Naiset, vihaatteko silikonirintaisia?
Mikä on asenteenne toiseen naiseen, joka on laitattanut itselleen kauniit isot rinnat?
Tuntuu, että monet puhuvat haukkuen.
Kommentit (33)
En minä heitä vihaa, mutta omasta mielestäni isot rinnat eivät ole kauniit. Yleensä mietin, eivätkö ne häiritse heitä itseään mitenkään. Itse olen suunnitellut pienentäväni suurehkoja luomurintojani, jotka kuitenkin koossa jäänevät kakkoseksi keskiverto silareille, koska minusta ne ovat aina tiellä ja paljon urheilevana on vaikea löytää liivejä, jotka antaisivat riittävää tukea myös hyppyihin yms.
Toisin sanoen minun on vaikea ymmärtää, miksi kukaan haluaisi sellaiset ISOT silikonit, maltillisen kokoiset max C kupit ovat varmaan ihan kauniitkin, tuskin ovat niin tiellä ja pitävät nätisti muotonsa.
En vihaa todellakaan. Eikö vaan nykyään silikonin ole korvannut muut menetelmät?
Vierailija kirjoitti:
En minä heitä vihaa, mutta omasta mielestäni isot rinnat eivät ole kauniit. Yleensä mietin, eivätkö ne häiritse heitä itseään mitenkään. Itse olen suunnitellut pienentäväni suurehkoja luomurintojani, jotka kuitenkin koossa jäänevät kakkoseksi keskiverto silareille, koska minusta ne ovat aina tiellä ja paljon urheilevana on vaikea löytää liivejä, jotka antaisivat riittävää tukea myös hyppyihin yms.
Toisin sanoen minun on vaikea ymmärtää, miksi kukaan haluaisi sellaiset ISOT silikonit, maltillisen kokoiset max C kupit ovat varmaan ihan kauniitkin, tuskin ovat niin tiellä ja pitävät nätisti muotonsa.
Minä tykkään suurista rinnoista. En mistään älyttömän kokoisista, mutta isoista kuitenkin. Jotkut naisetkin tykkäävät omistaa sellaiset, luomuna tai laitettuna.
Rintojen pienennysleikkaus on huomattavasti radikaalimpi operaatio, kuin suurennus. Sitä kannattaa harkita todella tarkasti. Yleensä laihdutus auttaa.
Itsellä kauniit F kupin silarit. Ei Tallinnasta. Kateellista ja persoonaani haukkuvaa puhetta olen paljon kuullut Miehet sanovat, että tuntuvat ihan luonnollisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin Tallinnassa pari vuotta sitten laittamassa silarit. Ai että sitä kateuden määrää, minkä olen saanut osakseni. Suurin osa tuntemistani naisista on kertonut minulle kuinka silarit ovat rumia ja luonnottomia. Heidän miehet ovat kehuneet.
Ettet vaan kuvittele kateutta? Ovathan silikonit kaikkien halukkaiden saatavilla, joten miksi kenenkään pitäisi niitä kadehtia?
Suomalaisen kansanluonteen tuntien pitäisin todennäköisempänä kateutta. Aika monet asiat ovat kaikkien saatavilla, mutta silti kadehditaan niin juukelisti, jos jollain toisella on.
Vierailija kirjoitti:
Kävin Tallinnassa pari vuotta sitten laittamassa silarit. Ai että sitä kateuden määrää, minkä olen saanut osakseni. Suurin osa tuntemistani naisista on kertonut minulle kuinka silarit ovat rumia ja luonnottomia. Heidän miehet ovat kehuneet.
Ovat kohteliaisuudesta kehuneet. En olisi akan kanssa minkä rinnat ovat luonnottoman näköiset kumipallot mitä ei voi edes puristella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat kohteliaisuudesta kehuneet. En olisi akan kanssa minkä rinnat ovat luonnottoman näköiset kumipallot mitä ei voi edes puristella.
Kaikille ei laiteta luonnottomia kumipalloja.
Vierailija kirjoitti:
Kumipallotissit ja ankanhuulet. Siinä nykyinen kauneusihanne. Karseeta katseltavaa
Ja tähän voisi lisätä metrin mittaiset irtoripset. Oma vaimo ei käytä edes meikkiä onneksi. Luonnollisen kaunis, vaikka nuoria ei enää ollakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumipallotissit ja ankanhuulet. Siinä nykyinen kauneusihanne. Karseeta katseltavaa
Ja tähän voisi lisätä metrin mittaiset irtoripset. Oma vaimo ei käytä edes meikkiä onneksi. Luonnollisen kaunis, vaikka nuoria ei enää ollakkaan.
Älä nyt koiraas akkana pidä.
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisen näköiset silarit voivat olla tosi hottia kuten tässä https://laipex.com/collections/ava-addams/products/ava-addams-photo-p04…
Tuolla naisella on todella hienot kynnet. Tuskin ovat aidot, mutta hienot kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisen näköiset silarit voivat olla tosi hottia kuten tässä https://laipex.com/collections/ava-addams/products/ava-addams-photo-p04…
Tuolla naisella on todella hienot kynnet. Tuskin ovat aidot, mutta hienot kyllä.
En tiä miksei olis aidot. Muutamassa kuukaudessa tollaset kasvaa miehellekin kun unohtaa viilata..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt koiraas akkana pidä.
???