra-asumisen mollaamisesta?

Vierailija
15/20 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 40 ja asun yksiössä, tosin hyvin tilavassa yksiössä.

Vierailija
16/20 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun vuokrayksiössä, joten häpeän sitä. Kaikilla tutuilla on omakotitalo. Kukaan ei ilkeä tulla kylään ja lapsia ei oteta mukaan, etteivät he traumatisoidu. En saa vakituista paikkaa, koska asun vuokralla. Esimieheni eivät arvosta lapsettomia vuokra-asujia.

Miksi olet kertonut esimiehellesi asumismuodostasi? Sehän ei kuulu hänelle v'ttuakaan. Toki trolli olet, joten turhaan oikeastaan edes kommentoin sinulle. 

Vierailija
17/20 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkuja. Kyllästyin soivoamaan yksin ja lakkasin sen kokonaan. Pesen vain pyykkiä ja astioita. Enkä ole siltikään ainut jota sotkut häiritsevät, mies ärsyyntyy siitä sotkuista jne, mutta ei tee elettäkään tehdäkseen mitään, niin ollaan sitten kaikki sotkuissa ja kiukkuisia.

Vierailija
18/20 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappamiseen tarkoitettuja esineitä joka paikassa.

Vierailija
19/20 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet kertonut esimiehellesi asumismuodostasi? Sehän ei kuulu hänelle v'ttuakaan. Toki trolli olet, joten turhaan oikeastaan edes kommentoin sinulle. 

En ole trolli. Esimiehet ovat kysyneet, missä asun. Kerroin sitten niin kuin asia on.

Vierailija
20/20 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan ole trolli vaan minua harmittaa aidosti että joudun asumaan vuokralla. Jos joku kysyy asumismuodostani minua hävettää oikeasti kertoa totuus siitä. Olen sen ikäinen että "pitäisi" olla jo omistusasunto, lapsia jne. Suunnitelmissa on kouluttautua työvoimapula-alalle josko sitten vielä saisi oman asunnon hankittua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi